• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Zijn we nu EINDELIJK EENS FREAKIN' UITGEROUWD om Johan Cruijff. Godver, nu is het toch echt wel genoeg.


    Slightly drunk.

    Ik zie mijn overoma al zitten, niet wetende wat haar overkomen is als ze straks alleen is. Zit ze op de dagopvang en denkt ze die avond gewoon naar huis te gaan waar haar man is en dan is hij er niet omdat hij al overleden is, maar dat is ze dan alweer vergeten.


    [ bericht aangepast op 29 april 2016 - 20:00 ]

    OOOOHHHHHHHhhhh

    cadeautjes voor mezelf
    cadeautjes voor mezeeelf


    i put the fun in funeral

    Ik weet niet meer wat ik moet doen, behalve huilen.

    Angewomon schreef:
    Ik weet niet meer wat ik moet doen, behalve huilen en eten.


    Heaven is a place that we all have

    Watte...?
    Ik snap het, maar heb toch alsjeblieft het lef om te zeggen dat er zelf ook deels schuldig bent? I mean, je kiest er gewoon hartstikke zelf voor dat je gaat roken. Daar heeft de tabaksindustrie toch gewoon vrij weinig mee te maken?
    Hypocriet much. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    I am so close to the edge


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jily schreef:
    Watte...?
    Ik snap het, maar heb toch alsjeblieft het lef om te zeggen dat er zelf ook deels schuldig bent? I mean, je kiest er gewoon hartstikke zelf voor dat je gaat roken. Daar heeft de tabaksindustrie toch gewoon vrij weinig mee te maken?
    Hypocriet much. :W


    Echt he.


    i put the fun in funeral

    Okay en toen werd mijn personage door de politie meegenomen... Dit was niet gepland:') karakters hebben soms echt een heel eigen leven.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I just discovered the most fucked up site ever.

    Dat was... geen goed plan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is eigenlijk best absurd dat ik mijn hele leven heb gedacht dat mijn ogen blauw zijn, maar dat als ik op mijn foto's kijk ze bijna elke keer grijs zijn em dat de ene iets donkerder is dan de andere


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    The 100 tijd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    No déjávu please
    I don't want to go through that again...


    "It means no worries, for the rest of your days"