• Oke hier maken we ook een story over.

    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkabi= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham=Fabian
    amber1= Amber
    Marisha= Patricia ( alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen )
    WensAter= Nienke

    ( wil je mee doen stuur effe pb naar me )

    die ben ik dan 13 jaar oud zusje amber

    trouwens lisa en ik zijn bff

    Fenne:
    Net na school had ik met Lisa afgesproken op het pleintje.
    Ik zei: 'Hey Lisa. Hoe was je dag?'


    ( en Jo en Graham is het misschien handig als jullie juist jonges zijn dus hun broertjes. En dat Jo dan bijvoorbeeld op Lisa verliefd wordt? En dat Appie ook een broertje heeft en die dan weer op mij en Nienke ook een zusje en het broertje van Fabian weer op het zusje van Nienke?)

    (Noo ik wil geen jongen zijn!)

    En als iedereen ineens een broertje of zusje heeft is dat een beetje raar...

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 18:45 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    JoSnape schreef:
    (Noo ik wil geen jongen zijn!)

    En als iedereen ineens een broertje of zusje heeft is dat een beetje raar...


    Do I look like Mother Teresa?

    Lisa

    "hey Fenne, hoe gaat het?" Ik liep naar haar toe.

    Jo
    Als Fabian gefrustreerd de kamer uitloopt begin ik met uitpakken, het eerste wat ik zie is een foto, een foto van Jeroen en mij. De woede gloeit op waardoor ik de foto en het fotolijstje kapotgooi op de grond. Ik kan het hem nooit meer vergeven, nooit! Waardoor de deur weer opengaat en een boze Fabian te zien is.


    Zo ziet Jo eruit

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 19:03 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ben officieel verliefd geworden op Jo. Sorry Nienke xD


    Do I look like Mother Teresa?

    HeyitsGraham schreef:
    Ben officieel verliefd geworden op Jo. Sorry Nienke xD



    Haha Wat? xD


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Vergelijk deze met die van Jo. Dan kies ik toch wel voor Jo :P


    Do I look like Mother Teresa?

    HeyitsGraham schreef:


    Vergelijk deze met die van Jo. Dan kies ik toch wel voor Jo :P


    Haha, je hebt wel gelijk, zit je ook nog met haar op 1 kamer, haha, maar Jo heeft geen leuk innerlijk, tenzij je van mensen houd die gemeen zijn
    (zoals ik)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik stuur nog wel een foto van Lisa zot nu op mijn mobiel en dan gaat dat niet makkelijk

    HeyitsGraham schreef:


    Vergelijk deze met die van Jo. Dan kies ik toch wel voor Jo :P


    Waha ja maar Jo is een model, Nienke actrice heah. Well ik maak ook een eigen karakter aan, geen zusje maarja cx

    Uh okay ik heet heel cliché Ava (ja ik ben te lui een andere naam dan mijn eigen te gebruiken), 15 ongeveer en achternichtje van Nienke, zie er zo uit:



    (Ugh faceclaims zijn zo irritant als je familieleden wilt)


    obsessive rage

    Fabian

    Gefrustreerd was ik de kamer uitgelopen. ik irriteerde me aan Jo, maar aan de andere kant zag ze er wel goed uit. Dacht ik dat nou serieus? Ik schudde mijn hoofd om haar uit mijn gedachtes te halen. ik liep snel de keuken in.


    Do I look like Mother Teresa?