• Aangezien de andere vol was...

    Hier een topic om lekker te kunnen zeiken over de examens. Nog anderhalve week te gaan Q'ers, zet hem op! _O_


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oh kut oh kut oh kut hebben ze wel mijn juiste telefoonnummer en niet die van mijn ouders??

    ARGH SHIT x'D


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik houd het echt niet meer. Kan iemand me neerslaan zodat ik ongeveer 16 uur bewusteloos ben, of zo?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Cynic schreef:
    (...)
    Jawel. En dat is ook superfijn hoor. De meeste (verstandige scholen) willen namelijk niemand bespreken die geslaagd is (want, tja, geslaagd is geslaagd), mensen die zakken kunnen ze ook niet veel mee, maar mensen die kunnen herkansen, moeten meteen de beste optie voor hun neus kunnen krijgen. Dus gaan de leraren alle herkansers bespreken en geven de leraren van de vakken waarvoor ze gezakt aan of het wel of niet verstandig is om dit vak te herkansen. Zo kan er meteen op een briefje gegeven worden welke vak(ken) de herkanser moet herkansen.


    Inderdaad slim.. Zo had ik het nog niet bekeken! Vond die vergaderingen ook onzin. Bij ons bellen ze ook vrij laat (3-4: gezakt, na 4: geslaagd) door die vergaderingen


    Treat people with kindness

    Cynic schreef:
    (...)
    Jawel. En dat is ook superfijn hoor. De meeste (verstandige scholen) willen namelijk niemand bespreken die geslaagd is (want, tja, geslaagd is geslaagd), mensen die zakken kunnen ze ook niet veel mee, maar mensen die kunnen herkansen, moeten meteen de beste optie voor hun neus kunnen krijgen. Dus gaan de leraren alle herkansers bespreken en geven de leraren van de vakken waarvoor ze gezakt aan of het wel of niet verstandig is om dit vak te herkansen. Zo kan er meteen op een briefje gegeven worden welke vak(ken) de herkanser moet herkansen.



    Sofie, u smartass. Daar had ik zelf nooit aan gedacht :')

    Villainess schreef:
    (...)


    Sofie, u smartass. Daar had ik zelf nooit aan gedacht :')

    Lang leve mij oude mentor die tevens afdelingleidster was *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Iemand anders een mental breakdown voor morgen? Ik ben zo bang :c

    Villainess schreef:
    Iemand anders een mental breakdown voor morgen? Ik ben zo bang :c


    Mental breakdown nog niet echt, maar ik lig in bed Taylor Swift te luisteren terwijl ik 10000 scenario's afspeel in m'n hoofd, dus het komt in de buurt


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ga DOOD. Ik wil echt niet zakken, maar aangezien ik 2 hoofdstukken heb samengevat, 4 Youtube filmpjes over het menselijk lichaam heb gekeken en een paar keer geschiedenis en maatschappijleer doorgelezen heb, zou ik nou ook niet echt verbaasd zijn. Godsamme, ik wil echt niet zakken SADKSFDKJ.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben ook zó bang. Ik denk dat ik gezakt ben maar ben alsnog zooo zenuwachtig.. En m'n mentrix belt pas vanaf 16.00 dus moet morgen ook nog door zien te komen.. Ughhhh


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Voor mij is dat berekenen en bespreken wel erg van belang. Dus ik ben blij dat ze dat erbij incalculeren. ^
    niet dat ik enige hoop heb, maar zo min mogelijk vakken volgend jaar is ook fijn. En hopelijk valt de stroom niet weer uit morgen trouwens.

    Morgen relaxen kan lastig zijn, maar iets ontspannends doen kan wel helpen met de spanning/afleiding zijn.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 1:04 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wij worden geloof ik tussen 1 en 3 gebeld. o.o Om 4 uur moeten we in ieder geval op school zijn om de boel te ondertekenen.
    Maar dat is nou juist het deel waar ik nerveus voor ben. De cijferlijst. Het bellen een beetje... Het zou erg raar zijn als ik niet slaag maar ik zie het toch voor me. Maar het valt nog wel mee met de zenuwen, behalve zo'n 2 keer per dag zo'n wakkerschrikgevoel sinds een dag of 3.

    -die examenversie van dat liedje was echt prachtig-


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ik word echt blij van deze n termen wow.. Ik heb toch nog hoop dat ik geslaagd ben! :)


    Treat people with kindness

    AAAAH DE N-TERM VOIR ENGELS IS 1,4, DAN HEB IK EEN 9,7!!!!!!! MIJN AFGERONDE 10 GEMIDDELD IS TOCH NOG GELUKT!!!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Antigone schreef:
    AAAAH DE N-TERM VOIR ENGELS IS 1,4, DAN HEB IK EEN 9,7!!!!!!! MIJN AFGERONDE 10 GEMIDDELD IS TOCH NOG GELUKT!!!


    SUPER NICE!

    Ik kom uit op een 7! Ben er ontzettend blij mee! Engels is namelijk niet mn sterkste vak xD


    Treat people with kindness

    Het ergste is dat er voor mij eigenlijk heel weinig van afhangt, veel minder dan bij de meeste. Maar ik heb er wel de hele nach overgedroomd. Zo droomde ik dat ik een 2,4 had voor Frans. Ik heb niet eens Frans in mijn pakket


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one