• Het was een mooie dag in storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=177597

    Andere topic

    [ bericht aangepast op 7 mei 2016 - 18:20 ]

    Graham

    Ik re het huis uit richting mijn auto. Ik probeer Regina te bellen, maar ze neemt niet op. Ik rij rondjes door de stad om naar haar op zoek te gaan.

    Regina

    Ik verschuil mij in mijn kluis. Hier zal ik een tijdje moeten blijven, tot het juiste moment. Hier kan ik ongestoord aan de vloek werken.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ik liep door het bos er was niks bijzonders. Spike rende achter een tak die ik heel de tijd aan het gooien was. Ik voelde me heel fijn in het bos. Ik gaf Spike een snoepje en liep verder. Ik zag een poot in het zand ik bukte en zei meteen. "een wolvenpoot." Vast Ruby dacht ik. Ik liep uit het bos naar de stad, ik zag Jens en Ava weer. "hoi jongens."

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 15:52 ]

    Jens Potter

    'Bedek je spiegels altijd. Het is net een camera, alleen zie je deze helemaal niet.' Zegt ze dan. 'Ik denk dat ik het snap. Maar... Wat gaan we nu doen?' Vraagt hij.



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Na een uurtje kreeg ik van de zuster mijn avondeten, wat een Italiaanse salade uit pak is. Voor zo'n ding was het nog best lekker. Daarna besluit ik om televisie te kijken, want ja, Teen Wolf is op en ik wil de knappe jongens niet missen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina


    Ava Heart

    Ik denk even na. 'Wat dacht je van naar huis en daar verder nadenken?' stel ik voor. 'Oh, en ik moet naar Graham terug. Hij zal er wel niet zijn, maar ik wil niet de hele dag weg zijn. Het is al laat.'


    obsessive rage

    Jens Potter

    'Oké, succes nog. Ik zal maar naar huis gaan, en er een nachtje over slapen.' Zegt Jens. Hij wandelt naar huis, opent zijn deur. Maar... Er is ingebroken! Hij belt de politie.

    Ik liep verder het was al laat. Thuis ging ik voor de tv zitten met Spike. Ik zette de tv aan en lag op de bank terwijl Spike mijn hand aan het likken was. Het is hier saai, ik mis mijn avonturen in het betoverde bos.


    Ava Heart

    Als ik aankom bij het bureau leg ik mijn hand op de panfluit. 'Geen zorgen Peter,' denk ik stilletjes. 'Het komt wel goed. Ik houd mezelf wel uit de problemen.'
    Ik zucht en ga dan naar binnen. Graham is nergens te bekennen, hij is al een hele tijd weg waarschijnlijk.


    obsessive rage

    Jens Potter

    De telefoon blijft maar "Tuut. Tuut. Tuut. Tuut. Enz." doen. Na enkele minuten zegt een elektronische stem: "Uw aanvraag kan niet worden behandeld. Indien u opnieuw wilt proberen druk dan 1. Indien u een bericht wilt achterlaten druk 2. Zo niet haak in." Tja, dan maar naar het politiebureau. Enkele minuten later kom ik aan.


    Ava Heart

    'Jens?' Ik kijk met een frons naar de jongen. 'Wat is er? Je weet toch dat Graham er nog niet is?'


    obsessive rage

    Jens Potter

    'Ja Ava, dat weet ik. Maar er is ingebroken bij mij thuis, en ik had gebeld en hoopte dat Ruby hier misschien was. Nu ja, niet dus.' Zegt Jens. 'Weet jij misschien wie het geweest kon zijn? Er was, voor zover ik weet, niets weg. Misschien is er niets aan de hand, maar ik wil wel weten wie in mijn huis was, waarom hij\zij daar was en wat die persoon heeft meegenomen.'

    Is het misschien leuk als een van jullie weet dat Emma de sheriff was en dat haar zus (ikke) misschien kan helpen. (ik wil iets avontuurlijk doen)

    Elina kan nu niet veel spannends doen en ze is bored in haar ziekenhuis bed


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    laatste pauze van vandaag

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 22:33 ]


    Do I look like Mother Teresa?



    Elina 'Ellie' Kyriakou


    Verveling begint te heersen als ook de tv kapot gaat. Ik pak daarom een glaasje water maar, als ik een slokje wil nemen hoor ik allemaal stemmen in mijn hoofd, van een scène. "Je hebt me niet gegeven wat ik wou," "Ik kon er niks aandoen," "Accepteer de concenquenties,". Vervolgens hoor ik een wapen het hart doorboren en ik gil het uit op hetzelfde moment wanneer de persoon zijn laatste adem uitblaast. Zo hard dat de hele buurt het kon horen want een zuster staat nu voor me. Angstig kijk om me heen en ik ben gelukkig in orde, maar ik straal nu doodsangst uit. "Het gaat goed," lieg ik.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2016 - 17:52 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina