• Hoihoi!
    Het verbaasde me dat er nog geen algemeen topic over is gemaakt, omdat de eindexamens hier in Nederland al over minder dan een maand beginnen. En aangezien ik het leuk vind om te lezen over hoe anderen de eindexamens ervaren/ervaren hebben, besloot ik om dan maar zelf het topic aan te maken.
    Ik doe volgende maand gymnasium eindexamen, NG-profiel. Scheikunde en Natuurkunde gaan superslecht bij mij, dus ik heb nog heel wat te doen deze vakantie!

    Dus, wie van jullie doen er dit jaar allemaal eindexamens? Lukt het leren een beetje bij jullie, heb je er vertrouwen in, extra tips?

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Monesi schreef:
    (...)

    Ik vind het maar normaal, haha. Het is tenslotte Nederlands.

    Ja dat dacht ik ook, maar ze zeiken echt op alles. Mijn punten aan het einde van de zin waren soms bijvoorbeeld te klein, dan gaat er meteen een punt af :'D dus die 4 punten eraf zijn snel gehaald!

    Ik heb nu wel echt de motivatie om te beginnen. Dus vanaf morgen ga ik aan de slag!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik doe volgende maand ook eindexamen. Ik doe vwo met het profiel N&T!

    -ik stress bestwel lol-


    Treat people with kindness

    Ik heb vorig jaar al mijn examen gedaan. Al succes voor de mensen, die examen nog moeten doen.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Iedereen: bereid je voor voor de momenten waar je de meeste stress voor gaat hebben, maar vervolgens jezelf achteraf driedubbel uitlacht. :W

    Succes! Jullie laten hier wel even weten of jullie geslaagd zijn, hè? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik doe mijn vier laatste vakken dit jaar, gaat een leuk feest worden... #kuchkuch

    Wacht op je anderen vragen: Heb een beteje concentratie problemen, dus nee. En veel vertrouwen heb ik ook niet.. Goed he? (:

    [ bericht aangepast op 22 april 2016 - 20:59 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Jily schreef:
    Iedereen: bereid je voor voor de momenten waar je de meeste stress voor gaat hebben, maar vervolgens jezelf achteraf driedubbel uitlacht. :W

    Succes! Jullie laten hier wel even weten of jullie geslaagd zijn, hè? ^^

    IK BEN BIJNA GESLAAGTDT!!!1!!1!11


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik had mijn eindexamen gelukkig vorig jaar. Succes iedereen :'D!


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ben er nog heel erg rustig onder, maar waarschijnlijk begin ik ergens volgende week toch echt te stressen x'D
    Maarja, ik sta er nu redelijk voor, dus er moet iets grondig mis gaan, wil ik zakken :')


    Stenenlikker

    Monesi schreef:
    Kun je voorbeeldexamens online vinden? Ik heb me namelijk altijd afgevraagd hoe die Nederlandse examens eruit zien. :Y)


    Ik keek ze altijd op havovwo.nl
    Het is al een tijdje geleden voor mij dat ik nog heb meegedaan, maar ik wens jullie super veel succes! En als jullie vragen hebben over biologie dan mogen jullie altijd aankloppen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Even even vraagje... Waar halen jullie je Nederlands vwo examens vandaan om te oefenen, aangezien het nu in nieuwe stijl is? Die van 2015 heb ik namelijk allebei al op school geoefend en die van 2014 tijdvak 1 heb ik al wel gedaan, maar dat is examen oude stijl dus niet echt goed vergelijkingsmateriaal.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Even even vraagje... Waar halen jullie je Nederlands vwo examens vandaan om te oefenen, aangezien het nu in nieuwe stijl is? Die van 2015 heb ik namelijk allebei al op school geoefend en die van 2014 tijdvak 1 heb ik al wel gedaan, maar dat is examen oude stijl dus niet echt goed vergelijkingsmateriaal.

    Eh, oefenexamen dat voor 2015 gemaakt was en verder nog de 'samengestelde' examens uit de examenbundel (: Er is inderdaad echt weinig te vinden helaas :c


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pontmercy schreef:
    (...)
    Eh, oefenexamen dat voor 2015 gemaakt was en verder nog de 'samengestelde' examens uit de examenbundel (: Er is inderdaad echt weinig te vinden helaas :c

    Die examenbundel heb ik helaas niet. Nou ja, dan maak ik dat oefenexamen (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Er is nog hoop! Scheikunde gaat goed en een 8.4 voor oefenexamen Engels (: Hoe gaat het leren bij jullie?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Allemaal succes! Mijn examens waren gelukkig twee jaar geleden al. Succes iig (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ohh, hier was ik naar op zoek! Ik doe ook eindexamen over een halve maand (aaaah, zo dichtbij), VWO CM.
    Ben vooral zeer zenuwachtig voor wiskunde C, daar sta ik nu een 4.7 voor, en verder alle leervakken (MAW, aardrijkskunde, geschiedenis en kunstgeschiedenis). Duits, Engels en Nederlands moeten wel goed komen gok ik zo.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted