• Hee, in dit topic kunnen jullie gezellig babbelen over vanalles. Dit is niet enkel voor deelnemers, maar ook mensen die te weinig tijd hadden om mee te doen. Dus, voor iedereen. (: SOCIALIZE Y'ALL!




    Waarom deze gif? Hahahahahaha, waarom niet? Kijk nou hoe grappig hij is! :'D

    >link naar het wedstrijd topic.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Misschien dat ik er nog 1 of 2 noten uitgeperst krijg op mijn blokfluit, maar daar houdt het toch ook wel echt op :')
    Zou wel heel graag viool willen spelen maar heb het vermoeden dat die strijkstok op het gegeven moment in mijn oog beland.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 15:27 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Dee + muziekinstrumenten = disaster :'D
    Ik heb het ritmegevoel van een dronken goudvis en de enige tunes die ik kan spelen op een keyboard / piano zijn Ode an die Freude en het begin van Für Elise, zonder akkoorden. Dus ja, heel ver kom ik niet, en dat terwijl mijn ouders beide ontzettend muzikaal zijn.


    because i knew you, i have been changed for good

    *creeps in*

    Leuk idee, die vraag van de dag!
    Ik zing zelf en kan een klein beetje piano spelen, daar houdt het wel mee op. Ik ben best muzikaal dus als ik het zou proberen zou ik wel een ander instrument kunnen bespelen, maar geen tijd/geduld haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik speel een beetje piana en zou heel graag leren om gitaar te spelen!


    -

    Vraag van de dag: Welke opleiding doe je?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Havo woohoo


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn antwoord op de vorige vraag was overigens: ik speel cello en piano. De piano heb ik mezelf aangeleerd. En uiteraard gil ik vaker mee met karaokes. ;p
    En vandaag: biologie in Leuven!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    CMD (communicatie en multimedia design) in Groningen.
    (mn zus doet biologie / biomedische wetenschappen)


    Aan niets denken is ook denken.

    MBO niveau 4 management assistant. Hiervoor HAVO. Over een jaar kan ik (eindelijk) door naar het HBO. Weet nog niet precies wat ik wil studeren daar.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    4 gymnasium met alle vier de profielen haha.


    -

    Patholoog schreef:
    Mijn antwoord op de vorige vraag was overigens: ik speel cello en piano. De piano heb ik mezelf aangeleerd. En uiteraard gil ik vaker mee met karaokes. ;p
    En vandaag: biologie in Leuven!


    Kan je me daar misschien wat meer over vertellen? Over je studie bedoel ik? Het lijkt me echt super tof om iets in de richting van biologie te gaan studeren.


    -

    Netwerkbeheer ^^
    Mijn hele klas bestaat uit jongens en ik ben zelfs de enige meid in onze opleiding :') waardoor ik wel met heel veel wegkom door simpelweg even lief te kijken.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Vraag van de dag: Wat is je lievelingseten?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lasagne! :Y)


    -

    Ehh pannekoeken denk ik :')


    Aan niets denken is ook denken.