• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 17:27 ]

    Jerker schreef:
    De (opening van de) Primark in R'dam was jaren geleden ook een plek om vooral NIET naartoe te gaan.

    Grunn ook niet op het moment. Alle tokkies in een hokje :P

    // Deze film over lesbiënnes is schattig.

    Square schreef:
    (...)

    Was schildpad zoek? (no_chears)


    Schildpad had besloten dat het opnieuw tijd was voor winterslaap. En dus ben ik haar moeten gaan zoeken in de tuin. :') Toch een weekje zoek geweest.


    What would Emma do?

    Godver. Ik heb net een spel gekocht op steam, maar hij staat niet in mijn lijst, maar mijn geld is wel afgeschreven...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lindemann schreef:
    (...)

    Schildpad had besloten dat het opnieuw tijd was voor winterslaap. En dus ben ik haar moeten gaan zoeken in de tuin. :') Toch een weekje zoek geweest.


    Aww, ik snap de instelling van schildpad wel erg goed. Ik zou ook willen dat ik nu een winterslaap kon houden. :'D Maar fijn dat ze weer terecht is!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De off-broadwayversie van Your obedient servant is zo intens holy shit


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wrong ship! This one is not good.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ah ik houd van Piratenplaneet. Ik kan hem nog steeds meepraten. Thanks dad. Dit is beter dan voor dood op bed liggen :')


    Happy Birthday my Potter!

    RichardSHarmon schreef:
    Godver. Ik heb net een spel gekocht op steam, maar hij staat niet in mijn lijst, maar mijn geld is wel afgeschreven...

    Kan je niet met het afschrift bij de klantenservice terecht?

    // Moe, maar helemaal niets doen is ook wel een keer lekker.

    Thefuck, geef me mijn spel!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chizuru schreef:
    (...)
    Kan je niet met het afschrift bij de klantenservice terecht?

    // Moe, maar helemaal niets doen is ook wel een keer lekker.


    Daar ben ik naar opzoek, maar ik kan heel de klantenservice niet vinden...
    Het was ook niet maar 5 euro..

    Oké, nou ben ik er en wil ik contact opnemen. Zeikt dat ding dat ik niet de juiste code invul... IK TYP WAT ER STAAT.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 16:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Daar ben ik naar opzoek, maar ik kan heel de klantenservice niet vinden...
    Het was ook niet maar 5 euro..

    Via de steam site ook niet?
    Wtf, gaat lekker dan. Anders maar ouderwets een mail sturen met het probleem. Misschien wil dat?

    [ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 16:56 ]

    Chizuru schreef:
    (...)
    Via de steam site ook niet?
    Wtf, gaat lekker dan. Anders maar ouderwets een mail sturen met het probleem. Misschien wil dat?


    Ik lees net dit: Note: Purchases through iDEAL can take up to 2 hours to complete. If your bank account has been charged and you do not have access to the game in your library, please feel free to contact Steam Support for assistance.

    Dus ik wacht nog even. Normaal heb ik altijd meteen het spel, maar misschien is het nu wat drukker of zo. Over twee uur ga ik kijken en als het er dan nog niet is ga ik echt proberen te bellen of zo. Ik heb wel mooi 22,99 betaalt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Ik lees net dit: Note: Purchases through iDEAL can take up to 2 hours to complete. If your bank account has been charged and you do not have access to the game in your library, please feel free to contact Steam Support for assistance.

    Dus ik wacht nog even. Normaal heb ik altijd meteen het spel, maar misschien is het nu wat drukker of zo. Over twee uur ga ik kijken en als het er dan nog niet is ga ik echt proberen te bellen of zo. Ik heb wel mooi 22,99 betaalt.

    Ik hoop dat het er dan is. (:
    Welk spel had je gekocht?

    Chizuru schreef:
    (...)
    Ik hoop dat het er dan is. (:
    Welk spel had je gekocht?


    IK HEB HEM. (Gosh, paniekkip ben ik ook)

    7 Days To Die c:
    Om samen met mijn beste vriendin, haar zusje en haar zusjes vriend te spelen c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Aww, ik snap de instelling van schildpad wel erg goed. Ik zou ook willen dat ik nu een winterslaap kon houden. :'D Maar fijn dat ze weer terecht is!


    Haha, ik ook! Het arme beestje is helemaal in de war door het vreemde weer. Ik snap haar wel. Ik ben ook niet de enige die het voor had.


    What would Emma do?