• Aangezien de andere vol was...

    Hier een topic om lekker te kunnen zeiken over de examens. Nog anderhalve week te gaan Q'ers, zet hem op! _O_


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nadine23x schreef:
    Gaan jullie eigenlijk herkansen als je geslaagd bent?

    Jep, sowieso. Ik wil mijn ego zoveel mogelijk tevreden stellen :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Nadine23x schreef:
    Gaan jullie eigenlijk herkansen als je geslaagd bent?


    Ja, ik wel. Ik wil naar Utrecht university college en ze nemen maar een kwart van de mensen aan, dus ik wil op elk mogelijk puntje zoveel mogelijk voordeel hebben ten opzichte van de rest.. :'D Dus inclusief goede cijfers.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ik hoor net van een vriendin die nu nog les heeft (lagere klas) dat mn docenten echt aan het stressen zijn... ze hopen op een zeer soepele normering.. helpppp


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Ik hoor net van een vriendin die nu nog les heeft (lagere klas) dat mn docenten echt aan het stressen zijn... ze hopen op een zeer soepele normering.. helpppp


    Ik hoorde iig dat muziek vwo een ramp was (maar dat heb ik zelf niet). Mijn mentrix (muziekdocente) had het gemaakt en ze had een 6 of zo, dacht ik.
    Zelf hoop ik heel erg op een soepele normering voor aardrijkskunde, wiskunde en Duits.. Oh en Maw.. En doe de rest eigenlijk ook maar. Zucht.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Nadine23x schreef:
    Gaan jullie eigenlijk herkansen als je geslaagd bent?


    Ik wil sowieso een herkansing doen als ik in een keer slaag. Het lijkt me heerlijk om een examen in complete rust te maken, omdat ik in dat geval toch al weet dat ik geslaagd ben. :Y)

    Ik vind het wachten nu lastig worden, haha. Gelukkig belt onze school donderdag eind ochtend of begin middag, dus hoeven we niet de hele dag in spanning te wachten.

    Wat gaan jullie doen als de uitslag bekend is?!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 22:07 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Edderkopp schreef:
    (...)

    Ik hoorde iig dat muziek vwo een ramp was (maar dat heb ik zelf niet). Mijn mentrix (muziekdocente) had het gemaakt en ze had een 6 of zo, dacht ik.
    Zelf hoop ik heel erg op een soepele normering voor aardrijkskunde, wiskunde en Duits.. Oh en Maw.. En doe de rest eigenlijk ook maar. Zucht.


    Muziek vwo? Dat is toch gewoon kunst algemeen? Dat examen was inderdaad een ramp. Dacht dat het wel goed ging.. en toen ging ik nakijken....


    Treat people with kindness

    Mylintis schreef:
    (...)

    Ik wil sowieso een herkansing doen als ik in een keer slaag. Het lijkt me heerlijk om een examen in complete rust te maken, omdat ik in dat geval toch al weet dat ik geslaagd ben. :Y)

    Ik vind het wachten nu lastig worden, haha. Gelukkig belt onze school donderdag eind ochtend of begin middag, dus hoeven we niet de hele dag in spanning te wachten.

    Wat gaan jullie doen als de uitslag bekend is?!


    Ik moet savonds naar school.. meteen boeken inleveren. Dus die uitzoeken en ontkaften denk ik xD

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 22:11 ]


    Treat people with kindness

    Mylintis schreef:
    (...)

    Wat gaan jullie doen als de uitslag bekend is?!


    Ik word tussen 3 en half 4 gebeld. Als ik gezakt ben, moet ik om 4 uur op school zijn, als ik geslaagd ben om 5 uur.
    Als ik geslaagd ben ga ik waarschijnlijk toch zo goed als meteen richting school (35 minuten busrit), dan naar de supermarkt daar om de hoek, een fles champagne kopen en vieren. (Ik ben dan wel nog geen 18 maar dat vergeten we eventjes, ik heb gelukkig genoeg 18+ vrienden, haha)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Muziek vwo? Dat is toch gewoon kunst algemeen? Dat examen was inderdaad een ramp. Dacht dat het wel goed ging.. en toen ging ik nakijken....


    Nee, sommige scholen hebben ook nog een apart tekenen/muziek/ander kunstzinnig vak examen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Ik moet savonds naar school.. meteen boeken inleveren. Dus die uitzoeken en ontkaften denk ik xD


    Oh, wat moet je die al snel inleveren! Hoe zit het met herkansingen dan? Niet echt een feestelijke manier om te vieren dat je geslaagd bent, haha. :p


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Childs schreef:
    (...)

    Ik word tussen 3 en half 4 gebeld. Als ik gezakt ben, moet ik om 4 uur op school zijn, als ik geslaagd ben om 5 uur.
    Als ik geslaagd ben ga ik waarschijnlijk toch zo goed als meteen richting school (35 minuten busrit), dan naar de supermarkt daar om de hoek, een fles champagne kopen en vieren. (Ik ben dan wel nog geen 18 maar dat vergeten we eventjes, ik heb gelukkig genoeg 18+ vrienden, haha)[/quote

    Haha, dat klinkt als een goede manier om het te vieren! Op zo'n dag mag je zeker vergeten dat je nog geen 18 bent, haha.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    (...)

    Oh, wat moet je die al snel inleveren! Hoe zit het met herkansingen dan? Niet echt een feestelijke manier om te vieren dat je geslaagd bent, haha. :p


    Wij hebben onze boeken de 27e, de dag ná het laatste examen, al ingeleverd. Super raar hoe superveel scholen dat doen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mylintis schreef:
    (...)

    Oh, wat moet je die al snel inleveren! Hoe zit het met herkansingen dan? Niet echt een feestelijke manier om te vieren dat je geslaagd bent, haha. :p


    Boeken voor herkansing mag je later inleveren.

    Jaa ik vind het ook erg jammer.. geen feestjes :(


    Treat people with kindness

    Childs schreef:
    (...)

    Nee, sommige scholen hebben ook nog een apart tekenen/muziek/ander kunstzinnig vak examen.


    Tehatex ofzo?


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Gaan jullie eigenlijk herkansen als je geslaagd bent?

    Ik wou het eerst niet doen, omdat ik de vavo doe en zoiezo volgend jaar nog een jaar moet doen, maar ik ben er bijna zeker van dat ik allebei mijn vakken heb gefaald. Dus ik weet bijna zeker dat ik Aardrijkskunde ga moeten herkansen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one