• Hee, in dit topic kunnen jullie gezellig babbelen over vanalles. Dit is niet enkel voor deelnemers, maar ook mensen die te weinig tijd hadden om mee te doen. Dus, voor iedereen. (: SOCIALIZE Y'ALL!




    Waarom deze gif? Hahahahahaha, waarom niet? Kijk nou hoe grappig hij is! :'D

    >link naar het wedstrijd topic.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    SPICA schreef:
    Okay laat ik dan maar dezelfde vraag voor team twee stellen: welke manier van communiceren vinden jullie het prettigst? C:

    Mijn voorkeur gaat ook uit naar whatsapp


    Can't control my second personality

    SPICA schreef:
    Okay laat ik dan maar dezelfde vraag voor team twee stellen: welke manier van communiceren vinden jullie het prettigst? C:


    Ik heb eigenlijk liever geen whatsapp en geen facebook. :s

    Ik dacht dat we misschien een chatzy-groep konden aanmaken?


    -

    Rigel schreef:
    (...)

    Ik heb eigenlijk liever geen whatsapp en geen facebook. :s

    Ik dacht dat we misschien een chatzy-groep konden aanmaken?


    Hoe werkt dat?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Hoe werkt dat?


    Een iemand maakt dan een groep aan, en dan krijg je een link. En die link kan je delen zodat iedereen in de chat kan. (:


    -

    Rigel schreef:
    (...)

    Een iemand maakt dan een groep aan, en dan krijg je een link. En die link kan je delen zodat iedereen in de chat kan. (:


    Kan dat ook via mobiel?
    & krijg je dan ook gewoon meldingen als iemand iets zegt o.i.d?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Kan dat ook via mobiel?
    & krijg je dan ook gewoon meldingen als iemand iets zegt o.i.d?


    Het is dan zegmaar wel in je browser, maar je ziet dan in het tabblad bijvoorbeeld een 2 staan - dat betekent dan dat je twee berichten hebt. ^^


    -

    Liever geen FB... @team één.


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Liever geen FB... @team één.


    Okidoki!
    Kennen jullie Kik, @team1? Dat is een gratis messenger app voor telefoons, je kan dan gewoon een account aanmaken, is niet met nummers of echte namen bijvoorbeeld.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kan Kik groepsapps? Vind het prima. ^^

    Iemand al een teamnaam-idee?

    De Qletskouzen? :'D


    Slightly drunk.

    Anatomy schreef:
    (...)

    Okidoki!
    Kennen jullie Kik, @team1? Dat is een gratis messenger app voor telefoons, je kan dan gewoon een account aanmaken, is niet met nummers of echte namen bijvoorbeeld.


    Ja en nu ga ik waarschijnlijk weer moeilijk doen. Ik wil liever niets met apps voor telefoons. Sorry. Misschien kunnen wij ook gebruik maken van Chatzy, zoals team twee voorstelde voor hun overleg?


    16 - 09 - '17

    TPose schreef:
    (...)

    Ja en nu ga ik waarschijnlijk weer moeilijk doen. Ik wil liever niets met apps voor telefoons. Sorry. Misschien kunnen wij ook gebruik maken van Chatzy, zoals team twee voorstelde voor hun overleg?


    Mhm ik heb dan liever weer geen Chatzy. Moeilijk.

    Misschien even afwachten wat de andere twee leden van ons team vinden!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Een inactieve story kan ook nog altijd.


    16 - 09 - '17

    En een speciaal topic voor ons team dan? Is dat geen optie? Als zijnde groepschat.


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    En een speciaal topic voor ons team dan? Is dat geen optie? Als zijnde groepschat.


    Een topic speciaal voor een groep mag helaas niet. :<
    En een inactieve story vind ik niet fijn werken. Ik prefereer iets met een messenger functie.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik neem aan dat ik team een best een optie mag geven omdat het een teambuilding-wedstrijd is :B
    Team een, aangezien jullie niets kunnen bedenken, misschien is discord iets? Het is een soort skype-like idee, waarop je wel groepen kan maken en kan typen en zo. Het is te downloaden voor mac, windows, ios en android maar kan ook "gewoon" online gebruikt worden, dus zonder downloaden ^^

    Maar okay, team twee, mij maakt het niets uit hoe contact gehouden wordt :B I'll adjust c:


    because i knew you, i have been changed for good