• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    Met een ongemakkelijk gevoel dat zich roerde in mijn buik liep ik naar de ruimte toe, waar ik me op de zachte sofa liet neerzakken, en mijn hoofd in mijn handen verborg.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    I pulled the hood over my head and pulled out a piece of parchment on which I wrote something for my sister:

    ‘I may have left but I will always be your big brother; I will always protect you.
                                                                                                          Lots of love, Darcio.’

    [ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 14:42 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    "Yuri, let the scouting parties continue, keep me up to date and be vigilant. The enemy takes a liking in my underlings."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ‘Ik beloof jullie, ik kom terug,’ zei ik met een flauwe glimlach. ‘Dan mag je doodvallen, want ik ga niets met jullie delen.’


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    “Het spijt me van je vader,” zei Elysaël, “de raad moet soms moeilijke beslissingen nemen.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Everything was chaos, but I loved it.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En dat was het, vanaf dat moment kregen we de bevestiging dat mijn man nooit meer beter zou worden.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    “De vraag is niet: wat ís dat, maar wat is dát,” verklaarde Diego.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Toen rende ik de gang uit, en gooide de eerste beste deur open die ik kon vinden.


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Dat is nu geen zorg voor me.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    She was everything a boy or man wanted, but she was unaware of it.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ze eindigden in Lucas' badkamer en lachten om de idiote aanblik die Lucas' verfomfaaide haar gaf.


    Stenenlikker

    We zouden een nieuw plan kunnen verzinnen?

    'Helpen' betekende blijkbaar 'al het werk doen'.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    'Heb je zin om met de kerstdagen naar mijn ouders te gaan? Sheila, Devin en Tyler zijn er ook. Ik moet alleen Cindy nog vragen of ze mee wil.'