• Oke hier maken we ook een story over.

    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkabi= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham=Fabian
    amber1= Amber
    Marisha= Patricia ( alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen )
    WensAter= Nienke

    ( wil je mee doen stuur effe pb naar me )

    Jo:
    Ook bij deze klap grijnsde Fabian, oh wat verschrikkelijk! Onuitstaanbaar!
    Ik ben gewend om een klap terug te krijgen en dan was het gewoon klaar, maar dit is zo nieuw.
    Snel ging ik op zoek naar de ketting, ik trok echt elk kastje en laatje open.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    Ik zag dat Jo elk kastje en laatje begon open te trekken. De ketting lag geen eens meer in deze kamer. Ze zou zich een ongeluk zoeken. "Doe geen moeite." zei ik om haar een hoop werk te besparen.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "Waarom niet?" zei ik terwijl ik snel een ring in mijn zak stopte, mooie spulletjes...
    "Zit niet zo te grijnzen, waarom niet?" zei ik geïrriteerd.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 16:14 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Waarom niet?" ik keek op van mijn boek. "Die ring die je net in je zak stopte, zou ik maar terugleggen. Van mij mag je hem hebben, maar ik denk dat Mick daar heel anders over denkt." ik zou het willen zien hoe Mick boos op haar zou worden. Dan zou ze tenminste haar plaats leren kennen hier. "Zit niet zo te grijnzen, waarom niet?" Opnieuw keek ik op vanuit mijn boek. "Die ketting bevindt zich niet in deze kamer."


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    Wie is Mick? Ach dat doet hij vast alleen maar om me bang te maken...
    "Die ketting bevindt zich niet in deze kamer." zei Fabian hooghartig.
    "Jij ook altijd met je 'dure' woorden."
    Op dat moment ging de deur open, daar stond een lange gespierde jongen...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Jij ook altijd met je 'dure' woorden." ik keek Jo verbaast aan. Wat was het dure woord wat ik volgens haar gebruikt? Ik had geen tijd om het te vragen, want opeens ging de deur open en Mick stond daar. "Hey Mick, ik hoorde dat je weggaat."
    Mick kwam enthousiast de kamer binnengelopen. "Ik ga meedoen aan een geweldige surfwedstrijd, Fabian." ik moest even grinniken om zijn Vlaams accent. "Wow geweldig!" Ik was blij voor Mick. "Wie is dit?" ik kon aan Mick zien dat hij Jo wel zag zitten.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "Ik ben Jo, ik woon hier..."
    Aan de vragende blik van Mick te zien begreep hij me niet, toen bedacht ik me iets,
    De RING! Shit! Hopelijk heeft hij het niet door...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Mick

    "Ik ben Jo, ik woon hier..." ik liep naar Fabian toe. "Doe moet je wel even aan de haak slaat maatje." fluisterde ik tegen hem met een knipoog. "Ik kom de laatste spullen oppakken. Ik liep naar het bureau toe en begon de laatjes leeg te ruimen.


    Do I look like Mother Teresa?

    dit ben ik

    Jo:
    Mick liep naar Fabian toe en zei iets tegen hem wat ik niet verstond, dat is echt vervelend want ik wil eigenlijk alles horen maarja...
    "Ik kom de laatste spullen oppakken." zei Mick toen en liep naar zijn laatjes om ze uit te ruimen...
    Oh nee, nu komt het... Ik hoop dat hij het vergeet, alsjeblieft hij moet het niet doorhebben!!
    "Fabian? Weet jij waar mijn zilveren ring is?" vroeg hij terwijl Fabian me met een arrogante kop zat aan te kijken...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Fabian? Weet jij waar mijn zilveren ring is?" vroeg Mick. Met een klein knikje gebaarde ik hem dat Jo zijn ring had. "Ik had haar gewaarschuwd, maar ja... Wie luistert naar de nerd die bij de sporter op de kamer slaapt?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "Ik had haar gewaarschuwd, maar ja... Wie luistert naar de nerd die bij de sporter op de kamer slaapt?" zei Fabian.
    "Klootzak." siste ik naar Fabian.
    Mick draaide zich geërgerd om...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Mick

    "Klootzak?" herhaalde ik haar woorden. "Nee, een vriend die een vriend helpt." Ik duwde Jo tegen de muur aan. "Geef op die ring. NU!" Ik hoorde Fabian achter me zachtjes lachen. "NU!" herhaalde ik nog een keer schreeuwend.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "NU!" schreeuwde Mick nog een keer.
    'Is het gewoon om iedereen tegen de muur aan te duwen? Dit is al de derde keer!" zei ik rustig...
    Maar vanbinnen was ik echt super bang.
    Achter me hoorde ik Fabian zachtjes lachen,
    Prutser, dacht ik...

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 18:50 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Mick

    'Is het gewoon om iedereen tegen de muur aan te duwen? Dit is al de derde keer!" zei ik rustig...
    "Allè, dan heeft u het wel verdiende hè?" ik duwde haar nog dichter tegen de muur. "Geen nu eerst maar efkes die ring van mij terug." het duurde niet lang meer of er zouden hier klappen gaan vallen.


    Do I look like Mother Teresa?