• Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597

    Andere topic

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 18:20 ]

    Jens Potter

    'Emma, werkte hier toch als sherrif? Dat meisje dat "Hey!" riep bij Granny's, is haar zusje!!! Ik weet waar ze woont, kunnen we er niet langsgaan? Ze kan ons helpen bij ons onderzoek... Ze valt (denk ik) te vertrouwen, dus waarom ook niet?' Verteld Jens...

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 20:36 ]

    Ruby

    Nadat ik mijn kop koffie op heb besluit ik naar het politiebureau. Graham is waarschijnlijk nog bij Regina, dus dan is er niemand die op de stad let. Ik ben tenslotte nog steeds hulp sheriff. Daar aangekomen is er niemand. Gelukkig heeft niemand ons gemist. Ik neem plaats aan het bureau en zucht. Na een tijdje val ik in slaap.


    When you believe your dreams come true

    Jens Potter

    Onderweg bedacht ik: 'Ik kan best nog eens bellen, om te horen of er nu wel iemand is...' Ik neem mijn mobiel. En het begint opnieuw: Tuut. Tuut. Tuut. Enz.

    Aan mijn werk dag komt ook een einde. Blijkbaar hebben jullie over mijn berichtje heen gekeken, want Graham liep het politiebureau binnen xD. Maar we doen het dan wel ff anders


    Graham

    Na vele rondjes gereden te hebben besluit ik mijn zoektocht naar Regina op te geven. Ik rij regelrecht terug naar het politiebureau. Ik loop het bureau binnen doordat ik met mijn gedachtes er niet helemaal bij was zag ik Ruby over gewoon over het hoofd. "Okay een poster voor de wolf en een poster voor Regina. Dat moet toch niet zo moeilijk zijn?" Ik hoor de telefoon over gaan op het kantoor. Ik draai me om en schrik me een ongeluk. Opeens zie ik Ruby daar liggen. Ze zag er wel schattig uit zo. Niet zo blijven staan Graham, er belt iemand. ik pakte de telefoon op "Sheriff Graham Humbert, zegt u het maar."

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 22:35 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    De telefoon rinkelt nog bij de politie

    Ik pas het aan ;)


    Do I look like Mother Teresa?

    Jens Potter

    'Dag meneer de sheriff. Er is ingebroken in mijn huis. Ik heb ongeveer een half uurtje geleden al gebeld, maar er nam niemand op. Nu ben ik niet thuis, maar mijn slot was opengebroken dus u kan binnen. Het is in de Brokenlane 82.' Jens wacht op een antwoord.

    Ruby

    Ik word versuft wakker, als ik gestommel hoor. Ik zie dat Graham vlakbij mij staat, geschrokken kijk ik hem aan. Gelukkig liep hij weg om de telefoon op te nemen. Rustig blijven Ruby, ik probeer mijn adem onder controle te houden. Zenuwachtig bestuur ik mijn nagels, terwijl ik wacht tot Graham klaar is met het telefoongesprek.


    When you believe your dreams come true

    'Dag meneer de sheriff. Er is ingebroken in mijn huis. Ik heb ongeveer een half uurtje geleden al gebeld, maar er nam niemand op. Nu ben ik niet thuis, maar mijn slot was opengebroken dus u kan binnen. Het is in de Brokenlane 82.' Ik trok mijn wenkbrauw op. "Euh, okay en je hebt het slot niet gelijk laten vervangen ofzoiets?" Wacht was dit een kind waar ik tegen een het praten was. Okay, professioneel blijven Graham. Ik keek snel even over mijn schouder en zag dat Ruby wakker was. "Mist u iets waardevolst? Zijn er verdere sporen van inbraak?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Jens Potter

    "Mist u iets waardevolst? Zijn er verdere sporen van inbraak?" Vraagt hij. "Neen, voor zover ik weet is er niets weg. En om dit uur zijn er nogal weinig slotenmakers bereid om mij te helpen." Antwoord Jens. "Maar, moet ik anders terug naar mijn huis gaan? Hier anders nog wat gegevens:
    Naam: Jens Potter
    Leeftijd: 20
    Woonplaats: Storybrooke
    Straat + nummer: Brokenlane 82
    Telefoonnummer: 0123456789
    Email: Ik.ben@grappig.hé
    Zo, is dat genoeg???"

    Graham

    "Neen, voor zover ik weet is er niets weg. En om dit uur zijn er nogal weinig slotenmakers bereid om mij te helpen." Antwoordde de jongen mij. "Maar, moet ik anders terug naar mijn huis gaan? Hier anders nog wat gegevens:
    Naam: Jens Potter
    Leeftijd: 20
    Woonplaats: Storybrooke
    Straat + nummer: Brokenlane 82
    Telefoonnummer: 0123456789
    Email: Ik.ben@grappig.hé
    Zo, is dat genoeg???"
    Ik signaleer naar Ruby dat de jongen die ik aan de lijn hebt een beetje getikt lijkt. "U heeft een half u geleden ook al gebeld. Marco had zo naar u slot kunnen kijken. Hij is misschien wat oud, maar zeer handig in dat soort dingen. Huh, wacht eens? Denk je dat je grappig bent ofzo? Ik heb serieuze dingen te doen." Ik hang op en lach. "Pffff, telefefoonnummer 123456789 en email ik.ben@grappig.hé, ik ben een sheriff heb belangrijkere zaken aan mijn hoofd." Ik smijt de hoorn op het bureau en loop mijn kantoor binnen.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Ik lach een beetje ongemakkelijk als Graham naar mij gebaart dat de persoon aan de telefoon niet helemaal goed is. Waarom doet hij alsof er niets gebeurt is? Weet hij echt niets meer of doet hij maar alsof. Ik houd in mijn achterhoofd dat Regina zijn hart heeft en hem dus in zijn macht heeft. Ik word weer zenuwachtig als Graham het kantoor binnenloopt. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen en durf hem niet aan te kijken.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    "Ik weet niet hoe ik het geflikt hebt, maar" ik wijs naar de documenten die voor Ruby op het bureau liggen. "ik heb het raadsel opgelost, nou ja gedeeltelijk." Ik ga op de zijkant van het bureau zitten. "Het blijkt dat het inderdaad een bijtwond is en dat Ellie gebeten is door een wolf. De wolf heeft nog een keer toegeslagen, twee keer zelfs. Allebei de keren bij Regina, wist je dat ze opeens spoorloos verdwenen is? Help je mee om opsporingsberichten te maken voor de wolf, Regina en een verdachte man/vrouw met een wolf dus?" Een vriendelijke lach verschijnt er op mijn gezicht.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Triomfantelijk zegt Graham "Ik weet niet hoe ik het geflikt hebt, ik heb het raadsel opgelost, nou ja gedeeltelijk." Hij wijst naar de documenten die voor mij liggen. Ik kijk er voorzichtig naar. "Het blijkt dat het inderdaad een bijtwond is en dat Ellie gebeten is door een wolf. De wolf heeft nog een keer toegeslagen, twee keer zelfs. Allebei de keren bij Regina, wist je dat ze opeens spoorloos verdwenen is? Help je mee om opsporingsberichten te maken voor de wolf, Regina en een verdachte man/vrouw met een wolf dus?" Verschrikt kijk ik hem in de ogen. 'Een wolf?' stamel ik. Ik schiet in paniek, hoe moet ik mij hier uit redden? Nog een aanval bij Regina? 'Er zijn hier geen wolven in Storybrooke,' zeg ik terwijl ik mijn ogen neersla. Het is niet fijn om mijn ware aard te onderdrukken, maar soms is dat het beste. Ik twijfel wat ik moet doen, moet ik hem helpen? Een groot deel van de inwoners van Storybrooke kent mijn ware aard. Als ze de opsporingsberichten zien richt iedereen zich vast tegen mij. Graham kijkt mij glimlachend aan. 'Waarom moeten we een opsporingsbericht voor een wolf maken? Het is maar een dier, het gebeurt vast niet vaker.' voorzichtig glimlach ik naar Graham.


    When you believe your dreams come true

    Graham

    'Een wolf?' stamelde Ruby. Verbaast keek ik haar aan. Wist zij iets wat ik niet wist? 'Er zijn hier geen wolven in Storybrooke,' ik kon aan haar zien dat zij duidelijk meer wist over dit incident, maar ik vroeg niks. 'Waarom moeten we een opsporingsbericht voor een wolf maken? Het is maar een dier, het gebeurt vast niet vaker.' Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek Ruby doordringend aan. "Ruby, ik weet dat je iets verzwijgt..."

    Okay ik heb nu al plannen voor het volgende bericht. Graag wil ik jullie reactie lezen. Hahahaha het is zo'n mindfuck xD

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 23:41 ]


    Do I look like Mother Teresa?