Navigator schreef:
(...)

Oh dat is dan wel groot genoeg. (:
Kun je hem naar me toe mailen? ^^


Wat is je mail ook al weer? (':

In de tussentijd heb ik deze even snel voor Frodo gemaakt. Had opeens een soort inspiratie dingetje toen ik haar aanvraagtopic zag. ^^'


Credendo Vides

MT :Y)


(This signature is removed for copyright infringement)

Ik heb hem ook nog nodig!

Ik wil er ook graag nog een aanvragen;


* Titel: Verraad Mij Niet
* Korte Samenvatting:

In het jaar 2400 is Amerika zijn democratie zoals wij die nu kennen verloren. De nieuwe corrupte leiders hebben het land verdeelt in tweeën en er is al jaren veel verdeeldheid.

Als Phillis 17 wordt, de leeftijd waarmee je legaal tussen de twee delen mag reizen, besluit ze met een groep vrienden de volken een boodschap van verandering te brengen.
Maar Phillis goede aard en haar groeiende aantal volgelingen wordt al snel als een bedreiging gezien en ze begint te twijfelen aan de loyaliteit van haar volgers als het te heet onder de voeten wordt.


* Eventueel plaatjes die je er in wilt : Willa Holland en Jared Leto als fc
* Sfeer die het weer moet geven: Avontuurlijk, spannend donker
* Horizontaal of verticaal? verticaal
* Eventuele Exta's: Nee


Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

DreamerN schreef:
(...)

Wat is je mail ook al weer? (':

In de tussentijd heb ik deze even snel voor Frodo gemaakt. Had opeens een soort inspiratie dingetje toen ik haar aanvraagtopic zag. ^^'


Oh ja hehe tazz_ikke@hotmail.com


Every villain is a hero in his own mind.

Ik heb een ander idee voor mijn cover! Het is wat simpeler, krachtiger, het past eigenlijk bij een driedelige serie en o-em-gee. Ik ben er zelf nu al best blij mee haha. Ik zal mijn aanvraag morgen even aanpassen (:


' Nyctophilia '

CARAS schreef:
Yup, ik ga er toch een aanvragen. Deze is voor de story die ik nu schrijf voor Camp NaNoWriMo. Het liefste twee, een banner en een verticale cover.
Edit; ik heb de aanvragen even gesplitst - dat is makkelijker haha.

COVER EEN
* Titel Ik heb nog geen officiële titel.
* Korte Samenvatting Even gekopieerd van m'n Camp account
Mine is about a girl who has one foot in one world, and the other in a completely different one and is caught between them. As she learns to accept herself, Rylan walks in and demands some of her parents' important papers and pulls her into his world. Carré, the main character, balances between the worlds and learns more about both when she discovers many gross secrets her family holds. - Not sure if this describes the whole story haha, a lot of mythological creatures will appear as I've loved them ever since Buckbeak in HP ;] But when she asks Rylan for help, she asks the help of Alec, Jemma and Shenae without knowing. There's a thing between Alec and Carré but it's mostly annoy itchy kinda feeling.

* Eventueel plaatjes die je er in wilt:
Ik zat te denken aan een soort van inktdruppel? Witte achtergrond, dat sowieso
Deze een soort van achtergrond van de inktdruppel maar iets meer blauw en inkt achtig. Deze hoeft niet per se als je de deze foto er lichtjes in kan verwerken, dit lijkt ook best al goudachtig. Het liefst alleen de 'skyline'/gebouwen en niet de lucht, een andere skyline van nyc mag ook.
Aan de linkerkant wil ik of deze of deze of deze maar dan net zo licht. Of jij moet nog een goede foto kunnen vinden van iemand met bruin haar tot ongeveer op de schouders maar met een blote schouder?
De nadruk moet echt op de inktdruppel liggen.
* Sfeer die het weer moet geven Mysterieus, wit en toch licht.
* Horizontaal of verticaal? Verticaal
* Eventuele Extra's Kan mijn naam ' Femke Meijboom' ook ergens komen te staan, dit dan niet te groot. Duidelijk lettertype. Het liefst in dezelfde kleur als de blauwe inktdruppel.


Hij is aangepast! Deze gaat eigenlijk in combinatie met nog twee covers, deze zal ik binnenkort ook nog indienen (:

[ bericht aangepast op 11 dec 2016 - 18:58 ]


' Nyctophilia '

Titel: Ik vergeet jouw wensen niet
Wel of geen username: Geen username.
Beschrijving: Die, uhh, is er niet echt, aangezien ik het verhaal opstart en later wel zie wat het wordt. Maar het idee is op het momenteel:
De zeventienjarige Levi leeft in een afbrokkelende wereld, en demonen worden steeds talrijker. Bovendien worden mensen op hun achttiende verjaardag vermoord, door die demonen dus, en voor Levi is dat al over een half jaar. Hij vertrouwt niemand meer, alleen zijn vriendin Alena, totdat zij vermoord wordt. Ze is nog maar zestien daar, maar demonen zijn onvoorspelbaar. Levi is woedend, kan zijn woede niet meer binnenhouden, en wil alle demonen op de wereld vermoorden, hoever hij ook moet gaan. Hij belooft het zichzelf. Maar eerst vlucht hij. Dat was Alena's laatste wens.
Foto's: Zoiets. In ieder geval een grijs oog met een traan, en het moet van een jongen zijn.
Zoiets.
Zoiets.
En dit of dit misschien als achtergrond.
Sfeer: Duister en met een donker randje.
Horizontaal / Verticaal: Verticaal.
Extra's: Een wat krullerig en ouderwets lettertype.

[ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 10:05 ]


i wanna vincent van gogh cry in a corner

Heei werk je nog steeds aan covers? ^^


When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Leora schreef:
Heei werk je nog steeds aan covers? ^^


Dat ben ik wel van plan ^^ Ik probeer nu echter een balans te vinden tussen school, schrijven en covers.
Daarom gaat het echt zo super sloom op dit moment.


Credendo Vides

Ohh RIP, maar mijn cover had ik by the wat al van iemand anders - dus ik trek mijn aanvraag terug


i wanna vincent van gogh cry in a corner

In de tussentijd weer een aantal gemaakt voor wat aanvraagtopics om er weer een beetje in te komen.En omdat ik daar inspiratie voor had.
1. MAGICALBEASTS
2. Chirrut
3. Myxterious
4. Hermownninny



Credendo Vides

DreamerN schreef:
(...)

Dat ben ik wel van plan ^^ Ik probeer nu echter een balans te vinden tussen school, schrijven en covers.
Daarom gaat het echt zo super sloom op dit moment.


Sorry lees je berichtje nu pas haha c: ahwee Dat begrijp ik. Is ook wel lastig om altijd te combineren. Maar ik zie dat je weer mooie covers erbij heb gemaakt dus goed bezig ^^


When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Phew... Het heeft me een tijdje gekost, maar ik heb alle usernames weer up to date in het topic en mijn coverboekje... Nogal handig, want anders weet ik niet welke cover bij wie hoort en of die dus nog lopend is of gecancelled. ^^'


Credendo Vides

Mijn aanvraag mag uit de lijst c:


Big girls cry when their hearts are breaking