• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Pffffssshhht. Ik houd Alina Kovalenko's instagram in de gaten, omdat er soms echt perfecte Lily Evans pics zijn en ze had een awesome foto geplaatst waar ze awesome gegrimeerd was aan de hand van een schilderij. Echter zitten er een heleboel dudes die daar alleen maar op haar uiterlijk zitten te geilen en dan valt zo'n awesome foto natuurlijk tegen, want ze was expres lelijk gemaakt, hoewel ze onmogelijk lelijk te maken is en er waren dus echt domme reacties op van die dudes en nu heeft ze serieus de foto verwijderd, terwijl elk leuk creatief persoon zou hebben gezien hoe awesome dat gedaan was. Echt, goed gedaan vieze enkel op uiterlijk geilende dudes. Gadverdamme. Jullie zijn verachtelijk en hebben geen oog voor awesomeheid.


    Happy Birthday my Potter!

    EichenHouse schreef:
    (...)

    Maar als jij in de spiegel kijkt zie je al een panda!


    True. :Y)
    Maar een panda smiley zou ook heel gaaf zijn. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Whaaa, waarom wil ik niet aan bio-organische chemie beginnen!? Ik bedoel, geen probleem ermee dat ik aan al mijn andere vakken werk, hehe ;) Maar wat is er mis met bio-organische?!
    Alsook, hoe komt het dat planten niet voldoen met lamplicht als ze fotosynthetiseren op zichtbaar licht?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    HOLY FUCK I KNEW IT. I FREAKING KNEW IT. Ugh, oh my god. This was way too stressful.


    kindness is never a burden.

    Transmissions schreef:
    (...)

    Fallout 4 Mods zijn fantastisch hehe. Vooral de companion mods, like, er was er een waarbij je Paladin Danse's power armor een Buzz Lightyear tint gaf. En Preston Garvey een Woody tint :Y)

    OH GOODDDD. Dat klinkt echt geweldig. :')


    Caution first, always.

    RDJ schreef:
    (...)
    OH GOODDDD. Dat klinkt echt geweldig. :')


    Yeah that sounds awesome. But it's not as awesome as that settlement that needs our help, here I'll mark it on your map.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    You confuse the heck outta me. Sunday you tell me you don't want to be my girlfriend and today you tell me you want to have me as your girlfriend. Like, bruh??? What the fuck?


    kindness is never a burden.

    Weet iemand nog een leuke pc game? We hebben niks leuks meer voor de xbox kinect...
    Ik ben ook aangestoken hehehe

    Trees schreef:
    Weet iemand nog een leuke pc game? We hebben niks leuks meer voor de xbox kinect...
    Ik ben ook aangestoken hehehe


    Team Fortress 2
    Gmod
    Papers, please.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Ik wil een dierenwinkel. :/


    What would Emma do?

    Op een dag zal ik me terugtrekken van dit soort internetcommunicatie want ik heb continu het gevoel dat ik dingen verkeerd doe/zeg/begrijp/etc.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Someone talk to meeee


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    I loved today so much.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    HAHAHA hij is van een paard gedonderd en heeft een rib gekneusd en z'n bril gesloopt. HAHAHA.
    Oh, en mij tijdens onze relatie maar blijven zeggen dat je bang bent voor paarden. Leugen nummer 3!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trees schreef:
    Weet iemand nog een leuke pc game? We hebben niks leuks meer voor de xbox kinect...
    Ik ben ook aangestoken hehehe

    Mag het online zijn en downloadbaar?