• Hoihoi!
    Het verbaasde me dat er nog geen algemeen topic over is gemaakt, omdat de eindexamens hier in Nederland al over minder dan een maand beginnen. En aangezien ik het leuk vind om te lezen over hoe anderen de eindexamens ervaren/ervaren hebben, besloot ik om dan maar zelf het topic aan te maken.
    Ik doe volgende maand gymnasium eindexamen, NG-profiel. Scheikunde en Natuurkunde gaan superslecht bij mij, dus ik heb nog heel wat te doen deze vakantie!

    Dus, wie van jullie doen er dit jaar allemaal eindexamens? Lukt het leren een beetje bij jullie, heb je er vertrouwen in, extra tips?

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Patholoog schreef:
    Ik heb geen eindexamens meer, maar Evan Edinger plaatste net dit filmpje en dit zijn echt geweldige tips!



    Dit is idd een toffe video! Aldo Math won't be my problem... het helpt vast ook bij andere vakken :D


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Pontmercy schreef:
    (...)
    (Reina is dichterbij)
    YAY

    You can doooo it! Ik ga voor de afgeronde 10 voor Frans, Latijn, Grieks en wiskunde ^^

    Whut. Een 10 voor Latijn? Jij bent zeker supergoed in vertalen hahaha

    Ik ga voor de voldoende, hopelijk wat hoger voor Engels en wiskunde, maar dat is het dan ook :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Edderkopp schreef:
    Hoii! (:

    Ik kom hier ook gezellig mee spoken terwijl ik eigenlijk zou moeten leren, want ook ik moet eraan geloven.
    Ik doe vwo, CM --> Nederlands, Engels, Duits, Frans, wiskunde A maw, geschiedenis, aardrijkskunde, tekenen.

    Ik ben eigenlijk voor alles super nerveus, maar vooral dit:
    Nederlands: omdat die vragen fucking omslachtig zijn en en en ik vind het gewoon rotexamens. Er was zelfs een artikel in de volkskrant van een leraar die zei dat hij het zo'n slecht examen vond. Maar goed, alles vanaf de 6,5 vind ik oké.
    Engels: Ik wil naar Utrecht University College, en daarvoor moet een ik 8 staan. Dat heb ik nu precies, maar ik moet het dus ook blijven staan. Leesteksten zijn wel mijn beste punt dus dat scheelt.
    Tekenen: ...wat moet ik überhaupt leren hiervoor? Ik heb totaal geen beeld bij dit examen en mijn lerares én de stof zijn super naar, dus.. Help? ;-;
    Duits: ...ik wil een 9 staan. (:0 Daarvoor moet ik een 8,7 halen. Qua wat ik haalde bij het oefenen van de oude examens moet het mogelijk zijn, maar het zal erom spannen.

    Hoe zit het met jullie? En succes nog met leren en zo.


    Heet jouw examen tekenen tehatex?

    Beetje stom dat jij vwo doet want ik doe havo. Ik heb namelijk een best uitgebreide examentraining gehad daarvoor.

    Cool trouwens, we hebben echt bijna hetzelfde vakkenpakket. Jij hebt gewoon twee vakken meer haha

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 10:45 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hier nog zo'n artikel over het Nederlands examen. Ik ben benieuwd naar donderdag, haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hebben jullie een beetje een chil examenrooster? Ik ben eigenlijk best tevreden met die van mij, ik heb slecht 1 keer twee examens op een dag en verder zijn al mijn examens smiddags (13:30-16:30)


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Golden_Ratio schreef:
    Hebben jullie een beetje een chil examenrooster? Ik ben eigenlijk best tevreden met die van mij, ik heb slecht 1 keer twee examens op een dag en verder zijn al mijn examens smiddags (13:30-16:30)

    Iedere dag 1, op de laatste dinsdag (Bio & Grieks) na (: Dus ja, ik ben best wel blij. Vind het jammer dat ik maar drie ochtendexamens heb :c


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pontmercy schreef:
    (...)
    Iedere dag 1, op de laatste dinsdag (Bio & Grieks) na (: Dus ja, ik ben best wel blij. Vind het jammer dat ik maar drie ochtendexamens heb :c


    Ik heb op dinsdag en woensdag 4 examens in totaal en dan vrijdag nog een D;;;;, maar voor de rest wel ok


    Je croix a toi

    ladyelsbeth schreef:
    (...)

    Ik heb op dinsdag en woensdag 4 examens in totaal en dan vrijdag nog een D;;;;, maar voor de rest wel ok

    WHUT
    Welke examens dan? D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pontmercy schreef:
    (...)
    WHUT
    Welke examens dan? D:


    geschiedenis engels tekenen en wiskunde en dan maw op vrijdag D:


    Je croix a toi

    Golden_Ratio schreef:
    Hebben jullie een beetje een chil examenrooster? Ik ben eigenlijk best tevreden met die van mij, ik heb slecht 1 keer twee examens op een dag en verder zijn al mijn examens smiddags (13:30-16:30)


    Ik heb ook maar een keer twee examens, geschiedenis en Engels. Verder ben ik een aantal keer een dag of zelfs twee dagen vrij dus dat is echt heel fijn. Ik vind alleen geschiedenis en wiskunde vlak na elkaar niet zo leuk.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik vergeet steeds hoe het zit. Ik sta nu een 4 en een 5, stel dat dat zo blijft, hoeveel compensatiepunten moet ik dan hebben? Twee of drie?

    Trees schreef:
    Ik vergeet steeds hoe het zit. Ik sta nu een 4 en een 5, stel dat dat zo blijft, hoeveel compensatiepunten moet ik dan hebben? Twee of drie?


    twee geloof ik. Aangezien ej dacht ik 1 vijf mag hebben. Maar ik kan het ook zelf fout hebben.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Trees schreef:
    Ik vergeet steeds hoe het zit. Ik sta nu een 4 en een 5, stel dat dat zo blijft, hoeveel compensatiepunten moet ik dan hebben? Twee of drie?


    Welk niveau doe je?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Je beseft pas hoe weinig woorden 40 woorden zijn als je een Nederlands examen maakt en je moet 3000 dingen erin verwerken.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Bigsleep schreef:
    (...)

    Welk niveau doe je?


    Havo (: