• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    “Imogen?” Eve’s stem was als een zacht briesje in een hete woestijn vergeleken met de bulderende stem van Jack vanochtend.

    De dagen gaan te traag, daar zijn we het tenminste over eens. En ook dat ons leven vol barsten zit, en dat alles begint te scheuren.


    you are worth more than second thoughts and maybes

    'We hebben gezoend en het liep een beetje uit de hand.'

    "Je vindt hem niet, hij vindt jou."


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    'Is het zó moeilijk?'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    “I’m staying with my friends for a little while. This is what you wanted, right?”

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 22:46 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik wist niet dat dit slechts het begin was geweest.

    Of van mijn huiswerk: De uiteindelijke conclusie is toch dat zowel doven als horenden soortgelijke patronen vertonen voor de verwerking van taal in de hersenen, waarbij vooral de linkerhersenhelft van belang is.
    Het is geen goede afsluitende zin, maar gelukkig was het ook niet iets waarvoor ik heel erg mijn best hoefde te doen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ja omdat het anders al beschimmeld is voor hij er is.

    (Dit was overigens een whatsapp bericht)


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Nu is het afwachten en hopen dat hij zijn voicemail luistert en me daarna komt opzoeken.

    Les viandes ont été mangé par le chat.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Na een erg lange tijd huilen val ik met tranen in mijn ogen in slaap.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 22:03 ]

    I think Justin is jealous of your homie LMAO

    [ bericht aangepast op 21 okt 2016 - 15:35 ]

    Hij moet niet verwachten dat ik het nog een keer ga zeggen.


    ~

    'Nee, zeker niet. Slaap lekker.' Hij plaatst een kus op mijn lippen en verlaat de kamer.

    “Kan niet beter,” bracht Alyc met opeengeklemde kaken uit.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.