• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Jafar schreef:
    (...)

    Well, het was totaal geen aanval. Maar het feit dat je het verkeerd gelezen had verklaart veel. Wie weet er nu niet dat Merlin een zeer mannelijke tovenaar is lol

    Yeah, I see that now. Ik neem dingen gewoon heel letterlijk soms, dus ja, vandaar de misverstanden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Transmissions schreef:
    Dang can I have this guy?


    Is dat Paladin Danse? :0


    Ughhh ik wil gamen maar hoofdpijn...


    Caution first, always.

    Guys, ga hier nu vooral niet om vechten in elkaars GB. Het kan gebeuren dat mensen elkaar even verkeerd interpreteren/dingen verkeerd lezen/uit hun slof schieten/whatever. Dat is menselijk. Het was allemaal gezellig bedoeld, dus laten we het vooral zo houden.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 20:03 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Guys, ga hier nu vooral niet om vechten in elkaars GB. Het kan gebeuren dat mensen elkaar even verkeerd interpreteren/dingen verkeerd lezen/uit hun slof schieten/whatever. Dat is menselijk. Het was allemaal gezellig bedoeld, dus laten we het vooral zo houden.


    Blijkbaar doe ik dat nogal vaak of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RDJ schreef:
    (...)
    Is dat Paladin Danse? :0


    Ughhh ik wil gamen maar hoofdpijn...


    Neee.... *Blushes*


    PRICELESS HAHAHA

    MacCready and Deacon have gotten close while I've been gone...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Transmissions schreef:
    (...)

    Neee.... *Blushes*


    PRICELESS HAHAHA

    MacCready and Deacon have gotten close while I've been gone...


    Omg, ik wil die mod? Waarom heb ik geen goede pc meer? ;c Dang it, ik ga mijn ps4 aansluiten. :')


    Caution first, always.

    EichenHouse schreef:
    (...)

    Blijkbaar doe ik dat nogal vaak of zo.


    Dat valt vast wel mee. Zolang het weer opgelost is, is het prima toch c:

    Let's watch this cute panda gif ^^ Dat laat iedereen zich vast beter voelen!


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Dat valt vast wel mee. Zolang het weer opgelost is, is het prima toch c:

    Let's watch this cute panda gif ^^ Dat laat iedereen zich vast beter voelen!



    Nou ja, ik voel me flink aangevallen nu in mijn gb tbh :\

    Panda's zijn altijd leuk om naar te kijken. Had wel leuk geweest als zijn kop in de sneeuw zou zitten. xd

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 20:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RDJ schreef:
    (...)
    Omg, ik wil die mod? Waarom heb ik geen goede pc meer? ;c Dang it, ik ga mijn ps4 aansluiten. :')


    Fallout 4 Mods zijn fantastisch hehe. Vooral de companion mods, like, er was er een waarbij je Paladin Danse's power armor een Buzz Lightyear tint gaf. En Preston Garvey een Woody tint :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    OMFG YESSYESYES DRACULA oh ik houd van deze serie c:

    EichenHouse schreef:
    (...)

    Nou ja, ik voel me flink aangevallen nu in mijn gb tbh :\

    Panda's zijn altijd leuk om naar te kijken. Had wel leuk geweest als zijn kop in de sneeuw zou zitten. xd


    Eigenlijk heb ik nood aan een panda smiley, maar helaas zijn er belangrijkere dingen die nog ingesteld moeten worden dan een panda smiley :W


    Happy Birthday my Potter!

    Zijn er mensen die mooie gedichtjes weten staan die ik kan gebruiken voor mijn moederdagcadeau? D:


    What would Emma do?

    I feel like we need a Fallout topic on Q but meh.

    NOG 27 DAGEN TOT IK MIJN VOORBEELDEN GA ONTMOETEN/ZIEN IK BEN ER NIET KLAAR VOOR OMG


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Jafar schreef:
    (...)

    Eigenlijk heb ik nood aan een panda smiley, maar helaas zijn er belangrijkere dingen die nog ingesteld moeten worden dan een panda smiley :W


    Niks is belangrijker dan een panda smiley. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Niks is belangrijker dan een panda smiley. (cat)


    Maar als jij in de spiegel kijkt zie je al een panda!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.