• Aangezien de andere vol was...

    Hier een topic om lekker te kunnen zeiken over de examens. Nog anderhalve week te gaan Q'ers, zet hem op! _O_


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Patholoog schreef:
    Krijgen jullie de uitslag vandaag ofzo? En wat is een bezemexamen?

    Yess, we krijgen vandaag uitslag! Bezemexamen is volgens mij een examen op basis van het oude programma, maar dat weet ik niet zeker.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    Yess, we krijgen vandaag uitslag! Bezemexamen is volgens mij een examen op basis van het oude programma, maar dat weet ik niet zeker.


    Oooooooh, heel veel sterkte dan! Ik geloof in jullie en ik leef met jullie mee! (flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Krijgen jullie de uitslag vandaag ofzo? En wat is een bezemexamen?


    Ja, vandaag is de landelijke uitslag dag.
    En een bezemexamen is volgens mij een oude versie van een examen of zo? In ieder geval een extra examen naast het 'normale' examen. Scholen kunnen een van de twee kiezen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Bezemexamen is het examen in de "oude stijl". Soms wordt de syllabus aangepast en moeten we extra dingen leren, of worden er onderwerpen weggehaald uit het examen en dat wordt dan het nieuwe examen. Het bezemexamen is het examen dat hoort bij de onaangepaste syllabus. Dit wordt geloof ik meestal gemaakt door mensen die de middelbare school in meerdere jaren doen, dus die zitten zegmaar nog in het oude programma.
    Vage uitleg, I know :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik doe de vavo en die doen dit jaar nog het oude programma volgen. Als ik dit jaar de vavo had afgerond zou het echt serieus problemen opleveren met de universisteit, maar dit pas mijn eerste jaar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Snappen jullie de n-term van tehatex van havo? Dat is echt een freaking 1,8 ofzo en ik snap dat echt niet :')


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Havo scheikunde heeft een N-term van 1,7 wauw!

    Villainess schreef:
    Havo scheikunde heeft een N-term van 1,7 wauw!


    lol dan heb ik net een 5


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Huh bij mij in de straat heeft iemand al een vlag uitgehangen?? Hoe dan?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mijn broertje is geslaagd jeej.


    26 - 02 - '16

    Thymbraeus schreef:
    Huh bij mij in de straat heeft iemand al een vlag uitgehangen?? Hoe dan?

    In mijn straat hangen er al twee vlaggen voor een week. Misschien zijn ze ervan overtuigd dat ze zijn geslaagd :'D?


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    (...)
    In mijn straat hangen er al twee vlaggen voor een week. Misschien zijn ze ervan overtuigd dat ze zijn geslaagd :'D?


    Of mensen die niet hebben opgelet en denken dat Nederland meedoet aan het EK :P


    Do I look like Mother Teresa?

    Ik krijg om half 2 de uitslag en ben dan weg, dus als het topic vol gaat zijn jullie vrij om een nieuwe aan te maken, haha. Ik heb dan hopelijk een feestje :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Iracebeth schreef:
    Mijn broertje is geslaagd jeej.

    Gefeliciteerd! c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    IK BEN GESLAAGD DSKLFDKASDFKFADSJKADSF. Ik kan het ecHT NIET GELOVEN. Ik had het echt totaal niet verwacht aangezien mijn voorbereiding echt super super slecht was. Wow.

    Mijn cijferlijst voor mensen die geïnteresseerd zijn:
    Nederlands 8
    Engels 8
    Frans 6
    Geschiedenis 7
    Biologie 5
    Tekenen 7
    Maatschappijleer2 7


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.