• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Heeft het haast?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden



    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht:
    × Bezig met Concept
    × Concept klaar
    × Mee bezig
    × Wachten op antwoord
    × Aanpassen
    × Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    01.ParvaRubraHood
    02/Catmint
    03.Remiinds
    04.


    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4

    In Archive


    Topic 5

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina

    Afgerond

    240. SamuelDrake
    241. Atrox
    242. Sempre
    243. Harry_Potter007
    244. Framboise
    245. Inktwit
    246. Daisy_Evans
    247. DreamerN
    248. DreamerN
    249. Founder
    250. Dreadful
    251. Agent
    252. Middernacht
    253. Aurea
    254. Poshlost
    255. Middernacht
    256. Nishinoya
    257. Douceur
    258. Verloren>><<
    259. Virtues
    260. LittleBrego
    261. Aleshanee
    262. Faelain
    263. DreamerN
    264. Gentil
    265. Raja
    266. JohannaMason
    267. Mabel
    268. Heir
    269. Coverwedstrijd 1
    270. Plato
    271. Coverwedstrijd 2
    272. Coverwedstrijd 3
    273. Navigator
    274. Frodo
    275. MAGICALBEASTS
    276. Chirrut
    277. Myxterious
    278. Hermownninny
    279. Baudelaire
    280. CARAS
    281. DreamerN
    282. DreamerN
    283. DreamerN
    284. DreamerN
    285. Catmint
    286. Sterrenregen
    287. M0NA
    288. Tragically
    289. WrittenWords
    290. Herfst
    291. Liwanu
    292. PhiIophobia
    293. Frodo
    294. Frodo
    295. DreamerN
    296. Bartok
    297. Necessity
    298. Oakheart
    299. Saluja
    300. Xaeope
    301. Frodo

    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 0:06 ]


    Credendo Vides

    Hoe staat het met mijn cover?

    Titel Ik heb momenteel twee titels waartussen ik twijfel:
    - Onverwoestbaar bloed
    - Het onverwoestbare bloed

    Graag zou ik dus twee covers hebben, maar dan met een verschillende titel. Het liefst ook eentje zonder titel, maar dat hoeft niet per se.
    * Korte Samenvatting Axelle Blaze komt uit een familie met uitsluitend Gryffindors. Als zij dan eindelijk naar Hogwarts mag, wordt ze zonder enige reden van de hoed in Slytherin ingedeeld. Dit levert haar thuis problemen op, maar ook met de vrienden die ze al had. Haar leven gaat gewoon verder en in haar laatste jaar vindt ze per toeval een boek met een legende in, een legende die haar te bekend voorkomt. (legende onder de spoiler + extra info)


    Een jonge vrouw die haar familie verlaat
    Draagt een geheim mee verweven in haat
    In de eeuwigheid verloren
    Werd zij, de nieuwe hoop, geboren
    Zij zal het duister bespelen
    Maar let op, zij die haar willen bestelen
    Al die proberen zullen falen
    De mysterieuze kracht bij haar weg te halen
    Men zal verliezen en sterven
    Voor zij de kracht kunnen verwerven
    Dus denk goed na voordat men zoekt
    Het onverwoestbare bloed...

    Axelle is de afstammeling van een nog niet bekende, sterke tovenaar die een groot geheim heeft. Dit geheim wordt doorgegeven van generatie op generatie door middel van een ring. Axelle is nu in bezit van die ring. De ring is eigenlijk een extra stuk ader. Hier stroomt het bloed van de persoon die het draagt door, maar omdat de ring dus magisch is, worden de magische krachten van de gebruiker versterkt en worden ze zeer machtig. Zodra de ring wordt gestolen of af gaat, sterft de persoon, omdat er een stuk ader verdwijnt en het bloed niet meer door kan stromen. Het is niet dat ze doodbloeden, de aders worden gewoon dichtgebrand door de ring als deze af gaat, zodat de aders ergens stoppen en de bloedcirculatie dus stopt.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Het liefst rechtenvrij, mocht ik dit verhaal ook als boek in mijn kast willen hebben.
    Wat ik er absoluut niet op wil zijn gezichten van mensen. Misschien iets met bloed, maar geen bloedspetters, iets wat magie en macht aanduidt, gewoon iets simpels, niet te veel plaatjes.
    Sorry voor deze cryptische omschrijving, ik weet niet precies wat ik er op wil hebben eigenlijk. Ik vind het alleen te duidelijk als ik de ring (zie spoiler voor wat de ring betekent) op de cover laat zetten. Nu mag dit wel, maar dan geen trouwring of moderne ring. Gewoon een sierlijke ring, met zilver en rood of met zwart en rood.
    Voorbeelden ring: Nummer 1, Nummer 2, Nummer 3
    Absoluut niet als ring: Nummer 1, Nummer 2. Zoals je ziet wil ik absoluut geen grote, dikke ringen met grote stenen.
    * Sfeer die het weer moet geven Harry Potter-ig, magisch, maar wel duister, gezien het niet zo'n happy verhaaltje gaat worden
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal, misschien ook met een soort van flap voor de achterkant van het boek.
    Afmetingen totale kaft:
    - Minimaal 3mm afloop rondom het bestand.
    - 10mm overslag rondom het bestand
    - 142mm achter/voorzijde (145mm - 3mm)
    - 8mm kneep achter/voorzijde
    - 13.1mm rugdikte
    - 216mm hoogte (3mm + 210mm + 3mm)

    Brutoformaat (zoals aan te leveren, inclusief afloop)
    339.1mm breed X 242 mm hoog.

    Nettoformaat
    333.1mm breed X 236mm hoog
    * Eventuele Extra's Niet te veel poespas, geen oversierlijke letters, gewoon mooi, niet te extravagant. Ik hou vooral van de simpele covers.
    Het liefst zou ik er wel mijn naam op willen, Maxime de Crook of M. de Crook, wat je het best bij de cover vinden passen. Twee versies mag natuurlijk altijd.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 9:26 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Hey,

    Ik vroeg me af of je nog nieuwe aanvragen aanneemt? Alvast bedankt ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    JensWeasley schreef:
    Hoe staat het met mijn cover?


    Welke? De Star Trek of de Eenzaam en Alleen? xD

    Tragically schreef:
    Hey,

    Ik vroeg me af of je nog nieuwe aanvragen aanneemt? Alvast bedankt ^^


    Ja wel, alleen kan het dan wel een tijdje duren voordat je hem hebt.
    Ik probeer mijn creatief proces weer op gang te krijgen, maar het wilt soms nog niet echt lukken (':

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 2:06 ]


    Credendo Vides

    Die van Star Trek, de andere heb ik momenteel niet meer nodig :P

    Catmint schreef:
    Titel Ik heb momenteel twee titels waartussen ik twijfel:
    - Onverwoestbaar bloed
    - Het onverwoestbare bloed

    Graag zou ik dus twee covers hebben, maar dan met een verschillende titel. Het liefst ook eentje zonder titel, maar dat hoeft niet per se.
    * Korte Samenvatting Axelle Blaze komt uit een familie met uitsluitend Gryffindors. Als zij dan eindelijk naar Hogwarts mag, wordt ze zonder enige reden van de hoed in Slytherin ingedeeld. Dit levert haar thuis problemen op, maar ook met de vrienden die ze al had. Haar leven gaat gewoon verder en in haar laatste jaar vindt ze per toeval een boek met een legende in, een legende die haar te bekend voorkomt. (legende onder de spoiler + extra info)

    Een jonge vrouw die haar familie verlaat
    Draagt een geheim mee verweven in haat
    In de eeuwigheid verloren
    Werd zij, de nieuwe hoop, geboren
    Zij zal het duister bespelen
    Maar let op, zij die haar willen bestelen
    Al die proberen zullen falen
    De mysterieuze kracht bij haar weg te halen
    Men zal verliezen en sterven
    Voor zij de kracht kunnen verwerven
    Dus denk goed na voordat men zoekt
    Het onverwoestbare bloed...

    Axelle is de afstammeling van een nog niet bekende, sterke tovenaar die een groot geheim heeft. Dit geheim wordt doorgegeven van generatie op generatie door middel van een ring. Axelle is nu in bezit van die ring. De ring is eigenlijk een extra stuk ader. Hier stroomt het bloed van de persoon die het draagt door, maar omdat de ring dus magisch is, worden de magische krachten van de gebruiker versterkt en worden ze zeer machtig. Zodra de ring wordt gestolen of af gaat, sterft de persoon, omdat er een stuk ader verdwijnt en het bloed niet meer door kan stromen. Het is niet dat ze doodbloeden, de aders worden gewoon dichtgebrand door de ring als deze af gaat, zodat de aders ergens stoppen en de bloedcirculatie dus stopt.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Het liefst rechtenvrij, mocht ik dit verhaal ook als boek in mijn kast willen hebben.
    Wat ik er absoluut niet op wil zijn gezichten van mensen. Misschien iets met bloed, maar geen bloedspetters, iets wat magie en macht aanduidt, gewoon iets simpels, niet te veel plaatjes.
    Sorry voor deze cryptische omschrijving, ik weet niet precies wat ik er op wil hebben eigenlijk. Ik vind het alleen te duidelijk als ik de ring (zie spoiler voor wat de ring betekent) op de cover laat zetten. Nu mag dit wel, maar dan geen trouwring of moderne ring. Gewoon een sierlijke ring, met zilver en rood of met zwart en rood.
    Voorbeelden ring: Nummer 1, Nummer 2, Nummer 3
    Absoluut niet als ring: Nummer 1, Nummer 2. Zoals je ziet wil ik absoluut geen grote, dikke ringen met grote stenen.
    * Sfeer die het weer moet geven Harry Potter-ig, magisch, maar wel duister, gezien het niet zo'n happy verhaaltje gaat worden
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal, misschien ook met een soort van flap voor de achterkant van het boek.
    Afmetingen totale kaft:
    - Minimaal 3mm afloop rondom het bestand.
    - 10mm overslag rondom het bestand
    - 142mm achter/voorzijde (145mm - 3mm)
    - 8mm kneep achter/voorzijde
    - 13.1mm rugdikte
    - 216mm hoogte (3mm + 210mm + 3mm)

    Brutoformaat (zoals aan te leveren, inclusief afloop)
    339.1mm breed X 242 mm hoog.

