• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2016 - 17:23 ]


    What would Emma do?

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Rijbewijs en schoolgeld >.<


    Lening bij je ouders? Desnoods studenten lening.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Lening bij je ouders? Desnoods studenten lening.


    Mijn ouders kunnen zo veel geld niet kwijt en ik heb nu al maximale studentenleninh en daar haal ik het niet mee


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Mijn ouders kunnen zo veel geld niet kwijt en ik heb nu al maximale studentenleninh en daar haal ik het niet mee


    Andere familieleden? Hoeveel kom je tekort?


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Andere familieleden? Hoeveel kom je tekort?


    Mn opa en oma hebben al veel geld gegeven de vorige keer:/ en 2000€ euro ongeveer


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Mn opa en oma hebben al veel geld gegeven de vorige keer:/ en 2000€ euro ongeveer


    Geven en lenen is wel iets anders though. Je kan het altijd overleggen. Ik heb helaas net 2000 euro in totaal of zo en daar moet nog een Londenreis van betaald worden, dus ik heb het helaas ook niet voor je. We kunnen wel kijken of we misschien als ik mijn elsa jurk heb entertainment kunnen bieden op kinderfeestjes oid? Dat zou extra geld opleveren.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zit er weer klaar voor #esf (hoera)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    im this close to dying, sigh


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jafar schreef:
    (...)

    Geven en lenen is wel iets anders though. Je kan het altijd overleggen. Ik heb helaas net 2000 euro in totaal of zo en daar moet nog een Londenreis van betaald worden, dus ik heb het helaas ook niet voor je. We kunnen wel kijken of we misschien als ik mijn elsa jurk heb entertainment kunnen bieden op kinderfeestjes oid? Dat zou extra geld opleveren.


    I know, but I don't wanna be rude, haha:/
    In de zomervakantie zou dat kunnen ja! Dat is vast leuk(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Waarom kunnen muggen niet gewoon uitsterven? En waarom steken ze altijd op mijn hoofd? Nu lijkt het alsof ik luizen heb :3


    <3

    Fucckkk ik zit helemaal alleen tijdens mijn diploma uitreiking GVD

    God. Ik was vergeten hoe quizlet is/kan zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    God. Ik was vergeten hoe quizlet is/kan zijn.

    Wow Mitchell hoi


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Please don't overreact
    Asfgjk dat je thuiskomt is leuk maar sshhh

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 23:43 ]

    Een keer zo'n opmerking is leuk. Daarna niet meer. Stop quizlet. Stop.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wauw sorry hoor datik gewoon om 12 uur wil gaan slapen? Misschien moet je niet als een of andere randdebiel gaan lopen schreeuwen wanneer je weet dat je zusje gewoon wilt slapen? Maar goed, blijkbaar ben ik het kutkind hier dus je kan echt stikken in je problemen de volgende keer. Aanstellerig rot kind dat je bent, en jij bent bijna 19? God, laat me niet lachen, je gedraagt je als een twaalf jarige op deze manier.


    — Inner peace, it's hard to find. —