• Oke hier maken we ook een story over.

    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkabi= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham=Fabian
    amber1= Amber
    Marisha= Patricia ( alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen )
    WensAter= Nienke

    ( wil je mee doen stuur effe pb naar me )

    ( schatjes van wege iets kan ik niet alles terug lezen, maar is het misschien niet handig als wij op de basisschool zitten en dan Jo 2 jaar jonger is en lisa en ik 13?)

    Fabian

    "Dat is niet waar!!" zei Jo boos, terwijl ik om haar moest lachen
    "Je hebt het recht niet om dat te doen! Klootzak!"
    "Nederland is een vrij land. Ik heb wel het recht om dat te doen." ik wees naar mezelf. "Ik ben een nerd. Ik weet dat soort dingen." ik gaf een knipoog naar Jo en probeerde weer verder te lezen.


    Do I look like Mother Teresa?

    (?)

    (Ik ben twee jaar jonger als Amber en de hele zooi)
    Jo:
    Fabian gaf een knipoog en ging weer met lezen. Ugh waarom moet hij altijd gelijk hebben??!
    "Waarom deed je het überhaupt? Je weet toch dat je daar problemen mee zou krijgen?" Zei ik iets kalmer...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    (Lisa en Fenne zijn 13 en bff)

    amber1 schreef:
    (Lisa en Fenne zijn 13 en bff)


    (Ik 15)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    (Mooi zo en kunnen we doen dat wij elkaar niet mogen Jo?)

    amber1 schreef:
    (Mooi zo en kunnen we doen dat wij elkaar niet mogen Jo?)


    Haha niemand mag mij denk ik, maar is goed!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Waarom deed je het überhaupt? Je weet toch dat je daar problemen mee zou krijgen?" Jo was al iets kalmer geworden en ik vond dat geruststellend. Ik keek haar met een speels gezicht aan. "Maar als ik dat niet gedaan had... Had je dan die ketting teruggegeven. Nee hè? Dat dacht ik ook al, vandaar..." Met mijn lippen maakte ik een kleine zoenbeweging.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "Bicht!" Zei ik en gaf hem een bitchklap, waardoor hij me boos aankeek


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (...)

    Haha niemand mag mij denk ik, maar is goed!


    Nou Ava is best makkelijk in vrienden maken, wij kunnen elkaar misschien al kennen? Dat ik al langer met je bevriend ben?


    obsessive rage

    Gek genoeg krijgt mijn personages altijd een bitch slap. Waar heb ik dat steeds aan te danken xD

    Fabian

    "Bicht!" Jo sloeg me in het gezicht en ik beet even op mijn lip. Met mijn wreef ik over de wang waar ze geslagen had. Dit was natuurlijk ook een manier om emoties/gevoelens te uiten. "Dankjewel." mompelde ik.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "Dankjewel" mompelde Fabian.
    "Alsjeblieft, je verdiende loon!" zei ik, en gaf Fabian nog een klap, deze wat harder dan de vorige...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Alsjeblieft, je verdiende loon!" zei Jo, en ze gaf me nog een klap, deze was nog harder dan de ander van net. Ik beet op mijn lip, maar liet ook niet meer merken van de pijn. Ze vond me wel leuk. Ik merkte het gewoon, maar wilde nu net alsof doen dat het niet zo was. Met een grijns op mijn gezicht las ik verder in mijn boek.


    Do I look like Mother Teresa?

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Nou Ava is best makkelijk in vrienden maken, wij kunnen elkaar misschien al kennen? Dat ik al langer met je bevriend ben?


    Kan wel, maar niet dat we echt maatjes zijn...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]