• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.







    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 17:48 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys


    Sarah = ongewoon sexy

    Shitty feeling.
    Gelukkig is Geer en Goor d'r weer op.

    Voer je Chinees Parlement in op Maps, brengt maps je naar het Vlaams parlement. Neeeeee, maps, zo werkt dat niet!


    Stenenlikker

    Mag ik dood ??? Bewijs van spreken!
    Ik wil me leven niet kwijt, wil alleen even rust om me heen, word gek. Echt gek.
    Straks ben ik degene die er aan onder uit gaat


    Love You

    Ik heb hongerrrrr. Ik haal denk maar wat op centraal


    Happy Birthday my Potter!

    Gilderoy_ schreef:
    Ik heb hongerrrrr. Ik haal denk maar wat op centraal

    Wat ga je halen? Share with us, Anna.


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Wat ga je halen? Share with us, Anna.


    Weet ik nog niet. Maybe pizza. Mijn trein stond net stil dus ben er nog niet :/


    Happy Birthday my Potter!

    Ugh. Ik wil geen school morgen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Chef in je oor, dat lijkt me een leuk programma ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    :W

    oh okay :') net ontdekt dat ik blijkbaar wiskunde en geschiedenis examen op één dag heb en Latijn en Duits examen op één dag, dat heeft onze school weer fantastisch geregeld


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dat stomme rotbeest heeft de baby merels opgegeten. Ugh. Ik haat je, James.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Cambria is zo'n heerlijk lettertype.

    Nee, Nik, eerst een verhaal afmaken voor je aan een nieuw begint. Kom op. Niet zo kinderachtig.


    Slightly drunk.

    Ik word zo agressief van mijn internetverbinding. Het enige wat ik wil is zitten en Harry Potter kijken maar deze fucking verbinding valt steeds weg and I ain't about that life : /


    because i knew you, i have been changed for good

    daaaaayum deze discussies are getting out of hand.. en ik ben er amper een deel van wow props to me

    [ bericht aangepast op 19 mei 2016 - 21:17 ]


    Heaven is a place that we all have