• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 17:27 ]

    Benhead schreef:
    Waarom verwachten ze dat als zij naar boven gaan ik beneden blijf? Ik ga ALTIJD mee naar boven als zij gaan slapen. Idiots.

    EDIT: *Gaat naar boven naar haar kamer* Fuck yeah sleep is for tha weak


    — Inner peace, it's hard to find. —

    She's the kind of person I could be jealous of. Wish I could do that with my life.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altijd als de buren hun Canadeese vrienden over hebben (de buurman zijn vriendin is Canadees) dan zijn die mensen zo luid aan het praten. Dayum.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uh can I date you please?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    Uh can I date you please?


    sure


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hahahha ik moest echt zeven keer 'do you want one, Peter?' zeggen van een paar Brazilianen op het feest omdat het Brits klonk. En dan zeggen ze ook zo van ' als ik niet wist dat je Nederlands was, had ik je Brits ingeschat.' Dat is wel extreem overdrijven:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    UGH waarom touched het mij zo erg dat mn favo franchise na 9 jaar ten einde is gekomen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wanneer mensen doen alsof ze verbaasd zijn, terwijl ze gewoon zo trots op zichzelf zijn dat de hele wereld het moet weten. Doe dan niet zo gek en zeg gewoon dat je geweldig bent. :')

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 1:46 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nog steeds lowkey bitter dat de snackbar op de hoek de jägerschnitzel uit hun assortiment heeft gegooid en vervangen door een stuk of zes andere soorten schnitzels die geen jägerschnitzel zijn. Geef me gewoon mijn champignons, mensen. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tyene schreef:
    Wanneer mensen doen alsof ze verbaasd zijn, terwijl ze gewoon zo trots op zichzelf zijn dat de hele wereld het moet weten. Doe dan niet zo gek en zeg gewoon dat je geweldig bent. :')



    Ik ben geweldig


    Sarah = ongewoon sexy

    Beetje teleurgesteld in mezelf dat ik nu de vogels wakker kan horen worden. (cat)

    INGE GA SLAPEN

    Update: Het is vijf uur en ik kan binnenkort het licht uit doen omdat de zon opkomt en ik zit nog steeds in de woonkamer waarom doe ik mijzelf dit aan

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 4:59 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn ouders zijn hypocriet en gemeen (:


    because i knew you, i have been changed for good

    Oh jeetje, mother of alle buikkrampen deze ochtend. Gepaard met rugpijn betekent dus geen slaap. Verdorie. D:


    The truth is out there.

    Volgens mij wordt dit niks. T duurt nogal lang voordat je je agenda erbij hebt gepakt om een datum te prikken. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Droomde dat ik al in Florence rondliep met mijn ouders. Kan echt niet wachten tot het eindelijk vakantie is.