• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 17:27 ]

    Over nare discussies gesproken. Is het zo raar dat ik wil weten wat mijn pa over me heeft gezegd, maar dat mijn ma en haar vriend het me niet willen vertellen, maar dan wel zeggen dat hij het over me heeft gehad? Is dat echt zo fucking raar? Ik ben echt pissed off op moment.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Een tijd lang vroeg ik me af waarom nog, maar nu het niet meer zo is doet het eigenlijk best wel pijn :c

    Een weekend niet gamen en thuis zijn is eigenlijk best wel chill.

    // Het zou wel fijn zijn als mijn vriend eens wat meer zou appen met me.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 22:28 ]

    Mijn vriend is lief en ik hou van hem (bloos)


    26 - 02 - '16

    Zal ik Project Toaster lezen en mezelf laten janken of zal ik schrijven hmm keuzes maken


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb zin om pokémon te spelen.


    Your make-up is terrible

    Mijn kat is helemaal geobsedeerd door een laser-dot spel op de telefoon van mijn vriend ;3


    26 - 02 - '16

    Ik houd van ranten over gender identity en sexuality met mensen die ik mag c:


    because i knew you, i have been changed for good

    Juist, leuk als iemand dezelfde titel gebruikt enzo. Origineel ten top.

    // Ik stuur niet weer een appje voorat je reageert op mijn vraag. Plus ik ga lekker slapen en ik zie je berichten morgen wel, gezien ik mijn geluid uit zet.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 23:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je verdiende dit.

    -

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 23:57 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oeh, ik maakte net een vlecht aan een kant en ik vind het leuk. Als mijn haar wat langer is ga ik sowieso eens zo iets dragen ;3



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom verwachten ze dat als zij naar boven gaan ik beneden blijf? Ik ga ALTIJD mee naar boven als zij gaan slapen. Idiots.

    EDIT: *Gaat naar boven naar haar kamer* Fuck yeah sleep is for tha weak

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 23:45 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    fucking allergies


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.