• Oke hier maken we ook een story over.

    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkabi= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham=Fabian
    amber1= Amber
    Marisha= Patricia ( alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen )
    WensAter= Nienke

    ( wil je mee doen stuur effe pb naar me )

    Jeroen:
    "Heb ik gezegd dat ik haar mag dan?! En wat wou jij dan eigenlijk doen!? Haar helpen, jij haat haar!" zei ik boos. Vooral omdat ze mij Prutser noemde, MIJ prutser!
    "Prutser!" zei ik er nog achteraan.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Amber:
    Ik dacht Jeroen vindt haar stom dus boeit me niks meer. Alleen ik had wel zin om hem ook even te irriteren. "Jeroen trouwens ik snap echt niks wat Noa met jou moet he'?"

    Jeroen:
    "Wat krijgen we nou! Ga je ook al zeuren over dingen die je niet aangaan!? Ga toch weg!" ik knapte, hoe durfde ze, Noa is heel anders... Ze is geweldig.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Amber:
    "Nee dit keer niet. Jij irriteert iedereen. Nu is het tijd dat het met jou gebeurt dan piep je wel anders."

    Jeroen:
    "Kijk nou eens! Je maakt het nieuwe meisje bang! Amber je bent echt slecht bezig!" zei ik. "En ga gewoon naar je pappie toe als je me eri vind! Kan me geen reet schelen, die pruster. Maar laat mij met rust oke!?" schreeuwde ik


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Amber:
    Ik keek Nienke aan of hoe ze ook heette en zei: "Oke. Nienke. Vindt jij het dan niet ook toevallig dat je hier plots komt? Precies als Joyce weg is? En niet meer terug komt?"

    Jeroen:
    "Laat haar maar, ze is een beetje gek in haar hoofd, ik heb medelijden met je dat je bij haar slaapt. Kom dan breng ik je naar je kamer..."


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Amber:
    Ik dacht zo van Pardon! Maar ik liet ze maar."

    ( now ava )

    Ze is niet online


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ( noooooooo dan moeten we wachten net was ze het wel )

    (huil)
    Of Fabian komt?
    (hoera)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 20:19 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    (Ben er)
    Nienke

    Ik kijk even onzeker naar de twee en knik dan toch maar. 'Oké,' zeg ik.
    Het is nu al een grote puinhoop. Ik negeer Ambers vraag even: Wat zou ik daar nou op moeten zeggen?
    Hoe kon ik nou weten dat dat andere meisje net weg ging? Ik had me daarvoor al ingeschreven.


    obsessive rage

    Amber:
    "Maar denk maar niet dat je bij mij op de kamer komt!"

    Nienke

    Ik ben het gezeik een beetje zat. 'Je kent me niet eens, dus hou eens op met zeuren,'


    obsessive rage