• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    ik snap echt niet waar die angsten vandaan komen
    zal wel aan mij liggen


    Je bent een ster.

    EichenHouse schreef:
    (...)

    Wat nou Muggles. Het is een feit. (cat)



    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)


    Je maakt me nu boos, dat heb je door hoop ik? Ga een ander in de zeik nemen.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 19:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    hé, kom je jezelf weer tegen?
    jouw probleem

    ik doe lekker waar ik zelf zin in heb, en ik ga niet, omdat die blijkbaar al vaker gematst wordt, dan tegen iemand nee zeggen
    toevallig had ik eigenlijk wel zin om uit te zetten, mijn probleem, niet de jouwe
    hypocriet


    Je bent een ster.

    *Bangs head against the wall and hopes to die*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    It's ok to cry. Don't be afraid to let you emotions go.

    Wasikowska schreef:
    Les Misérables is mijn zuurstof. Of drugs. 't Is maar hoe je het bekijkt. :'D

    THIS


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    EichenHouse schreef:
    (...)
    Je maakt me nu boos, dat heb je door hoop ik? Ga een ander in de zeik nemen.


    Wowowowow, "Merlin" in plaats van "God" gebruiken is typisch voor HP wizard en witches. Jij maakte een grapje, nam ik aan, ik ging daarop door door in mijn "rol" te blijven. Het was NIET bedoeld om je boos te maken. Enkel een HP grapje als reactie op jouw grapje.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Wowowowow, "Merlin" in plaats van "God" gebruiken is typisch voor HP wizard en witches. Jij maakte een grapje, nam ik aan, ik ging daarop door door in mijn "rol" te blijven. Het was NIET bedoeld om je boos te maken. Enkel een HP grapje als reactie op jouw grapje.


    Ik maakte geen grapje... :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jafar schreef:
    (...)

    *sighs* Muggles


    :')


    -

    EichenHouse schreef:
    (...)

    Ik maakte geen grapje... :x


    Oh, nou ik zeg standaard Merlin ipv God, dus het was Oh God, etc.... alleen dan op z'n HP's Oh Merlin, etc...... Ik weet prima dat Merlin geen meid is. Vandaar dat ik je muggle noemde, omdat je schijnbaar niet gewend was aan het gebruik van Merlin ipv God, als grapje. Muggle is geen scheldwoord oid

    Edit: Oh en ik ging ervan uit dat je het begreep, omdat je wel gewoon bekend bent met HP en zo, anders had ik het al nooit gezegd en meteen uitgelegd.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 19:58 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Oh, nou ik zeg standaard Merlin ipv God, dus het was Oh God, etc.... alleen dan op z'n HP's Oh Merlin, etc...... Ik weet prima dat Merlin geen meid is. Vandaar dat ik je muggle noemde, omdat je schijnbaar niet gewend was aan het gebruik van Merlin ipv God, als grapje. Muggle is geen scheldwoord oid


    Ik weet wat Muggle is, maar ik voelde me een beetje aangevallen, omdat ik alleen wat uitlegde omdat ik het verkeerd had gelezen. c:

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 19:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Note to self: don't go downstairs if you don't want to be
    - Judged
    - Hurt
    - Live without Breaking Benjamin or Starset
    - Sarcastic as fuck
    - Social


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik zal wel minder gaan zeggen, want ik word beschouwd als een of ander zeikmens. Ook leuk voor mijn eigenwaarde dit. Top.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 20:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    EichenHouse schreef:
    (...)

    Ik weet wat Muggle is, maar ik voelde me een beetje aangevallen, omdat ik alleen wat uitlegde omdat ik het verkeerd had gelezen. c:


    Well, het was totaal geen aanval. Maar het feit dat je het verkeerd gelezen had verklaart veel. Wie weet er nu niet dat Merlin een zeer mannelijke tovenaar is lol

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 20:01 ]


    Happy Birthday my Potter!