• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    De robot pakte het rood-gele niet-een-waterpistool van de haakjes in de muur waar het aan hing.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mr. Mouse and he were going to conquer the world together, as buddies, he had it all planned out - but that wasn’t how life worked.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    “Ik weet zeker dat hij, dat Vince, dat hij de-de veroorzaker is van-van het ong-,” ik probeerde de woorden uit mijn keel te duwen, over mijn tong te sleuren alsof ze geen keus hadden dan zich bekend te maken aan de buitenwereld – maar het bleef angstvallig stil.

    "Hij merkte pas dat de tranen over zijn wangen stroomde toen hij het lichaam van een blonde man voor zijn ogen op de grond in elkaar zag zakken als een zak aardappelen."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aan mijn voeten zie ik Mitch ineengedoken zitten, klaar voor wat ik hem ook aan had kunnen doen.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    'Vertrouw niemand,' zegt hij met een zweem van een glimlach om zijn lippen.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 8:11 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    ‘Het komt wel goed. Vertrouw me.’ Dat was het laatste wat ik hoorde. Maar ik wilde niet dat het goed kwam.

    “Ik kan niet eens zien wat hij schildert.”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Bones crossed his arms, but right before he spoke, a flicker of amusement on his face already gave away that he wasn’t serious. “He’s a married man, Captain. Behave yourself.”


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Bones crossed his arms, but right before he spoke, a flicker of amusement on his face already gave away that he wasn’t serious. “He’s a married man, Captain. Behave yourself.”


    Ik heb letterlijk geen flauw benul van context en ik kan 1001 verschillende verklaringen verzinnen, maar ik zit hier desondanks "!!!".

    ---

    OT: Gebruiken jullie zoveel uitroeptekens om te verhullen dat dit een corrupte, misogynistische machine is die jongeren hun dood in lokt, of plakte er een vinger vast?

    Maar verder gaat het allemaal heel goed, hoor. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dydonen die Hevar dienden hadden hun huis in de tempel van Faya, maar waren vaak weken weg om in Hevars taken te voorzien.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    "Oh. . ." Alwyc perste zijn lippen op elkaar. Eigenlijk wilde hij niet naar binnen gaan, bang voor wat er zou kunnen gebeuren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nova leunde weer veel te ver over de tafel heen, tot ze er bijna met haar buik op lag en even was Leonie bang dat ze ieder moment op zou kunnen springen en in een of andere solo uit zou barsten, High School Musical style.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    “I get to pick the movie,” Steve warns. “No Grease. I still can’t get ‘Greased Lightning’ out of my head.”


    Ex astris, sciencia

    Alwyc ruilde de dolk in voor zijn eigen boog en legde een pijl op de oplegger, zodat hij hem meteen kon aanspannen als dit nodig was.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 21:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.