• Hee, in dit topic kunnen jullie gezellig babbelen over vanalles. Dit is niet enkel voor deelnemers, maar ook mensen die te weinig tijd hadden om mee te doen. Dus, voor iedereen. (: SOCIALIZE Y'ALL!




    Waarom deze gif? Hahahahahaha, waarom niet? Kijk nou hoe grappig hij is! :'D

    >link naar het wedstrijd topic.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ellooo


    16 - 09 - '17

    Ik heb vandaag ontdekt dat flamingo's geweldig zijn.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hi.


    Aan niets denken is ook denken.

    Hi! Welcome ^^


    Slightly drunk.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 20:44 ]


    You are my piece of paradise.

    Haha, omg. :') Wat heb ik gestart. Iets fabulous. :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt


    because i knew you, i have been changed for good

    Flamingfastic
    Haha sorry, slecht..


    Aan niets denken is ook denken.

    SPICA schreef:



    Ik ben op dat strand geweest geloof ik!


    -

    Ooh, ik vind het echt super jammer dat er maar tien mensen ofzo zijn. Ik zou het echt tof vinden moesten er dertig mensen ofzo meedoen, dan hadden we zes groepen.

    Even leven dit topic in blazen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 22:39 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hmm ja ik weet niet hoeveel er meer aan gaan meedoen.
    Maar je kunt hem nog wel even open laten.


    Aan niets denken is ook denken.

    Je gif is echt da bomb. Haha.

    Puns everywhere.


    Slightly drunk.

    Ik heb besloten iedere dag een vraag te stellen om jullie beter te leren kennen.


    Vraag van de dag: Welk(e) instrument(en) bespelen jullie?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 15:18 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Superleuk! Brengt weer wat leven in de brouwerij.

    Ik speel nu niks. Geen zin en geen tijd. Heb vroeger blokfluit gespeeld, ja echt waar, *schaamt ogen uit 'r kop* en ook gitaar. Diploma's t/m B gehaald. Ik kan het nu beide niet meer, lawl. Zou wel graag piano kunnen spelen.


    Slightly drunk.

    Helaas, niets. Ik ben nu eenmaal niet muzikaal (alleen zingen maar dus geen instrumenten)
    Piano vind ik heel mooi om te horen, net als andere instrumenten eigenlijk wel, maar geen zin om dat te leren.


    Aan niets denken is ook denken.