• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Morgen 5:15 beginnen met werken. Yay..

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 18:59 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jezus, je hebt een baantje en nog wordt alles voor je betaald. Zelfs je fucking treinkaartje. Zo wordt je nooit zelfstandig. Ik verdien geen cent op studiefinanciering na en betaal alles zelf. Wordt volwassen, je krijgt een kind.

    Fyi, het is de bedoeling dat je condooms gebruikt als je ze hebt. Ze in de kamer hebben helpt niet tegen ziektes en ongewenste dingen die groeien.

    En als je een MAP gehad hebt is het niet meer dan logisch om 2 weken later alsnog een zwangerschapstest te doen. Maar logica is iets wat je niet hebt, dat merk je wel weer.


    Deze situatie haalt echt het bloed onder mijn nagels weg. Je moest eens weten hoe ongelofelijk kwaad ik na 2 weken nog op je ben.

    I envy you.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 19:02 ]

    I KNEW IT
    Oke nu kan ik niet wachten tot volgende week

    Zucht. Dikke zucht. Je bent gewoon... Zucht.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En nu tijd voor Penny Dreadful <3

    Wasikowska schreef:
    Les Misérables is mijn zuurstof. Of drugs. 't Is maar hoe je het bekijkt. :'D


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vanavond de eerste aflevering van Dictator. Hopelijk loopt dit niet zo uit de hand als in Amerika toentertijd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn zusje is zwanger en ik vind mezelf een mislukking. Omgekeerde wereld much.

    Ik vraag me af hoe alles zou zijn als ik niet depressief was. Het is al zo lang geleden dat ik me niet eens meer kan herinneren hoe het was toen ik nog niet depressief was.


    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 19:32 ]

    Oh Merlin, je moet je wenkbrauwen echt niet zo donker maken meid 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Oh Merlin, je moet je wenkbrauwen echt niet zo donker maken meid 0.0


    Don't get me wrong, maar Merlin is een jongen ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    EichenHouse schreef:
    (...)

    Don't get me wrong, maar Merlin is een jongen ;')


    *sighs* Muggles


    Happy Birthday my Potter!

    Dang can I have this guy?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Jafar schreef:
    (...)

    *sighs* Muggles


    Wat nou Muggles. Het is een feit. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    My stomach is killing me T-T


    26 - 02 - '16

    HAHAHA Je hoeft niet tegen me te praten eh. :'D

    En ik ga helemaal stuk hier om dit filmpje.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •