• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 17:27 ]

    Ugh, I miss you and I need you here, right now, in my bed. Thank you very much.


    kindness is never a burden.

    Hoe KUN je mensen nu in vredesnaam oproepen om aanslagen te plegen in deze maand waarin jullie je dieper dienen te geloven dan anders, "betere" gelovigen dienen te zijn (tell me als ik het verkeerd opvat)? Hoe KUN je? Buiten dat jullie gewoon angst willen inboezemen, zijn jullie een schande voor alle gelovigen. Fuck. You.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toda schreef:
    Hoe KUN je mensen nu in vredesnaam oproepen om aanslagen te plegen in deze maand waarin jullie je dieper dienen te geloven dan anders, "betere" gelovigen dienen te zijn (tell me als ik het verkeerd opvat)? Hoe KUN je? Buiten dat jullie gewoon angst willen inboezemen, zijn jullie een schande voor alle gelovigen. Fuck. You.


    Amen to that.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 10:23 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil eigenlijk gewoon slapen en Quizletten en schrijven, maar ik moet naar musical. Meh.


    Happy Birthday my Potter!

    Toda schreef:
    Hoe KUN je mensen nu in vredesnaam oproepen om aanslagen te plegen in deze maand waarin jullie je dieper dienen te geloven dan anders, "betere" gelovigen dienen te zijn (tell me als ik het verkeerd opvat)? Hoe KUN je? Buiten dat jullie gewoon angst willen inboezemen, zijn jullie een schande voor alle gelovigen. Fuck. You.


    Wie, wat, waar?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Wie, wat, waar?


    Lees het even. Maar goed, of dat nu in westerse landen is of niet, het blijft even fucking om van te kotsen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Toda schreef:
    (...)

    Lees het even. Maar goed, of dat nu in westerse landen is of niet, het blijft even fucking om van te kotsen.


    "zodat dit een maand van rampspoed kan worden voor de ongelovigen waar dan ook."

    Ik vind deze zin wel "grappig" though. Hebben ze dan echt niet door dat ze ook moslims ermee hebben? Of zijn die opeens ongelovig geworden omdat ze niet achter de aanslagen staan?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Toda schreef:
    (...)

    Lees het even. Maar goed, of dat nu in westerse landen is of niet, het blijft even fucking om van te kotsen.


    Ugh. Brr.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Het zou leuk zijn als je iets voor hem zou schrijven voor zijn verjaardag.'

    Eh hallo, voor het geval je het vergeten was, tot en met woensdag zit ik midden in mijn examens waar ik mijn allerlaatste reserves voor gebruik. Mijn schrijven ligt al maanden stil en ik ga helemaal instorten na mijn examens. En jij wil dat ik in die twee dagen tussen mijn laatste examen en zijn verjaardag nog even gauw een prachtig gedicht over mijn vader uit mijn vingers krijg? Beetje inlevingsvermogen zou gewenst zijn.

    Opdracht: bedenk een complimentje over het innerlijk van al je klasgenoten, stuk voor stuk, voor maandag.

    Maar ik ken ze nog maar een jaar ?? En ik wil wel goede dingen bedenken want het zijn allemaal schatten maar ik zit nu al drie uur aan deze opdracht en ik heb nog steeds twintig mensen te gaan halp


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Opdracht: bedenk een complimentje over het innerlijk van al je klasgenoten, stuk voor stuk, voor maandag.

    Maar ik ken ze nog maar een jaar ?? En ik wil wel goede dingen bedenken want het zijn allemaal schatten maar ik zit nu al drie uur aan deze opdracht en ik heb nog steeds twintig mensen te gaan halp


    Jii bent lief
    Jii bent grappig
    Jij lijkt betrouwbaar
    Jii bent geweldig


    Google anders naar complimenten. :Y)


    OTOFT: laat ik maar uit bed gaan lol.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dus één van mijn beste vrienden biedt me 3 dagen disneyland aan en daar wil ik al jaren heen en ik zit nu te twijfelen? Omdat ik zo bang ben dat ik het voor haar ga verpesten. I still hate myself


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Dus één van mijn beste vrienden biedt me 3 dagen disneyland aan en daar wil ik al jaren heen en ik zit nu te twijfelen? Omdat ik zo bang ben dat ik het voor haar ga verpesten. I still hate myself


    Holy- gewoon gaan en plezier hebben! ;O haha. c: En sowieso is die twijfel nergens voor nodig, want je bent geweldig! <3

    OTOFT: Zo. Nu eindelijk eens een topic gaan aanmaken over Beauty, nu ik alle foto's op usb heb gesorteerd.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb mijn verhaal tot nu toe naar mijn eindwerkstukbegeleidster gestuurd en ze is Nederlandsdocente en leest vet veel en opeens zit ik de hele tijd naar mijn beeldscherm te staren met zo'n "help ik kan helemaal niet schrijven aaah nee hoe haal je emails terug" gedachte en kjansdkasndkajndka. Waarom word ik hier nou zo onzeker van want ik houd van mijn spidershirt baby's maar ik wil gewoon dat andere mensen ook van ze houden en kjasndkajsk


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    @Yo: helaas ligt mijn lat een beetje hoog en wil ik een half kantje per persoon. Ik wil mezelf ook voor mijn kop slaan, inmiddels, want zelfs met mijn enorme handschrift is een half kantje best lang. :')

    @Marleen: GA ERVOOR HOLYSHIT. Je gaat het voor niemand verpesten, echt niet, en je bent het absoluut waard om jezelf dit te gunnen want DIT WIL JE ZO GRAAG MARLEEN GA ERVOOR.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.