• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    'Ik zou dat zeker wel leuk vinden,' zei hij uiteindelijk, zo rustig mogelijk, ondertussen proberend het verlangen om enthousiast op en neer te springen te onderdrukken.


    Stenenlikker

    Ik wou dat u mij had kunnen zien opgroeien. U bent altijd de inspiratie en reden geweest om mijn dromen waar te maken. Oma ik wou dat ik u nog één laatste keer vast kon houden en gedag zeggen.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    "I love you to the moon and back, Decky," I commented with a short kiss between every two words.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    It (a window) wasn’t completely open, but I could squeeze my arm through to pull the handle, so that it would open enough for me to fit through.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hij wilde hem nergens bij betrekken.

    #Once again de meest nietszeggende zin ooit


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    De laatste zin die ik heb geschreven faalde.


    Waarom niet?


    Dit is pas nietszeggend


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    "You're the best- I mean specialized in what exactly?" Jeth asked in the same voice as his previous sentences, it was crystal clear from the way he spoke that Jeth was bored and that he had done these conversations an awfull lot of times as he had just summed up the most frequently asked questions.

    Best een interessante zin vind ikmzelf (:

    Je eigen of Waarom niet want ja...

    Wat is de reden dat ik mezelf niet ken, dat ik niet weet waar ik vandaan kom, waarom ben ik wel of niet van deze wereld, de wereld vanuit mijn lichaam, mijn gevoelens.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    “Lived in that place they’ve been renovating for the past two years. I lived on the top floor, right next to the janitor’s place. There were four of us in a studio apartment and none of us could stand any of the others. Took the landlord over four months and the whole apartment complex complaining to fix the broken window. Middle of winter, and I tried to ignore the little white clouds of breath, floating away and the frostbite on our noses.”


    Ex astris, sciencia

    En Gabriel lacht naar Cecil en hij lacht terug en Terry en Jace en Sid lachen mee en voor heel even, lijkt het alsof de horizon terug lacht.


    Heaven is a place that we all have

    De cel waarin hij werd gegooid was leeg en stil, maar leek te vervagen bij de chaos en de oorlog in zijn hoofd.

    (Freaking out omdat dit de laatste zin van mijn verhaal is.)


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Zodra iedereen aanwezig was kon hij gaan vertellen wat er aan de hand was, al had ik al zo'n gevoel en had ik deze enkele minuten geleden ook hardop uitgesproken, waardoor enkele mensen toch wel wat paniekerig begonnen te lopen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    The Boy in the Striped Pajama’s is a British Historical Drama based on the novel with the same name, by the Irish writer John Boyne.

    PWS things :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    “Very intriguing indeed. The pseudo-intellectual argument on eurogenetics you just gave made even less sense than the willingness of my friend to listen to it. Please excuse us, we have a lecture on the fascinating history of penguins waiting for us right at the bar.”


    Ik schreef voor het eerst in maanden weer in Engels. Het is nog een beetje een slordige eerste versie.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 0:30 ]


    Tijd voor koffie.

    ‘Ik ben niet bang. Ik ben neon.’


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.