• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 7:49 ]

    To write or to lay in a bed that's way too hot? Exactly.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    O wee als dat een mug is


    Slightly drunk.

    Wanneer je 22 bent en nog steeds niet zelf mag weten hoe laat je op bed gaat...

    // Fuck, ik verga echt van de pijn en jeuk.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 0:59 ]

    'TIL MY DYING DAY
    AND THANKS TO YOU, I DON'T HAVE TO SEARCH ANYMORE

    ?! sophie en nate zijn verloofd maar eliot is flippin' wedding vows aan het uitspreken terwIJL HIJ NAAR PARKER EN HARDISON KIJKT
    als ze een puur platonisch beeld wilden schetsen zijn ze hier behoorlijk zwaar gefaald maar oh gosh dit is duizend keer beter dan ik had durven hopen ahhhh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik. Wil. Slapen.


    Slightly drunk.

    Gosh, ik wil liever die nieuwe the 100 aflevering zien dan dat ik naar stage ga :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Oh hemel ik loop zo achter met alles hahahaha het is niet grappig meer hahahaha ik ben echt heel erg gestresst hahahaHA is het al over vijf weken want als ik die vijf weken heb gehaald, kan ik pas weer ademen denk ik


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dit is heel kwetsend


    "Ignite, my love. Ignite."

    jA ik draag weer een short fuck the fuck off


    Heaven is a place that we all have

    Uhl seinstoring rondom Amsterdam centraal.


    Happy Birthday my Potter!

    Wauw, kun je wel boos worden op mij maar je kan zelf ook gewoon je wekker zetten. Wees blij dat ik hem eerder hen gezet voor als dit zou gebeuren! Ondankbaar kind.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tralalalala ik ga te laat komen


    Happy Birthday my Potter!

    Schijnheilige mensen. Jezus


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als eco nu gewoon even uit zou kunnen vallen..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."