• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Deze dag voelt zonder goede reden onprettig onwerkelijk. Bah. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pfff ik ben het nu al zat.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Deze dag voelt zonder goede reden onprettig onwerkelijk. Bah. (cat)

    SAAAME deze hele dag is al een soort bubbel van niks en ik heb nog steeds mijn pyjama aan en leef al de hele dag op vijf rijstwafels en een blikje cola en ik heb constant het gevoel dat ik bezig zou moeten zijn met nuttige dingen maar ik weet niet wat of hoe of waar of wanneer


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nooo Hajoon. Don't die O:

    Stop met te doen alsof je kei volwassen bent. Dat ben je niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Square schreef:
    Deze dag voelt zonder goede reden onprettig onwerkelijk. Bah. (cat)


    Same, same.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nou, het duurt daar blijkbaar 6 dagen voor ze een pakje eindelijk verzenden en zeggen in de mail wel dat je het de eerst volgende werkdag krijgt.

    Je hebt geen idee hoe boos je me hebt gemaakt.. Ik ben er nu klaar mee. Ik ga dit vergeten, vanavond genieten van de film en daarna weer rustig thuiskomen, hopelijk zonder zorgen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Geen handtassen of rugzakken meer in de bioscoop -.- En hoe ga ik m'n zelf gekochte chips en cola meesmokkelen? En waar ga ik m'n portemonnee en gsm laten? Geweldig dit, stomme terreurdreiging.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik wou dat ik talent voor iets had maar als ik er nu over nadenk is de realiteit een klap in m'n gezicht


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ben je zwanger ofzo? Je bent een fucking bitch. Je zwangerschapshormonen maken je niet bepaald liever.

    [ bericht aangepast op 29 april 2016 - 17:36 ]

    Wauw :|


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Wiarda schreef:
    (...)
    SAAAME deze hele dag is al een soort bubbel van niks en ik heb nog steeds mijn pyjama aan en leef al de hele dag op vijf rijstwafels en een blikje cola en ik heb constant het gevoel dat ik bezig zou moeten zijn met nuttige dingen maar ik weet niet wat of hoe of waar of wanneer


    Dat is echt precies mijn leven op dit moment, gewoon exact al dat. (no_chears) Misschien moet ik me toch maar eens aankleden, want ik denk dat het avondeten zo klaar is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als je ook eenmaal ruzie hebt met je zusje...

    Dat moment dat je geen lucht door kan happen. Ugh.

    [ bericht aangepast op 29 april 2016 - 18:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.