• Oke hier maken we ook een story over.

    JoSnape=Jeroen
    AppieAkkabi= Appie
    Lisadragonrider= Noa
    Heyitsgraham=Fabian
    amber1= Amber
    Marisha= Patricia ( alleen ze kijkt even hoe het gaat en dan laten we die plek vrij voor als ze het leuk zou vinden mee te doen )
    WensAter= Nienke

    ( wil je mee doen stuur effe pb naar me )

    Noa

    Ik hoorde beneden bij de jongenskamers veel geluid. "wat zijn hun nou aan het doen?" Vroeg ik aan Amber. "zullen we Victor gaan bespieden?" Ik kon niet wachten om te gaan. Ik had wel zin in avontuur.

    Jo

    "Allè, dan heeft u het wel verdiende hè?" Mick duwde me nog dichter tegen de muur. "Geen nu eerst maar efkes die ring van mij terug."
    Ik grinnikte, zijn accent is echt geniaal.
    "Wat!?" riep hij boos.
    "Nou wat denk jezelf, je accent natuurlijk!" zei ik, "Het is gewoon te lachwekkend, het zal toch niet de eerste keer zijn dat je dat hoort of wel?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    Ik stond op en legde mijn hand op Mick's schouder. "Mick ze is het niet waard." Ik ging vervolgens weer op mijn bed liggen, maar van het lezen kwam niks


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "Mick ze is het niet waard." zei Fabian rustig en ging vervolgens weer naar zijn bed.
    Aan de ene kant was het fijn dat Mick nog niets deed en dat Fabian zei dat het niet hoefde,
    maar aan de andere kant, waarom ben ik het niet waard? Wat ben ik niet waard?
    "Waarom ben ik het niet waard? Wat ben ik niet waard?" zei ik boos.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Mick

    "Ze is het niet waard?" riep ik boos uit. Hoor wat ze zelf zegt. Ik haalde met mijn vuist uit naar haar oog en gaf vervolgens een knietje in haar buik. "Ik wil die ring terug, dief. Of moet ik Viktor en anders efkes bij haan halen?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    Mick maakte zijn hand tot vuist, dit was het, hij ging recht naar mijn oog. Waarom altijd mijn oog? En meteen daarna ging er een knie in mijn maag, meteen kromp ik in elkaar, de pijn ging door mijn hele lichaam.
    "Hou vol." zei ik zacht tegen mezelf. Ik bleef op gebogen houding staan en verroer geen vin.
    "Ik wil die ring terug, dief. Of moet ik Viktor en anders efkes bij haan halen?"
    Ik had zelfs de kracht niet om de ring te pakken.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "In haar zak Mick." ik bespaarde Jo dat het nog erger zou gaan worden. Mick ging met zijn hand in haar zak en greep de ring. "Succes Fabian met deze dief." kwaad liep Mick de kamer uit. "Ik zei toch dat je dat beter niet kon doen..."


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "Alsof ik naar jouw luister." zei ik terwijl ik op de grond viel.
    Gehoest was het enige wat er nog uit mijn mond kon komen, maar het hield niet op.
    Ik kreeg het benauwd en had hoofdpijn, ik stikte bijna.
    Geschrokken stond Fabian op.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian
    "Alsof ik naar jouw luister." Jo viel op de grond en kon niet stoppen met hoesten
    Het was haar verdiende loon, maar ik had toch een beetje medelijden met haar. "Gaat het?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "Fabian help! Ik stik!" Hoestte ik.
    Het enige wat hij niet wist was dat ik hem zou vloeren als hij dichtbij zou komen, kom op, ik kan heus wel tegen een stootje!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Fabian help! Ik stik!"
    Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek Jo rustig aan. "Jo ik ben een nerd weet je nog. Ik weet hoe het menselijke lichaam in elkaar zit. Van een stootje in buik is het slechts een fractie van een seconde dat de lucht zich naar binnen kan werken. Door de stoot blazen je longen alle lucht uit. Als je nu echt aan het stikken was zou blauw aanlopen en zou je mij echt niet op die manier om hulp vragen."


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    Ik hield op met hoesten en ging op de grond zitten, "waarom ben jij zo super slim?" Vraag ik geërgerd.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    Jo stopte met het acteer werk en ging op de grond zitten. "waarom ben jij zo super slim?" Ik wees naar de boeken die op mijn bureau lagen en het boek in mijn handen. "Er is zoiets dat school heet en nog zoiets als huiswerk."


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo:
    "Maar waarom maak je je huiswerk? Er zijn toch leukere dingen in het leven zoals vrienden...?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Fabian

    "Maar waarom maak je je huiswerk? Er zijn toch leukere dingen in het leven zoals vrienden...?" ik keek voor de zoveelste keer op uit mijn boek.
    "ik wil wat kunnen bereiken met mijn leven en wat vrienden betreft..." ik keek haar doordringend aan. "Die is net het huis uit."


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Do I look like Mother Teresa?