• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 17:27 ]

    Jip, een half kantje per persoon die je slechts een jaar kent is veel. Hou het beter bij drie regels oid, ben je dr ook sneller vanaf. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Dus één van mijn beste vrienden biedt me 3 dagen disneyland aan en daar wil ik al jaren heen en ik zit nu te twijfelen? Omdat ik zo bang ben dat ik het voor haar ga verpesten. I still hate myself

    Gaan! Serieus. En niet zo negatief over jezelf denken, dat is helemaal nergens voor nodig.

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Holy- gewoon gaan en plezier hebben! ;O haha. c: En sowieso is die twijfel nergens voor nodig, want je bent geweldig! <3

    OTOFT: Zo. Nu eindelijk eens een topic gaan aanmaken over Beauty, nu ik alle foto's op usb heb gesorteerd.


    Wiarda schreef:
    @Yo: helaas ligt mijn lat een beetje hoog en wil ik een half kantje per persoon. Ik wil mezelf ook voor mijn kop slaan, inmiddels, want zelfs met mijn enorme handschrift is een half kantje best lang. :')

    @Marleen: GA ERVOOR HOLYSHIT. Je gaat het voor niemand verpesten, echt niet, en je bent het absoluut waard om jezelf dit te gunnen want DIT WIL JE ZO GRAAG MARLEEN GA ERVOOR.


    Krolock schreef:
    (...)
    Gaan! Serieus. En niet zo negatief over jezelf denken, dat is helemaal nergens voor nodig.


    Oh, waarom zijn jullie zo lief voor me? Ik heb hele goede redenen om te vermoeden dat ik het heel goed voor iedereen zou kunnen verpesten, maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    Dus één van mijn beste vrienden biedt me 3 dagen disneyland aan en daar wil ik al jaren heen en ik zit nu te twijfelen? Omdat ik zo bang ben dat ik het voor haar ga verpesten. I still hate myself


    Marleen jij verpest uitjes niet voor anderen want je bent hartstikke lief en gezellig. Gewoon gaan c:


    Happy Birthday my Potter!

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    (...)

    Oh, waarom zijn jullie zo lief voor me? Ik heb hele goede redenen om te vermoeden dat ik het heel goed voor iedereen zou kunnen verpesten, maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen.


    Jij bent een superdepuper lief persoon! Je verpest het echt niet, jij bent juist zo gezellig en leuk! Gewoon gaan joh! <3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dat moment dat je moet lachen om de grappen die je eigen personages maken damnnn


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hahahahaha, dit is echt te grappig. Jongeren die zich Teenage Vampires noemen en elkaar's bloed drinken, maar zodra er wat meer bloed komt dan een krasje gillen ze en lopen ze weg. Niet dat iemand jullie al serieus nam, maar dit maakt het allemaal nog triester :')

    Gilderoy_ schreef:
    (...)

    Marleen jij verpest uitjes niet voor anderen want je bent hartstikke lief en gezellig. Gewoon gaan c:


    Gilderoy schreef:
    (...)

    Jij bent een superdepuper lief persoon! Je verpest het echt niet, jij bent juist zo gezellig en leuk! Gewoon gaan joh! <3


    Thanks, Gilderoys. (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Villainess schreef:
    Hahahahaha, dit is echt te grappig. Jongeren die zich Teenage Vampires noemen en elkaar's bloed drinken, maar zodra er wat meer bloed komt dan een krasje gillen ze en lopen ze weg. Niet dat iemand jullie al serieus nam, maar dit maakt het allemaal nog triester :')


    Wat. Wat? Wat?! Huh. Wat is dit

    - Gedachten van Thomas bij het lezen.


    Sarah = ongewoon sexy

    Mijn vader zit mij af te snauwen. Ik zeg dat het eten klaar is. Iedereen negeert mij. Oké jongens. Ik hoef al niet meer gezamenlijk met jullie te eten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Villainess schreef:
    Hahahahaha, dit is echt te grappig. Jongeren die zich Teenage Vampires noemen en elkaar's bloed drinken, maar zodra er wat meer bloed komt dan een krasje gillen ze en lopen ze weg. Niet dat iemand jullie al serieus nam, maar dit maakt het allemaal nog triester :')


    En toen hadden ze HIV


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fijn dat wanneer je in je eentje op je kamer zit je vriend niet eens de moeite neemt om te kijken hoe het gaat. Nee in plaaats daarvan zit hij beneden lekker gezellig te doen. Maakt niet uit dat ik mezelf rot voelt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je kan ook nergens meer zeiken zonder commentaar.

    Hahaha ik heb in tijden niet meer zo hard gelachen


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Yassss gaat lekker zo ^^


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."