• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 17:27 ]

    Wiarda schreef:
    Waarom heb ik haar ook alweer vermoord want eigenlijk ben ik ergens nog best gek op haar ;-;


    Ik hoop oprecht dat dit over een verhaal gaat. (cat)


    What would Emma do?

    Dit spel is zo geweldig doh ik moet het hebben


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gilderoy schreef:
    (...)

    Nawhhh succes!!


    Dank je wel!! <3

    Lindemann schreef:
    (...)

    Ik hoop oprecht dat dit over een verhaal gaat. (cat)


    Ik denk dat we ons toch moeten verstoppen. Voor de zekerheid.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Lindemann schreef:
    (...)

    Ik hoop oprecht dat dit over een verhaal gaat. (cat)

    Als ik ja zeg, zou je dan voor me liegen, mochten eventuele politieagenten eventueel binnenkort bij je op de stoep staan met eventuele vragen?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 23:10 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Als ik ja zeg, zou je dan voor me liegen, mochten eventuele politieagenten eventueel binnenkort bij je op de stoep staan met eventuele vragen?


    Uiteraard! (cat)


    What would Emma do?

    Wiarda schreef:
    Waarom heb ik haar ook alweer vermoord want eigenlijk ben ik ergens nog best gek op haar ;-;


    Wie heb je vermoord en heb je al meer verhaal voor me? Ik wil weten wie je hebt vermoord.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    (...)

    Wie heb je vermoord en heb je al meer verhaal voor me? Ik wil weten wie je hebt vermoord.

    Ik heb hoogstens duizend woorden meer voor je dan de laatste keer dat ik iets stuurde, maar ik wil dat best ook opsturen. :'D

    / vijfjarige hendrik die kaboutertjes kaboutjes noemt en met heel zijn hart en passie in ze gelooft is mijn favoriete hendrik

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 23:33 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zo! Even mijn kast met kleren uitgezocht
    Wat had ik een berg kleding! :X


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ah dit was zo leuk. Zoveel nieuwe inzichten en leuke nieuwe mensen ontmoet. Ik ben kapot, maar het was een topdag. Nog even naar huis treinen though :')


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom heb ik dit toch ook opnieuw gezien? Ik wist al op voorhand dat ik zou huilen.


    <3

    Tijd om de nieuwe Avatar te worden : D


    because i knew you, i have been changed for good

    Zoveel vragen over mijn nieuwe mi band.


    Your make-up is terrible

    Heerlijk :Y)

    De spin is verdwenen. Nu durf ik niet te slapen.

    Alles is oké en er zijn nog honderd pagina's over dit is niet goed sos help


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan