• Wolvennest
    Nederlandse RPG
    Rollen VRIJ

    One town
    Two Packs
    One Highschool
    Will you make it until graduation?




    Al jarenlang is de vrede moeilijk
    te bewaren in Silverlea. De twee roedels die het kleine
    stadje domineren hebben een lange geschiedenis die
    enkel te omschrijven valt als bloederig. Enkel de laatste
    decennia is het wat rustiger, hoewel de broedende onrust
    nooit ver weg is.

    •       •       •       •       •       •       •       •       •       •       •       •       •

    Een nieuwe generatie staat nu aan het begin van hun
    volwassen leven en de spanningen laaien weer op.
    De twee laatste jaren van de middelbare school zijn
    nooit gemakkelijk, maar als je geboren vijanden in
    dezelfde klas zitten, is drama haast onvermijdelijk.


    Roedels
    Nightcrawlers
    A) ALFA (1): mannelijk (… jaar) x (Partner) vrouwelijk (… jaar)
          Kinderen: Castitus “Cas” … Walker (Frisk) (18), Seth Walkers (Sanjit) (19), Feline "Fee" Abigail Walkers (Wasqi) (16)
    B) BETA (1): ? x (Partner) ?
          Kinderen: Gideon "Vanguard" Rin Irons (Xanthe) (19), ...
    C-Y) Anderen: Erin Mariah Braiden (Jennifer) (18), Callum Redmond (Morticia) (19), Yue Selena Swift (Samanthablaze) (16)
    Er zijn geen special functies, maar er is zeker een hiërarchie die berust op de kracht van een lid.
    Z) Oméga (1): ? x (Partner) ?
          Kinderen: Rhiannon "Rhain" Louise Orwell (Unrequited) (16)

    Skinwalkers
    A) ALFA (1): ? x (partner) ?
          Kinderen: Reyna "Rey" Rosemarie Cerva (Lene) (17), Romeo Segundo Cerva (Qing) (17), ...
    B) BETA (1 of 2):? x (partner) ?
          Kinderen: Kaira Mae Nesh (Unrequited) (17)
    & ? x (partner) ?
          Kinderen: Danica Loire Bandini (Cheryl) (16), ...
    C) Anderen: Maccon Raul Phelan (Jennifer) (18), Jessica Eve Porter (Raccoon) (16)
    Er is geen hiërarchie tussen de Bèta’s en de Oméga
    D) OMEGA(1): ? x (partner) ?
          Kinderen: Conan 'Coy' Pavel Volkov (Miriam) (19), ...

    Kalender

    4 juli (zaterdag) - verjaardag Keira (1999) & Lin (1998)
    6 augustus (donderdag) - verjaardag Jessica (1999)
    8 augustus (zaterdag) - verjaardag yue (1999)
    26 augustus (woensdag) - eerste schooldag
    28 augustus (vrijdag) - verjaardag Kaira (1998)
    7 september (maandag) - geen school
    19 september (zaterdag) - verjaardag Kendall (1997)

    21 september (maandag) - START RPG
    2 oktober (vrijdag) - Homecoming footballwedstrijd & bal

    8 oktober (donderdag) - verjaardag Theron (1999)
    9 oktober (vrijdag) - zwemwedstrijd
    ? oktober - verjaardag Callum (1995)
    6 november (vrijdag) - tussentijds rapport eerste semester
    11 november (woensdag) - geen school (Veteran Day)
    17 november (dinsdag) - verjaardag Zachary (1997)
    24 november (dinsdag) - Thanksgiving footballwedstrijd + verjaardag Conan (1996)
    25 - 27 november (woendag - vrijdag) - geen school (Thanksgiving)
    28 november (zaterdag) - verjaardag Rhiannon (1999)
    30 november - zwemwedstrijd
    2 - 16 december (woensdag - woensdag) - examens
    12 december (zaterdag) - verjaardag Danica (1998)
    17 december (donderdag) - zwemwedstrijd
    18 december - Kerstmis footballwedstrijd
    21 december - 1 januari (maandag - vrijdag) - geen school (Kerstvakantie)
    7 januari (donderdag) - verjaardag Gideon (1996)
    16 januari (dinsdag) - verjaardag Reyna & Romeo (1998)
    18 januari (maandag) - geen school (M.L. King Day)
    23 januari (zaterdag) - verjaardag Erin (1997)
    29 januari (vrijdag) - eindrapport eerste semester
    1 februari (maandag) - footballwedstrijd
    4 februari (donderdag) - zwemwedstrijd
    6 februari (zaterdag) - verjaardag Alaska (1998)
    15 februari (maandag) - geen school (President's Day)
    26 februari (vrijdag) - geen school
    11 maart (vrijdag) - Liesje haalde haar rijbewijs, joehoe!! + verjaardag Seth (1996)
    24 maart (donderdag) - zwemwedstrijd
    25 maart (vrijdag) - Pasen footballwedstrijd
    28 maart - 1 april (maandag-vrijdag) - geen school (Paasvakantie)
    1 april (vrijdag) - Verjaardag Sage & Aster (1998)
    8 april (vrijdag) - tussentijds rapport tweede semester
    15 april (vrijdag) - footballwedstrijd
    17 april (zondag) - verjaardag Maccon (1997)
    20 april (woensdag) - zwemwedstrijd
    17 mei - 1 juni (dinsdag - woensdag) - examens
    30 mei (maandag) - geen school (Memorial Day)
    31 mei (dinsdag) - Feline (1999)
    3 juni (vrijdag) - laatste footballwedstrijd & prom
    7 juni (dinsdag) - verjaardag Castitus (1997)
    8 juni (woensdag) - rapport tweede semester & zwemwedstrijd
    9 juni (donderdag) - graduation & laatste schooldag

    Jaren
    • Junior
    Feline "Fee" - Wanqi
    Zachary - Cheryl
    Keira - Gabriëlle
    Jessica - Saar
    Yue - Sam
    Theron - Lene
    • Senior
    Castitus "Cas" - Liesje
    Gideon "Vanquard" - Xanthe
    Seth - Ellen
    Erin - Jennifer
    Rhiannon "Rhain" - Sas
    Conan "Coy" - Miriam
    Danica - Cheryl
    Reyna "Rey" - Lene
    Aster - Liesje
    Sage - Marthe
    Katherine "Kat(i)e" - Noa
    Felix "Jax" - Marthe
    Kendall - Sanne
    Linnea "Lin" - Cheryl
    Alaska - Saar
    Maccon - Sas
    Romeo - Qing
    Jessica - Saar
    Callum - Maia

    Sportteams
    • American football
    NIGHTCRAWLERS
          Captain (1) Castitus 'Cas' Walker (18) - Frisk

    SKINWALKERS
          Captain (1) Romeo Segundo Cerva (17) - Qing
          Quarterback (1) Maccon Raul Phelan (18) - Jennifer
          Running back (3) Theron Ackerman (16) - Lene

    • Cheerleading:
    NIGHTCRAWLERS
          Captain (1) Rhiannon "Rhain" Louise Orwell (16) - Unrequited

    SKINWALKERS
          Other (12) Danica Loire Bandini (17) - Cheryl + Jessica Eve Porter (16) - Raccoon

    • Zwemclub
    Gideon "Vanguard" Rin Irons (19) - Xanthe

    Silverlea


    De gele gebouwen zijn neutrale zones en behoren niet tot het territorium van een roedel..
    Boven Silverlea Avenue = Nightcrawler territorium
    Onder Silverlea Avenue = Skinwalker terrirtorium
    Highschool


    Nightcrawlers4/4
    • 1.7 ~ Castitus "Cas" Crake ~ Alfa ~ 18 (07/06/1997) ~ Senior ~ Claude Simonon ~ Frisk ~ Liesje
    • 1.6 ~ Gideon "Vanguard" Rin Irons ~ Bèta ~ 19 (07/01/1996) ~ Senior ~ Axl Rose ~ Nakajima ~ Xanthe
    • 1.5 ~ Seth Walkers ~ Alfa ~ 19 (11/03/1996) ~ Senior ~ Scott Eastwood ~ Sanjit ~ Ellen
    • 1.10 ~ Callum Redmond ~ Geen rang ~ 19 (1995 - toegestaan) ~ Senior ~ Wade Poezyn ~ Morticia ~ Maia
    • 1.4 ~ Erin Mariah Braiden ~ Geen rang ~ 18 (23/01/1997) ~ Senior ~ Ebba Zingmark ~ Canagan ~ Jennifer
    • 1.5 ~ Feline "Fee" Abigail Walkers ~ Alfa ~ 16 (31/05/1999) ~ Junior ~ Sasha Pieterse ~ Wanqi ~ Naam
    • 1.7 ~ Rhiannon "Rhain" Louise Orwell ~ Oméga ~ 16 (28/11/1998) ~ Senior ~ Troian Bellisario ~ Unrequited ~ Sas
    • 1.11 ~ Yue Selena Swift ~ Geen rang ~ 16 (08/08/1999) ~ Junior ~ Geen Faceclaim ~ Samanthablaze ~ Sam
    Skinwalkers 4/3
    • 1.10 ~ Romeo Segundo Cerva ~ Alfa ~ 17 (16/01/1998) ~ Senior ~ Marlon Teixeira ~ Metamorphoses ~ Qing
    • 1.5 ~ Conan 'Coy' Pavel Volkov ~ Oméga ~ 18 (24/11/1996) ~ Senior ~ Matthew Daddario ~ PeterMaximoff ~ Miriam
    • 1.10 ~ Maccon Raul Phelan ~ Geen rang ~ 18 (17/04/1997) ~ Senior ~ Francisco Lachowski ~ Canagan ~ Jennifer
    • 1.3 ~ Danica Loire Bandini ~ Bèta ~ 17 (12/12/1998) ~ Senior ~ Olivia Brower ~ Velaris ~ Cheryl
    (• 1.8 ~ Reyna "Rey" Rosemarie Cerva ~ Alfa ~ 17 (16/01/1998) ~ Senior ~ Vanessa Moe ~ Civil ~ Lene)
    • 1.10 ~ Kaira Mae Nesh ~ Bèta ~ 17 (28/08/1998) ~ Senior ~ Amanda Steele ~ Unrequited ~ Sas
    • 1.10 ~ Jessica Eve Porter ~ Bèta ~ 16 (06/08/1999) ~ Junior ~ Bridget Satterlee ~ Raccoon ~ Saar
    Mensen 3/4
    • 1.7 ~ Aster Maxwell Crake ~ 17 (01/04/1998) ~ Senior ~ Adrien Sahores ~ Frisk ~ Liesje
    • 1.10 ~ Alaska Neal Wilde ~ 17 (06/02/1998) ~ Senior ~ Jacob Young ~ Raccoon ~ Saar
    (• 1.3 ~ Theron Ackerman ~ 16 (8/10/1999) ~ Junior ~ Neels Visser ~ Civil ~ Lene)
    • 1.6 ~ Zachary Rafael Fuentes ~ 17 (17/11/1997) ~ Junior ~ Matthijs Meel ~ Velaris ~ Cheryl
    • 1.7 ~ Sage Isabeth Crake ~ 17 (01/04/1998) ~ Senior ~ Caitlyn Stacey ~ Toriel ~ Marthe
    • 1.8 ~ Kendall Celestine Miller ~ 18 (19/09/1997) ~ Senior ~ Sophie Turner ~ Dumbledore ~ Sanne
    • 1.5 ~ Keira Gillian Fedor ~ 16 (04/07/1999) ~ Junior ~ Emma Landen ~ Raging ~ Gabriëlle
    Anderen 1/1
    • 1.3 ~ Felix "Jax" Yaxley-Heartstone ~ 18 (15/05/1997) ~ Rogue ~ Senior ~ Arthur Gosse ~ Toriel ~ Marthe
    • 1.10 ~ Linnea Astrid Sørensen ~ uitwisselingsstudente (ww) ~ 17 (04/07/1998) ~ Senior ~ Kelsey Calemine ~ Velaris ~ Cheryl





    Het is vrijdag 2 oktober en enkele uren geleden is de grote Homecoming Footballwedstrijd afgelopen. Na een hevige strijd hebben de Skinwalkers met een klein verschil gewonnen. Hoe eerlijk de wedstrijd verlopen is, is een discussie die al vaker gevoerd is. De spanningen zijn zo mogelijk nog hoger dan voor The Game, maar nu is het tijd voor ontspanning. Om 21u, over een kwartier, begint het bal, maar er is al heel wat volk aanwezig.

    •       •       •       •       •       •       •       •       •       •       •       •       •

    Wie wordt verkozen tot King & Queen? Kunnen de twee teams elkaar wel nog luchten na zo'n overwinning/nederlaag? Wat staat er te gebeuren?



    RPG
    • De huisregels Quizlet zijn hier - natuurlijk - van kracht.
    • Geen ruzie OOC - Personages mogen elkaar natuurlijk wel hartgrondig haten
    • 16+ is toegestaan, maar hou het een beetje netjes en schrijf altijd een WAARSCHUWING in het begin van de post. Maak desnoods gebruik van een spoiler.
    • Ik verwacht niet dat je elke dag hier mee bezig bent, maar hou het alsjeblief in het oog. Ik kom zeuren als je te lang niets laat horen…
    • Geef naamsveranderingen door. Ik kan niet beloven dat ik het nooit zal vergeten te veranderen, maar dan weet ik (e anderen ook) tenminste wie je bent.
    • Het is nog niet toegestaan om Partners af te spreken.
    • Minimum 200 woorden per post
    • Have fun (:
    School
    • Vechten, pesten of het aanvallen - in welke vorm dan ook - van medestudenten en al het personeel is niet toegestaan. (2) (3) (4)
    • Het schaden of vernielen van de bezittingen van de school is niet toegestaan. (2) (3) (4)
    • Het niet bijwonen van lessen zonder geldige reden is niet toegestaan. (1) (2)
    • Niet rennen in de gangen. Voertuigen van elke soort zijn niet toegestaan in de schoolbgebouwen.(1) (2)
    • Het is enkel toegestaan om door de gangen te stappen tijdens de lessen, wanneer de leerling een note van een leerkracht of de directeur heeft. (1) (2)
    • Elke vorm van spieken is strict verboden. Naast de straf wordt de test eveneens ongeldig verklaard. Dit staat gelijk met een F. (2) (3)
    • De wet is eveneens geldig op school. Bij overtreding wordt mogelijk de politie gebeld. (1) (2) (3) (4)
    • Alcohol en drugs zijn niet toegestaan.(3) (4)
    • Het is enkel in de cafetaria, op het binnenplein of op de picnicbanken buiten te lunchen. (1) (2)
    • Men draagt gepaste kledij op school. Dit houdt in dat kleding altijd lager komt dan drie centimeter boven de knie, er geen blote buiken worden getoond, ondergoed altijd bedekt blijft (op de bandjes van beha’s na - in de zomer weliswaar) en hakken niet hoger komen dan vijf centimeter. Wanneer de kledij niet onder deze normen valt, zal de leerling gevraagd worden zijn of haar sportkledij aan te trekken. Na drie waarschuwingen (op verschillende dagen) of meer, zullen er straffen worden uitgedeeld. (1) (2) (3)

    Straffen:
    (1) Taken (Leerkrachten)
    (2) Nablijven (Leerkrachten)
    (3) Schorsing (Directeurl)
    (4) Uitsluiting (Directeur)
          Ouder zullen altijd gewaarschuwd worden bij straffen hoger dan een 1. Taken kunnen zowel schriftelijke taken zijn, als huishoudelijke taken. Een fysieke straf is ten strengste verboden.
    Nightcrawlers
    • Toon respect naar je superieuren toe. (1) (2)
    • Het is niet toegestaan een lid te doden of ernstige te verwonden. (3) (4) (5)
    • De lagere ranken zijn verplicht hun taken uit te voeren, tenzij hen anders is opgedragen. (2)
    • Hogere ranken mogen hen niet lastig vallen tijdens deze taken. (1) (2)
    • Houd je ware identiteit en die van andere weerwolven ten alle tijde verborgen voor mensen. (4) (5)
    • Je hebt het recht om iemand niet binnen te laten in je woning - ongeacht de rang. Dit geldt niet voor Alfa’s of Bèta’s. - Je moet iedereen respecteren in hun eigen woning. (2) (3)
    • Wanneer je meer dan 30 000 dollar per jaar verdient, moet je 75% afstaan aan de roedel. In ruil zorgt de roedel voor alle levensmiddelen, een woning, onderwijs (lager, middel & hoger) en sociale verzekering. Het overige inkomen is uit te geven naar keuze. Wanneer dit minder dan 30 000 dollar per jaar is, moet je 55% afstaan. (3) (4)
    • De Alfa heeft het recht om partners - hoofdletter of niet - van roedelleden te weigeren. (2) (3) (4)
    • Het daten van mensen is verboden. (2) (3) (4) (5)
    • Het is verboden mensen onnodig te schaden. (1) (2) (3) (4)
    • Iedereen heeft het recht om dingen te bezitten. Deze bezittingen moeten gerespecteerd worden. Diefstal, vandalisme of vernieling is verboden, ongeacht de rang. (2) (3) (4)
    • Het is niet toegestaan om seksuele handelingen te verrichten zonder wederzijdse toestemming. (2) (3) (4)
    • Je hebt het recht om Rogues af te weren en/of gevangen te nemen. Doden is niet toegestaan zonder toestemming van de Alfa. (2) (3)
    • De roedel komt voor familie. (2) (3) (4) (5)

    *Uitzonderingen: Straffen en Duellen.
    Straffen:
    (1) (extra) Taken (Elke hogere rang - aanvechten is mogelijk)
    (2) Fysieke straf (Bèta)
    (3) Verlies van rechten (voor een bepaalde tijdsperiode) (Bèta, maar de Alfa wordt ingelicht)
    (4) Verbanning (Alfa)
    (5) De dood (zelden) (Alfa)
    Skinwalkers
    • De Hiërarchie moet gerespecteerd worden, maar iedereen verdient evenveel respect. Enkel de Alfa en/of Bèta hebben het recht om bevelen en straffen uit te delen.. (1) (2) (3) (4) (5)
    • Schaad je andere roedelleden niet. (1) (2) (3) (4) (5)
    • Schaad mensen niet. (1) (2) (3) (4) (5)
    • Iedereen is verplicht om zijn/haar taken uit te voeren.* (2) (3)
    • Je hebt het recht om iemand niet binnen te laten in je woning - ongeacht de rang. Dit geldt niet voor Alfa’s of Bèta’s. - Je moet iedereen respecteren in hun eigen woning. (2) (3) (4) (5)
    • De roedel vraagt geen geld, maar je moet dan wel alles zelf betalen.
    • Diefstal, vandalisme of vernieling van andermans eigendom is verboden. (2) (3) (4) (5)
    • Familie is even belangrijk als de roedel. Wanneer dit in conflict komt, zal de Alfa beslissen over de gevolgen.
    • Het is verboden mensen te daten. (3) (4) (5)
    • Houd je ware identiteit en die van andere weerwolven ten alle tijde verborgen voor mensen. (5) (6)
    • Rogues worden afgeweerd of naar de Alfa gebracht. Enige onnodige schade is niet toegestaan. (3) (4)

    *Het is de gewoonte dat lagere rangen meer klusjes doen, al is dit geen regel. Protest is dus toegestaan.
    Straffen:
    (1) (extra) Taken (Elke hogere rang - aanvechten is mogelijk)
    (2) Economische straf (Bèta)
    (3) Fysieke straf (Bèta)
    (4) Verlies van rechten (voor een bepaalde tijdsperiode) (Alpha)
    (5) Verbanning (Alfa)
    (6) De dood (zelden) (Alfa)[/

    Schema's
    Vrijdagnamiddag wordt vrijgehouden voor eventuele wedstrijden en voorstellingen
    Junior
    8:00-8:50
    8:55-9:45
    9:50-10:40
    10:45-11:35
    11:40-12:30
    12:30-13:15
    13:20-14:10
    14:15-15:05
    15:10-17:00
    MA
    Engels
    Wiskunde
    Geschiedenis
    Godsdienst
    Debat/muziek/Economie
    LUNCH
    Spaans
    Sport
    /
    DI
    Biologie
    Chemie
    Wiskunde
    Spaans
    W.Gesch/Informatica/Kunst
    LUNCH
    LUNCH
    Engels
    SKT
    WOE
    /
    Fysica
    Extra Wetenschappen/Creatief schrijven
    Engels
    Literatuur/Frans/Kunst
    LUNCH
    Wiskunde
    Geschiedenis
    SKT
    DO
    Sport
    Sport
    Latijn/Calculus/Kunst
    Engels
    Algebra/Kunst
    LUNCH
    Wiskunde
    Fysica
    SKT
    VR
    Aardrijkskunde
    Godsdienst
    Engels
    Spaans
    Chemie
    LUNCH
    /
    /
    /

    Senior
    8:00-8:50
    8:55-9:45
    9:50-10:40
    10:45-11:35
    11:40-12:30
    12:30-13:05
    13:10-14:00
    14:05-14:55
    15:10-17:00
    MA
    Spaans
    Godsdienst
    Aardrijkskunde
    Muziek/Calculus/Extra wet.
    Frans/Creatief schrijven/Kunst
    LUNCH
    Wiskunde
    Sport
    /
    DI
    Latijn/Algebra/Kunst
    Engels
    Engels
    Literatuur/Economie
    Wereldgeschiedenis/Kunst
    LUNCH
    Wiskunde
    Biologie
    SKT
    WOE
    /
    Debat/Kunst/Informatica
    Wiskunde
    Engels
    Chemie
    LUNCH
    LUNCH
    Spaans
    SKT
    DO
    Spaans
    Chemie
    Sport
    Sport
    Geschiedenis
    LUNCH
    Engels
    Fysicia
    SKT
    VR
    Geschiedenis
    Fysicia
    Wiskunde
    Godsdienst
    Engels
    LUNCH
    /
    /
    /












    Rollentopic
    Speeltopic
    Praattopic 0.1 0.2 0.3

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 16:33 ]


    Mhm?

    —————————————————————————————

    —————————————————————————————

    —————————————————————————————

    Erin Mariah Braiden

    ”Watch out, I might bite.”

    • Senior • Nightcrawler • Eightteen • Outfit • Somewhere School •


          Rode konen hadden mijn gezicht gesierd bij het horen van het compliment wat Aster me toewierp, nog vóórdat ikzelf besloten had hem er van een te voorzien. Als er een persoon was die niet gewend leek te raken aan woorden zoals die van Aster - onschuldig of niet - dan was ik het wel. Ik was ergens dan ook blij dat Mex er niet meer was, gezien hij me hier ongetwijfeld op zou pakken - een blozend zusje was altijd leuk om nog harder te laten blozen, vooral in het bijzijn van een jongen; of dat nu iets had te betekenen of niet. “Dankje,” mompelde Aster, alvorens hij voor even ineen ongemakkelijke houding leek te staan, waarvan ik hoopte dat dát niet kwam opdat ik wellicht iets verkeerd gezegd kon hebben. “Geen date?” vervolgde hij.
          Lichtjes schudde ik met mijn hoofd en sloeg mijn handen ineen voor mijn lichaam terwijl ik voor een paar tellen bedenkelijk zacht op mijn onderlip knabbelde. Hoewel het me aan de ene kant weinig leek te deren, bleef het ergens toch lichtelijk knagen dat ik geen date had; wat meer te maken had met het gegeven dat ik het vreselijk vond om de scheve uitdrukking toegeworpen te krijgen die je ving zodra iemand dateloos aankwam. Ergens was het wellicht maar goed dat ik bepaalde dingen vrij gemakkelijk langs me wist te leggen, in ieder geval wanneer ze op mezelf aankwamen, en dat de desbetreffende gezichten me hooguit alleen bij binnenkomst zouden vervelen. “Nee, geen date,” glimlachte ik daarom dan ook. “En jij? Ik kan me niet voorstellen dat je hier alleen naar binnen gaat, wel?”
          Mijn ogen gleden even naar het schoolgebouw waar we zo meteen naar binnen zouden gaan, en een vertwijfelende uitdrukking wist zich kort op mijn gezicht te vestigen. De wolvin in mijn binnenste had er absoluut geen zin in. Zij draafde liever door de bossen heen en genoot van de geuren die de wildernissen met zich mee zouden brengen. Helaas voor haar moest ze het doen met het Homecoming bal. Een zachte zucht gleed subtiel tussen mijn lippen door terwijl ik mijn poelen van het grote gebouw aftrok, en ze terug liet glijden naar Aster.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    LINNEA ASTRID SØRENSEN
    SENIOR || EXCHANGE STUDENT || WOLF || SEVENTEEN || OUTFIT

    If you obey all the rules, you miss all the fun

          'Wat mij betreft wel, ik denk alleen niet dat we er uren over moeten gaan doen, dan zijn we laat,' antwoordde Maccon, waarna hij zacht lachte. 'Waar wil je eten?'
          Ze haalde haar schouders op. 'Dat maakt mij niet echt uit. Zolang ik maar iets kan eten ben ik tevreden.'

          Niet veel later zaten ze aan een tafeltje in Silverlea's dinner. Ze hadden wat vreemde blikken gekregen van enkele mensen die er al zaten want tsja, in zulke nette kleding daar eten is niet echt typisch. Lin trok zich er echter niks van. Als die mensen het vreemd vonden, dat was niet haar probleem.
          Toen de serveerster kwam bestelde ze een stel chicken wings, en voor de zekerheid een portie patat. Liever te veel eten, dan te weinig eten en de kans hebben om van haar stokje te gaan. Bovendien was eten altijd leuk. Maccon keek haar geamuseerd aan wanneer ze besteld had, waarop ze haar tong naar hem uitstak. 'Wat kan ik zeggen? Ik houd gewoon van eten,'' zei ze simpelweg.
          Het was niet erg druk in de dinner, wat waarschijnlijk kwam door het tijdstip en het gegeven dat de gebruikelijke late klanten (a.k.a. jongeren) naar Homecoming waren. Lin was daar meer dan blij mee, want daardoor stond het bestelde eten al snel voor hun neus.
          'We zouden Homecoming bingo moeten doen,' opperde ze. 'Met allerlei cliché dingen, en degene die als eerste bingo heeft, die wordt een dag vertroeteld door de verliezer.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered




    Theron Ackerman


    Human • Fifteen • Junior • Running back • Suit

    Hij schoot in de lach bij de uitspraak van de andere jongen. Dat somde het zo'n beetje op, ja. Hoewel een beer net een tikkeltje overdreven leek. Theron had genoeg films gezien om te weten dat dat geen pretje was. Misschien eerder een slang. Kort en pijnloos. Volgens Cleopatra dan toch.
          Toen hij frietjes aangeboden kreeg van Conan — Coy — dacht hij even na en nam vervolgens toch eentje uit het pakje. Hij had geen honger, maar het zag er gewoon te lekker uit. "Bedankt."
          Hij leunde tegen de tafel en dronk nu en dan van zijn beker punch, terwijl zijn ogen over de dansvloer gleden en hij de arriverende koppels subtiel bekeek. De meeste meisjes hadden enkellange jurken aan of jurkjes tot net onder hun kont, de mannen allemaal strak in pak. Enkele enkelingen besloten het minder traditioneel te houden. Theron zag Reyna Cerva de zaal binnenkomen in een suède pak met een mooi meisje in een lange jurk aan haar arm, Jackson Klein droeg een lederen jas en Ethan Wayne was voor een leeuwenonesie gegaan — tot groot ongenoegen van de aanwezige docenten en de meisjes van het feestcomité.
          "Tja, ik miste de eerste match van het seizoen en heb geen date voor Homecoming. Ik heb wel fijnere dagen meegemaakt." Hij grinnikte kort. "Nu moet ik de hele avond kijken hoe al mijn vrienden de tijd van hun leven hebben met knappe cheerleaders en hoe..." Hij wilde bijna haar naam zeggen, maar hield zichzelf tegen. Hij besefte dat hij op een erg bittere toon aan het praten was en kuchte even. "Oh well. Mijn zus had me vermoord als ik niet was gekomen. En ik kan altijd vertrekken als ik wil." Dat idee stond hem wel aan. Het was niet dat hij dacht dat zijn vrienden enkel oog voor hun date zouden hebben, maar als enige in de vriendengroep zonder date, vond hij zichzelf maar een beetje zielig. Hij was zelfzeker genoeg van zichzelf om de dansvloer op te gaan en bij zich bij hen te voegen, maar vreemd genoeg had hij daar geen zin in. Hij wilde veel liever naar huis gaan en Naruto uitkijken of een game spelen in een joggingbroek en een beanie.
          Theron draaide zich een stukje naar Coy toe en dronk nog even van zijn limonade. "En jij? Wat is jouw excuus om hier te zijn?" vroeg hij met een opgetrokken mondhoek.


    kindness is never a burden.

    FELIX YAXLEY-HEARTHSTONE

    ROGUE • NO ONE/REYNA? • SENIOR

    “HET HEET EEN DEUR, YAXLEY, GEBRUIK HEM GODVERDOMME.”
          “Ah, hou je intolerante bek, Charlie,” mompelde ik terwijl ik in de koelkast staarde en mijn Starbucks T-shirt ergens achter me gooide. Sloddervos? Dat denk je misschien, maar de kleine flat was al een puinhoop toen ik hier aankwam. Daarbij had ik de gewoonte ontwikkeld om elke deur in de woonruimte wagenwijd open te laten staan. Soms was het té makkelijk om Charlie te provoceren. Het zat in mijn bloed om grenzen te testen.
          Echt.
          Ik duwde een zakje cannabis aan de kant en griste een blikje cola van de onderste plank. Ik wilde een appel nemen, maar toen ik de harige schimmel opmerkte besloot ik om hem maar te laten liggen. Waarom Charlie zijn cannabis in de koelkast bewaarde was nog steeds een mysterie voor me. Misschien dacht hij dat het spontaan zou beginnen groeien. Met de hoeveelheid schimmel die er woonde, was dat misschien nog niet eens zo’n vergezocht idee.
          “Moet jij niet op school zijn?” Ik keek op. Charlies gezicht stond op donder. Ik fronste en keek hem aan terwijl ik het blikje met één hand opende en met de andere mijn stokoude Nokia van tafel griste om te zien wie van mijn weinige vrienden me een berichtje had gestuurd. Uw maandelijks krediet is verstreken. Helaas.
          “Ik was net van plan om te vertrekken, maar ik geloof niet dat ik mijn plannen met jou had gedeeld.” Ik maakte er nu niet precies een geheim van dat ik wekelijks inbrak in het schoolgebouw om te gaan zwemmen – hoe de bewoners van Texas het in dit klimaat uithielden zonder kustlijn, was voor mij een raadsel – maar ik had het nooit met Charlie gedeeld. Niet dat de hitte een probleem was. Als je je hele leven in Australië doorbrengt en dan ook nog eens een jaar of twee op straat gaat wonen, raak je wel het één en ander gewend.
          “Oh, je gaat zonder T-shirt Homecoming binnen walsen? Laat je vast en zeker alle meisjes flauwvallen.” Charlie bulderde van het lachen, alsof hij net de beste grap van de eeuw had gemaakt. Ik staarde hem alleen maar geamuseerd aan en trok mijn ketting terug over mijn hoofd. Het was die van mijn vader geweest, en daarvoor die van mijn oom. Daarvoor waarschijnlijk die van zijn vader. Wie weet hoe oud het ding was. Op het eerste zicht leek het zo’n typische ketting die surfers dragen – oké, oké, het ís een typische ketting die surfers dragen, maar ik ben er dan ook één – maar als je verder keek dan het touwtje met ingevlochten steentjes en parels, zag je dat uit het benen hangertje de kop van een wolf was gesneden. Op de achterkant stond de Griekse alfa, maar die negeerde ik vaak, gezien de situatie waarin ik me bevond. Ik geloofde, en geloof nog steeds, stellig in de legende dat mijn voormalige roedel afstamde van zowel de surfgoden als de… weerwolfgoden? Geen idee eigenlijk, maar die ketting was belangrijk voor me.
          Ik grijnsde naar Charlie. “Ik ben ervan overtuigd dat ik daarin meer succes zal hebben dan jij, Charlie.” Ik draaide me om en liep naar mijn kamer om één van mijn drie T-shirts te zoeken en mijn jas aan te trekken. Ik had geen zin om naar Homecoming te gaan, maar toen ik een paar uur later het zwembad weer uit kwam en mijn gsm checkte, kon ik niet anders dan toch even langsgaan. Echt inbreken was het trouwens niet echt geweest. Ik kwam op mijn weg naar binnen nog twee jongens tegen die verschrikt opkeken omdat ze dachten dat ik een leerkracht was. Blijkbaar was ik niet de enige die mijn tijd liever aan nuttige dingen besteedde dan Homecoming.
          Achteraf gezien besefte ik me echter dat die twee jongens initieel niet van plan waren geweest om… eh… te zwemmen in het zwembad.
          Ik snap nog steeds niet waarom je in een verlaten zwembad romantisch zou gaan doen. (Dat doe ik wel, ik heb het zelf nog gedaan. Leugenaar.)
          In ieder geval, Rey was niet moeilijk om te vinden. Ik liep naar haar toe en kuste haar op de wang.
          ”My main bitch is back,” zei ik met een glimlach. “Hé, ik heb je gemist enzo, maar ik had niet echt gedacht dat Homecoming jouw… ding was? Zeg me niet dat je bent teruggekomen om tot Queen gekroond te worden.” Toen ik dat zei, haalde ik een hand door mijn haar en keek ik misprijzend naar de banner die boven ons hoofd hing.


    help


    Conan 'Coy' Pavel Volkov

    De jongen dronk wat punch, terwijl ik op mijn frietjes bleef knagen. Heel veel meer had ik hier niet te doen. Ik had geen date, kon niet dansen, en had echt geen zin om hier ook maar een seconde langer te blijven dan absoluut nodig was. Ik luisterde rustig naar de woorden van de jongen, die hier duidelijk ook niet volledig uit vrije wil was gekomen. Gelukkig was ik niet de enige die hier weg wilde, dan kon Romeo tenminste niet klagen dat ik hier de enige was met een zuur gezicht en een slechte houding. Het liefst zat ik thuis, maakte ik huiswerk, en ging naar de sportschool om alles van me af te werken. Anders misschien naar het bos, maar ik wist zeker dat ik dan problemen zou krijgen met de rest van het pack. Bij zijn vraag zuchtte ik zacht. "Een teken van goede bedoelingen, denk ik. Ik mocht niet bij de wedstrijd zijn, om confrontaties tegen te gaan, maar ik moet ergens laten zien dat ik geen kwaad in de zin heb." Ik wilde deze jongen mijn levensverhaal niet vertellen, dat was ook nergens voor nodig, maar aan de andere kant wilde ik het wel kwijt. Niemand in het pack leek mij, mijn problemen, of mijn opvoeding te begrijpen. Deze jongen leek in elk geval te snappen dat kuddes tieners met oplopende hormonen die tegen elkaar aan reden niet voor iedereen een fijne avond was. "De rest snapt gewoon niet dat ik niet ben zoals zij en ondanks alles graag weer terug zou gaan naar mijn thuisland." zuchtte ik bijna onverstaanbaar zacht. Als Romeo eenmaal alpha was, misschien dat hij me dan liet gaan, me vrijliet van deze roedel, zodat ik terug kon naar het land waar ik vandaan kwam, waar ik thuis hoorde. Zijn ouders zagen er niets in om een 'jongetje' alleen naar een ver land te sturen waar hij niets had. Ik was alleen geen weerloos mannetje. Ik had op straat geleefd, wist hoe de dingen daar werkten, en wist wat er nodig was om een boerenbedrijf te runnen, dat had ik wel van mijn vader geleerd. Daarbij waren er altijd mijnwerkers en fabrieksarbeiders nodig, en ik dacht niet dat ze zo moeilijk zouden doen dat ik nog net geen 18 was. Daarbij zou ik altijd nog het leger in kunnen. Er waren meer dan genoeg opties voor mij daar, terwijl ik hier wegkwijnde in dit land waar ik niets mee had en niets mee wilde hebben. "Ik laat mijn gezicht gewoon net lang genoeg zien, en ga dan lekker naar huis." zei ik resoluut. Ik zou iedereen laten zien dat ik hier was geweest en geen chaos had veroorzaakt, waarna ik lekker naar huis zou gaan, nog voor de uitrijing van de betekenisloze prijzen die je hier overal voor leek te kunnen krijgen.


    Bowties were never Cooler


    REYNA ROSEMARIE CERVA


    Outcasts | Ex-Skinwalker | Alpha | Senior | Seventeen | Outfit


    Meg haakte haar arm door die van Rey terwijl ze de feestzaal — a.k.a. de gymzaal — binnenliepen. Ze leek heel erg opgewekt en enthousiast om hier te zijn. Rey bleef heel erg down-to-earth, begroette vrienden en kennissen hier en daar en vertelde overal dezelfde leugen wanneer men vroeg waar ze geweest was. Dallas kletste haar de oren van de kop over nog meer roddels en weetjes en wist-je-datjes, tot hij door de andere leerlingen van het feestcomité — in welke vereniging zat Dallas niet — ter zijde werd geroepen om een oplossing te zoeken naar de Ethan Wayne-onesie-moderamp.
          Ze hadden nog maar net geposeerd voor de cheesy — en erg onnodige — koppelfoto aan de ingang, voor Rey Jax naar haar toe zag lopen met een zelfzekere pas. Rey trok een wenkbrauw op bij het zien van zijn simpel shirt en broek. Zijn haar zag er nog een beetje damp uit en ze besefte dat hij was gaan zwemmen.
          De kus die hij haar op de wang gaf, wimpelde ze af met een handgebaar en ze bekeek hem bekritiserend aan. "Natuurlijk ben ik hier voor mijn kroon. Maar jij." Ze wees hem met haar rechterwijsvinger aan en wisselde een blik met Meg, die haar hand voor haar mond plaatste om haar lach in te houden. "Alleen jij zou naar Homecoming komen in alledaagse kledij, zonder date en vochtig haar. Hoe was het zwemmen?"
          Ze liepen door het deurgat — onder een afschuwelijk kitscherige banner — de gymzaal binnen. Rey kon zien dat het feestcomité hun best had gedaan om de zaal er zo betoverend mogelijk uit te laten zien, maar ook dat de school hen maar een laag budget had gegeven hiervoor. De schoolvlaggen waren haastig bedekt met witte en zilveren ballonnen en over het scorebord aan de muur hing een triest uitziend spandoek: 'HOMECOMING 2O15: A NIGHT TO REMEMBER'.


    kindness is never a burden.

    [Toriel became Ilvermorny.]


    help

    Slotje op aanvraag.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque