• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Als mijn zus mijn avond gaat proberen te verpesten met der chagrijnige kut kop ga ik der slaan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan niet meer tegen al die slechte dingen die aldoor gebeuren om me heen. De vader van mijn oma ligt met een erge longontsteking in het ziekenhuis en ze denken niet dat hij het gaat redden. (huil) Ik kan dit echt niet aan. Ik wil niet dat hij er straks niet meer is. Waarom kunnen sommige mensen niet onsterfelijk zijn?

    [ bericht aangepast op 29 april 2016 - 18:14 ]

    Het is echt niet grappig meer (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    De jurk past ook niet, mijn darmen zijnvan slag en de geduchte zin "we moeten praten" kwam voorbij. Ik kan het even niet meer aan. Waarom... :'(


    26 - 02 - '16

    Ugh, die drang. Wie legt er dan ook een trigger midden in de la neer (cat)

    Sorry? Jullie besluiten naar Amsterdam te gaan een uur voor het eten. Verwacht dat ook niet dat IK aardappels ga schillen. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had net het idee dat mijn depressie iets beter werd. Ik mag echt niet meer gelukkig zijn. Mag mijn overopa please beter worden?

    Serieus alweer fastfood?! Ik wil afvallen hoor, niet aankomen (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als die longlijer mijn moeder of vader iets aan doet, kan niemand mij tegenhouden.

    Ik wil geen vakantie. Ik wil maandag naar stage om mijn vriendje te zien. Ik mis hem nu al, meh :c

    dying from the inside but smiling from the outside and then i think: jesus you're fuckin 13 get yo facts straight


    Heaven is a place that we all have

    Sommige mensen zijn zo dom.


    Slightly drunk.

    Sick me messes everything up :'D


    What would Emma do?

    Oh right daarom hield ik van slam poetry. Jesus Christ.


    because i knew you, i have been changed for good