• Hee, in dit topic kunnen jullie gezellig babbelen over vanalles. Dit is niet enkel voor deelnemers, maar ook mensen die te weinig tijd hadden om mee te doen. Dus, voor iedereen. (: SOCIALIZE Y'ALL!




    Waarom deze gif? Hahahahahaha, waarom niet? Kijk nou hoe grappig hij is! :'D

    >link naar het wedstrijd topic.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bedankt voor je input, SPICA c: Discord lijkt me een prima optie eerlijk gezegd.


    Slightly drunk.

    SPICA schreef:
    Ik neem aan dat ik team een best een optie mag geven omdat het een teambuilding-wedstrijd is :B
    Team een, aangezien jullie niets kunnen bedenken, misschien is discord iets? Het is een soort skype-like idee, waarop je wel groepen kan maken en kan typen en zo. Het is te downloaden voor mac, windows, ios en android maar kan ook "gewoon" online gebruikt worden, dus zonder downloaden ^^

    Maar okay, team twee, mij maakt het niets uit hoe contact gehouden wordt :B I'll adjust c:


    Oh tof! Daar had ik nog niet aan gedacht! Dank je Dee!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik vind Chatzy voor mezelf niet super handig, sorry :/ Komt omdat ik toch bang ben dat ik ga vergeten te kijken als ik geen meldingen krijg. Zelf zou ik Line dan weer fijn vindem. Is een app en dan kun je gewoon een account aanmaken, maar ik weet niet hoe jullie daar tegenover staan?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Starkbucks schreef:
    Ik vind Chatzy voor mezelf niet super handig, sorry :/ Komt omdat ik toch bang ben dat ik ga vergeten te kijken als ik geen meldingen krijg. Zelf zou ik Line dan weer fijn vindem. Is een app en dan kun je gewoon een account aanmaken, maar ik weet niet hoe jullie daar tegenover staan?


    Ik heb eigenlijk liever geen app sinds mijn telefoon echt helemaal vol zit..


    -

    Rigel schreef:
    (...)

    Ik heb eigenlijk liever geen app sinds mijn telefoon echt helemaal vol zit..


    Misschien kunnen we een inactieve story doen dan?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Why not whapp?
    Of skype..??


    Aan niets denken is ook denken.

    Team één; doen we aan teamcaptains?


    Slightly drunk.

    Caprice schreef:
    Why not whapp?
    Of skype..??
    Rigel had liever geen whatsapp.
    En als we skype gaan gebruiken lijkt discord me makkelijker: zelfde principe, maar als je liever niets downloadt kan je het ook gewoon online gebruiken :Y)


    because i knew you, i have been changed for good

    Starkbucks schreef:
    (...)

    Misschien kunnen we een inactieve story doen dan?


    Ik vind dat prima!

    Ik voel me nu echt een zeikerd, sorry..


    -

    Rigel schreef:
    (...)

    Ik vind dat prima!

    Ik voel me nu echt een zeikerd, sorry..


    Geeft niet haha. Ik heb hetzelfde x) Maar ik wil echt gewoon berichten ontvangen, want ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik anders vergeet te kijken e.d.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Scandicy schreef:
    Team één; doen we aan teamcaptains?


    Ik weet niet of de rest dat een goed/leuk idee vind? I don't mind.

    (Kleine bump ook aan de rest van ons team, geef aub even aan hoe je wilt communiceren!)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik vind discord goed en maakt mij niet uit of er een teamcaptain komt.


    16 - 09 - '17

    Discord... Volgens mij heb ik daar in het verleden problemen mee gehad, woeps. Kan Telegram anders niet? (https://web.telegram.org)
    Waarvoor is een teamcaptain precies nodig?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Vraag van de dag: Welke series/films kijken jullie het liefste?

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 9:02 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pfoe.... Ik heb laatst Wallander opgenomen op de recorder, een verfilming van de Zweedse boekenserie. Daar moet ik nog aan beginnen maar ik denk dat het heel spannend gaat worden!
    Verder kijk ik graag House MD, NCIS, the Mentalist en natuurlijk Bones! Want hoe meer lijken, hoe beter. (cool)


    Slightly drunk.