• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    Kom je er niet uit? Heb je een vraag? Mist er iets? Stuur mij dan een PB. Dan zie ik het niet over het hoofd. GiIderoy

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 20:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Thrones schreef:
    (...)
    Is dat niet van Tchaikovsky? Nu is het Tocata in D minor van Bach. En ondanks mijn haat voor Bach vindt ik dat stuk nog wel ok op orgel that is :'D


    Inderdaad. Tsjaikovski is echt wel een van mijn favoriete composers.


    Bowties were never Cooler

    Jongens ik zoek nog wat vrienden voor Stuart. Hij is over het algemeen tegen mensen die populair zijn, dom zijn, te blij zijn, te chagrijnig zijn, slap zijn en aandacht zoeken. Heeft iemand een geschikt persoon? ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Millard schreef:
    Jongens ik zoek nog wat vrienden voor Stuart. Hij is over het algemeen tegen mensen die populair zijn, dom zijn, te blij zijn, te chagrijnig zijn, slap zijn en aandacht zoeken. Heeft iemand een geschikt persoon? ^^

    Angus is perfect


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Inderdaad. Tsjaikovski is echt wel een van mijn favoriete composers.

    Van all time heb ik liever hedendaagse om te luisteren, maar voor de rest alles behalve Bach lol :'D

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 22:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    AlecLightwood schreef:
    Is er geen meisje die door een verloren weddenschap een keer met Santiago heeft gedate? Ofwel met hem wil daten?

    Of iemand die Dom ziet zitten? Op wat voor manier dan ook.


    Bowties were never Cooler

    Thrones schreef:
    (...)
    Angus is perfect


    hah, ja ik zag het al. Die twee worden zeker vrienden dan.

    Hoe zit het eigenlijk met de relaties van de moordenaars? Hebben ze iets met elkaar te maken of was het gewoon zovan "Hé, ik ken je niet. Laten we hem vermoorden!"


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Ik denk dat Angus hem ook wel zou kennen door zijn broer die ook agent is en dat ze elkaar wel respecteren


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Millard schreef:
    (...)

    hah, ja ik zag het al. Die twee worden zeker vrienden dan.

    Hoe zit het eigenlijk met de relaties van de moordenaars? Hebben ze iets met elkaar te maken of was het gewoon zovan "Hé, ik ken je niet. Laten we hem vermoorden!"

    Ik ben de enige met een volledige rol. Well hij zou het ook alleen kunnen doen :'D Maar we zullen nog zien.

    Ik zien hen ook wel vrienden zijn. En echt de meest onnozele selfies nemen samen als twee volmaakte modellen. Commentaar op iedereen die langskomt etc.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    (...)
    Ik denk dat Angus hem ook wel zou kennen door zijn broer die ook agent is en dat ze elkaar wel respecteren


    Hij is pas een paar dagen werkzaam bij de politie. Hij heeft ervoor alleen als labrat wat stages gelopen, maar nooit buiten, dus ik weet niet precies hoe goed ze elkaar dan kennen


    Bowties were never Cooler

    Thrones schreef:
    (...)
    Ik ben de enige met een volledige rol. Well hij zou het ook alleen kunnen doen :'D Maar we zullen nog zien.

    Ik zien hen ook wel vrienden zijn. En echt de meest onnozele selfies nemen samen als twee volmaakte modellen. Commentaar op iedereen die langskomt etc.


    hahaha ja, dat wordt echt geweldig


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Thrones schreef:
    (...)
    *sings Radiohead* Cause I'm a creep. Hehe, ik vind het goed. Ik zal het neertypen zo.


    Evita Delgado
    Angus merkt dat het meisje hem mijdt. Hij geeft er niet veel om, maar kan het soms geweldig vinden om de blik op haar gezicht te zien als hun blikken eender waar eens kruisen.


    Is goeeed!


    En damn waarom kun jij dit zo goed opschrijven. Ik typ al met moeite de belabberde stukjes over relaties bij mijn personage, haahah.


    breath of life

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Ik denk inderdaad dat hij haar niet echt mag:') wat vindt zij van Jack eigenlijk? En van Mitch?


    Mitch vindt ze waarschijnlijk een beetje een softie en Jack kon ze het denk ik wel goed mee vinden.


    -

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Hij is pas een paar dagen werkzaam bij de politie. Hij heeft ervoor alleen als labrat wat stages gelopen, maar nooit buiten, dus ik weet niet precies hoe goed ze elkaar dan kennen

    Hmm. Ye. Anders kan hij hem wel van horens kennen? Kan ook altijd c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thrones schreef:
    (...)
    Hmm. Ye. Anders kan hij hem wel van horens kennen? Kan ook altijd c:


    Dat hij tijdens zijn eerste paar dagen papierwerk invullen al wat dingen over Angus heeft gehoord? En Angus over het ongemakkelijke ventje met een grote mensenkennis wat bij zijn broer op kantoor is komen werken?


    Bowties were never Cooler

    Millard schreef:
    (...)

    hahaha ja, dat wordt echt geweldig

    Hoe zou jij het opschrijven?

    Is goeeed!


    En damn waarom kun jij dit zo goed opschrijven. Ik typ al met moeite de belabberde stukjes over relaties bij mijn personage, haahah

    Zo spectaculair is het nu ook weer. Het zijn twee zinnetjes. Er was een tijd dat ik zo lui was en iedereen gewoon indeelde als neutral, bad and good side :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque