• Aangezien de andere vol was...

    Hier een topic om lekker te kunnen zeiken over de examens. Nog anderhalve week te gaan Q'ers, zet hem op! _O_


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Whut, de n-term voor het bezem examen biologie (dat ik heb gedaan) is 0,5 hoger dan voor het normale examen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wiskunde b pilot heeft een n-term van 2,4. Wauw hahaha, het zou mooi zijn als wiskunde a ook een n-term van 2,4 zou hebben :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Waar vinden jullie die n-termen....?
    Ik heb wel een document gevonden dat erop lijkt, maar die is onleesbaar op mijn mobiel....


    Stenenlikker

    Gewoon via examenblad


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Okay, dat was dus dat onleesbare bestand....


    Stenenlikker

    Kendoka schreef:
    Waar vinden jullie die n-termen....?
    Ik heb wel een document gevonden dat erop lijkt, maar die is onleesbaar op mijn mobiel....


    http://www.cito.nl/onderwijs/voortgezet%20onderwijs/centrale_examens/schriftelijke_examens_havovwo/normering_havovwo_2016/omzettingstabellen_ce_vwo_tv1_2016

    Dit is die van vwo. Linksboven kan je ook een ander niveau aanklikken ;)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 9:35 ]


    Treat people with kindness

    Antigone schreef:
    AAAAH DE N-TERM VOIR ENGELS IS 1,4, DAN HEB IK EEN 9,7!!!!!!! MIJN AFGERONDE 10 GEMIDDELD IS TOCH NOG GELUKT!!!

    I FEEL THIS OMG


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Maar Frans heeft een n-term van 0,0, wtf is dit nu weer....?


    Stenenlikker

    Kendoka schreef:
    Maar Frans heeft een n-term van 0,0, wtf is dit nu weer....?


    Voor zowel havo als vwo. Echt zo stom dit

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 9:51 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Iydia schreef:
    Het ergste is dat er voor mij eigenlijk heel weinig van afhangt, veel minder dan bij de meeste. Maar ik heb er wel de hele nach overgedroomd. Zo droomde ik dat ik een 2,4 had voor Frans. Ik heb niet eens Frans in mijn pakket


    Haha, dat is wel heel typisch!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik ben vrijwel zeker dat ik geslaagd ben, maar ik vrees wel voor mijn CE-cijfers...


    Stenenlikker

    Nederlands vwo is zó laag wtf is er gebeurd


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Nederlands vwo is zó laag wtf is er gebeurd


    Nederlands is altijd laag.. Vorig jaar was er ook veel gedoe en toen was het ook maar 1,0.. :S


    Treat people with kindness

    Krijgen jullie de uitslag vandaag ofzo? En wat is een bezemexamen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Scheikunde bezem is 2, ik ben blij!!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh