• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 7:49 ]

    Jonty schreef:
    (...)

    Vraag me af wat Douwe zal denken als hij dit ooit leest :W

    Vind het vast niet erg, gezien hij niet vies is van mannen ^^

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    (...)

    Ja, door Civil War, hoewel ik denk dat ze het helemaal verkeerd hebben. Like, hebben we dezelfde film gezien?


    Ik vond hem eigenlijk een beetje vervelend worden in Age of Ultron.


    Your make-up is terrible

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    (...)

    Ja, door Civil War, hoewel ik denk dat ze het helemaal verkeerd hebben. Like, hebben we dezelfde film gezien?

    Klinkt als dikke bias omdat zowat iedereen fan lijkt te zijn van Cap en Bucky. :')
    Even voor de zekerheid in spoiler.
    Ik vond Tony echt 1000x meer likeable dan sommige andere personages door wat er allemaal gebeurde. Vooral tegen het einde aan.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2016 - 22:35 ]


    Caution first, always.

    Kalgoorlie schreef:
    (...)
    Klinkt als dikke bias omdat zowat iedereen fan lijkt te zijn van Cap en Bucky. :')
    Even voor de zekerheid in spoiler.
    Ik vond Tony echt 1000x meer likeable dan sommige andere personages door wat er allemaal gebeurde. Vooral tegen het einde aan.


    Ik sluit me bij je aan. Maar ik ben überhaupt meer team Tony omdat ik me nogal in hem herken hahaha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Ik sluit me bij je aan. Maar ik ben überhaupt meer team Tony omdat ik me nogal in hem herken hahaha

    Shit man, same. Hij raakt altijd iets in me. ;c


    Ik heb geen zin om mijn vader morgen voor het eerst in 8 maanden te zien. Ik wil je er niet bij hebben, rot op. Je hebt alles verpest wat er te verpesten viel en nu wil je weer leuk doen alsof je erbij hoort. Fuck you, door jou is iedereen in dit gezin beschadigd.


    Caution first, always.

    Kalgoorlie schreef:
    (...)
    Shit man, same. Hij raakt altijd iets in me. ;c


    Ik heb geen zin om mijn vader morgen voor het eerst in 8 maanden te zien. Ik wil je er niet bij hebben, rot op. Je hebt alles verpest wat er te verpesten viel en nu wil je weer leuk doen alsof je erbij hoort. Fuck you, door jou is iedereen in dit gezin beschadigd.


    Same. Maar ik denk dat er ook heel veel mensen zijn die hem gewoonweg niet begrijpen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Same. Maar ik denk dat er ook heel veel mensen zijn die hem gewoonweg niet begrijpen.

    I guess. :/ Aw man. Team Iron man forever hier. (:


    Caution first, always.

    Kalgoorlie schreef:
    (...)
    I guess. :/ Aw man. Team Iron man forever hier. (:


    Yush!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Yush!

    Is hier nog geen topic voor trouwens? ._.


    Ik voel me nu slightly schuldig over het feit dat ik die ene opmerking gemaakt heb tegen mijn moeder. Frick.


    Caution first, always.

    Kalgoorlie schreef:
    (...)
    Is hier nog geen topic voor trouwens? ._.


    Ik voel me nu slightly schuldig over het feit dat ik die ene opmerking gemaakt heb tegen mijn moeder. Frick.


    Ik weet alleen dat er een Marvel topic is..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik probeer niet egoïstisch te zijn maar ik heb nu eenmaal kei veel shit aan mijn hoofd en ik kan mezelf nier focussen op jouw shit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vraag me af of een Writing Prompt topic leuk is.


    Your make-up is terrible

    Nobody cares anyway.


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat ik pijnstillers in moet gaan nemen voor m'n oor meh.. Het gaat niet heel lekker deze week volgens mij.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ach, voor mijn part zakt mn bed ook nog maar in elkaar of weet ik veel wat. Het kan me allemaal gestolen worden. I'm done ):


    26 - 02 - '16