• Deze rpg speelt zich af op een Highschool in Los Angeles. Een school met meer dan tienduizend leerlingen. Op klaarlichte dag wordt een van de leerlingen dood aangetroffen bij een van de WC's. Het is de American Footballer Jack Freeman die misschien wel de populairste jongen van de school is, maar populair betekent niet persé geliefd. Misschien is het zijn vriendin, met wie hij al tijden ruzie had, of zijn ex, jaloerse beste vrienden of zijn ergste vijanden.
    Al snel is de politie ter zake die alle leerlingen noodgewongen binnen wilt houden, maar onder hen zit ook de moordenaar. Waarom is de moord gepleegd en wie is de dader?
    Het enige wat opvalt aan de moord is dat Jack Freeman is neergestoken en dat een zakdoek bij hem ligt waar met bloed '#1' op geschreven staat. Zijn andere leerlingen ook in gevaar?


    Regels
    -Minimaal 150 woorden. Dit is niet veel en prima te doen
    -Houd je aan de huisregels van Quizlet. Deze zijn onderaan elke pagina te vinden
    -16+ is toegestaan, maar meldt het even. Niet iedereen wilt dat lezen
    -Probeer minstens een keer per week te reageren
    -Bespeel alleen je eigen personages
    -Maximaal 3 personages per persoon
    -Laat het weten als je niet meer mee doet, maar maak nog wel een laatste post, zodat niemand aan jouw personage vast blijft zitten
    -Alleen ik (JamesPotter) maak nieuwe topics aan



    Kom je er niet uit? Heb je een vraag? Mist er iets? Stuur mij dan een PB. Dan zie ik het niet over het hoofd. GiIderoy

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 20:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rigel schreef:
    @AlecLightwood, ik denk dat Santiago en Jaimie eerder vijanden dan exen zouden zijn. Ik denk dat Jaimie hem te vrolijk en optimistisch zou vinden en een beetje een weirdo.

    @Thrones, wow, allereerst complimenten voor je rol, wow! Ik denk dat Jaimie hem opzich wel zou mogen. Ik denk niet dat de twee geschikt samen zijn voor een echte relatie, maar ze kunnen misschien een one night stand gehad hebben?

    Voor mij is dat ok :3 En bedankt, ben er zelf een beetje verliefd op hehe :'D
    EDIT mijn rol telt 3338 woorden. which is doable for me :'D Ik heb me ingehouden

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 21:12 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben nu bezig met Stuart en ga hem heel erg lang maken. Nee grapje daar heb ik geen zin in hehehe


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Rigel schreef:
    @AlecLightwood, ik denk dat Santiago en Jaimie eerder vijanden dan exen zouden zijn. Ik denk dat Jaimie hem te vrolijk en optimistisch zou vinden en een beetje een weirdo.

    @Thrones, wow, allereerst complimenten voor je rol, wow! Ik denk dat Jaimie hem opzich wel zou mogen. Ik denk niet dat de twee geschikt samen zijn voor een echte relatie, maar ze kunnen misschien een one night stand gehad hebben?


    Santiago zal haar ook wel zien als een rijke snob, waardoor hij haar zo veel mogelijk zal mijden.


    Bowties were never Cooler

    Thrones schreef:
    (...)
    Voor mij is dat ok :3 En bedankt, ben er zelf een beetje verliefd op hehe :'D


    Snap ik! Je kan er zeker trots op zijn! Hij is echt super tof uitgewerkt!


    -

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Santiago zal haar ook wel zien als een rijke snob, waardoor hij haar zo veel mogelijk zal mijden.


    Oki!


    -

    WOW Jente bijna 1000


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Millard schreef:
    WOW Jente bijna 1000


    Hehe, thanks voor het waarschuwen. :')

    Duizendste post, wieh!


    -

    Is er geen meisje die door een verloren weddenschap een keer met Santiago heeft gedate? Ofwel met hem wil daten?

    Of die Dom ziet zitten?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 21:30 ]


    Bowties were never Cooler

    Opnieuw; Gigi zoekt een gezellige vijand c:

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 21:33 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    itscamilla schreef:
    Opnieuw; Gigi zoekt een gezellig vijand c:


    Mitch? ;') Misschien is er ooit iets gebeurd waardoor ze elkaar niet mogen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Poep verkeerde topic, sorry guys.

    Congrats Jente!

    Misschien Stuart?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 21:36 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    verkeerde topic ;p


    Bowties were never Cooler

    Millard schreef:
    Poep verkeerde topic, sorry guys.

    Congrats Jente!

    Misschien Stuart?


    Voor wie?


    Bowties were never Cooler

    Damn Floor, the hotness of your faceclaim is killing me like always. :')


    -

    GiIderoy schreef:
    (...)

    Mitch? ;') Misschien is er ooit iets gebeurd waardoor ze elkaar niet mogen?

    Ja, is goed! c:
    Wat zullen we doen hmmm


    Up with the sun. Gone with the wind.