• Aangezien de andere vol was...

    Hier een topic om lekker te kunnen zeiken over de examens. Nog anderhalve week te gaan Q'ers, zet hem op! _O_


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nadine23x schreef:
    Gaan jullie eigenlijk herkansen als je geslaagd bent?


    Ja, altijd voor een hoger cijfer proberen.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Voor mij maken mijn eindcijfers echt niks uit, zolang ik maar geslaagd ben, dus zeer waarschijnlijk geen herkansingen voor mij :'D


    Stenenlikker

    Als ik ben geslaagd ga ik ook zeker niet herkansen :')
    Ben al aangenomen voor mijn studie dus eigenlijk is alles al geregeld... Alleen dat kl*te diploma waar ik onderhand al 7 jaar over doe :/


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik ga sowieso wel iets herkansen - als ik wiskunde en Latijn niet al te erg heb verpest, ga ik Engels doen, want daar sta ik nu een 9,4 gemiddeld voor en die wil ik heel graag naar een 9,5, haha.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Welke n termen verwachten jullie?

    ik verwacht dit: (VWO)

    Nederlands: 1,2
    Scheikunde: 1,8
    Kunst: 0,7
    Wiskunde B: 1,3
    Natuurkunde: 1,3
    Engels: 0,6
    Duits: 0,5
    Biologie: 1

    Ik hoop stiekem hoger


    Treat people with kindness

    Idk, ik zie het donderdag wel. Hopelijk is Natuurkunde wat hoger dan 1.3, haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik probeer er momenteel even niet aan te denken. :')

    Met een n-term van 1,3 (of hoger) voor wiskunde B zou ik trouwens erg blij zijn, dan slaag ik namelijk in één keer, haha. Ik verwacht wel dat de n-term van Engels vwo hoger wordt. Ik vond de vorige examens veel makkelijker en dit was in onze klas ook minder goed gemaakt.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 14:10 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Krijgt VMBO niet morgen al de uitslag?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben best wel klaaaar met wachten. :')
    Ga denk ik zo maar gewoon 36 uur slapen of zo.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Moest vanochtend hieraan denken. :x


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Op onze scheurkalender van Loesje stond vanochtend:
    Gezakt
    Heb mijn tas maar half stok gehangen


    Goed begin van de dag >,<

    Mylintis schreef:
    Moest vanochtend hieraan denken. :x

    TOMORROW IS THE JUDGEMENT DAY
    TOMORROW WE'LL DISCOVER WHAT OUR GOD IN HEAVEN HAS IN STOREEEE
    ONE MORE DAWNNN
    ONE MORE DAAAAY
    ONEEEEEE DAAAAAAAY MOREEEEEEEEEEE

    Omg ik heb nu zin om een one day more examenuitslagversie te maken


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Action is er vroeg bij.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Mylintis schreef:
    Moest vanochtend hieraan denken. :x

    Haha, toepasselijk. (: (en de parodie is leuk haha)

    Eigenlijk is dat weken wachten toch nog best snel gegaan.^ (Mag nog wel langer dan 1 dag duren als het aan mij ligt tho. $: )

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 11:48 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Omg morgen al ..... :'(


    Treat people with kindness