    Nettoformaat
    333.1mm breed X 236mm hoog
    * Eventuele Extra's Niet te veel poespas, geen oversierlijke letters, gewoon mooi, niet te extravagant. Ik hou vooral van de simpele covers.
    Het liefst zou ik er wel mijn naam op willen, Maxime de Crook of M. de Crook, wat je het best bij de cover vinden passen. Twee versies mag natuurlijk altijd.


    Ik heb mijn coveraanvraag aangepast, gezien ik de andere niet meer nodig had ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Ik heb mijn coveraanvraag aangepast, gezien ik de andere niet meer nodig had ^^


    Oh, ik had juist net gisteren een cover gemaakt voor die andere 'Defender of the crown'. Ik had er inspiratie voor.. xD


    @JensWeasley, hij is bijna af, al zit ik nog wel te rommelen... Vind hem nog net niet... goed genoeg... Horizontaal is vaak niet echt mijn ding... ^^'


    Credendo Vides

    Titel Crying angels, gigantic mooses & toys
    Korte Samenvatting

    Wanneer een grap uit de hand loopt, veranderen de vier engelen(Gabriel, Balthazar, Castiel en Alfie), die in de bunker zijn in kleuters en peuters. Sam en Dean moeten (als enige volwassen) op ze passen, maar dat blijkt niet zo makkelijk te zijn als de broers eerst gedacht hadden, zeker niet omdat de kinderen hun "supernatural" powers nog hebben.

    *dit is een Supernatural fanfic.

    Eventueel plaatjes die je er in wilt Ik zie de cover nog niet echt voor me, ik heb dus ook geen flauw idee wat ik precies wil. Ik wil best naar afbeeldingen zoeken, maar ik zou niet weten wat er precies in moet.
    Sfeer die het weer moet geven Ik had humor in gedachten, maar ik heb er ook wat donkere tintjes aangegeven. Dus hier mag je je in uitleven
    Horizontaal of verticaal? Wat het beste uitkomt.
    Heeft het haast? Niet echt.
    Eventuele Exta's Ik zou graag mijn username Tragically er op willen.

    Sorry als het lastig is, ik weet dat het niet zo gemakkelijk is aangezien ik zelf niet eens wat voor cover ik wil.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oh, ik had juist net gisteren een cover gemaakt voor die andere 'Defender of the crown'. Ik had er inspiratie voor.. xD


    @JensWeasley, hij is bijna af, al zit ik nog wel te rommelen... Vind hem nog net niet... goed genoeg... Horizontaal is vaak niet echt mijn ding... ^^'


    Jaja sorry maar deze moest gewoon horizontaal :P

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 17:32 ]

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oh, ik had juist net gisteren een cover gemaakt voor die andere 'Defender of the crown'. Ik had er inspiratie voor.. xD


    @JensWeasley, hij is bijna af, al zit ik nog wel te rommelen... Vind hem nog net niet... goed genoeg... Horizontaal is vaak niet echt mijn ding... ^^'


    Oh haha, ik wil em wel zien dan hoor! Ik ben altijd fan van je covers!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Dunphy schreef:

    Titel: Toen ik wegging
    Andere tekst: Geeen.
    Korte inhoud: (Het verhaal speelt zich af omstreeks de jaren 2500. Kinda lovestory maar het is ook sad.) Het is het jaar 2471 en er heerst enorme paniek. Er was een ziekte. Deze ziekte was niet zoals de anderen, hij leek onverwoestbaar en had de halve wereldbevolking uitgeroeid. Het andere deel dat kon overleven moest zich in grote kampen opslaan, aangezien er nog steeds "geïnfecteerden" rondliepen. Er waren twee delen aan het kamp. Gezonden en mogelijk geïnfecteerden, MI's genoemd. In dit verhaal volgen wij Ralph, een jongen van 15 dat kon ontsnappen van alle chaos. Hij en zijn familie werden afgevoerd naar de kampen waar hem werd gezegd dat hij bij de MI's hoorden en gesplitst ging worden van zijn familieleden. Na een tijdje werden de gezonden ergens anders heengebracht en zo bleef Ralph achter. // 4 jaar later // Volgens de medici is Ralph weer op de been. En zo ook de wereld. Ralph en alle andere MI's worden vrijgelaten waarna hij op zoek gaat naar zijn familie. Maar wat als hij meer vindt dan hij eigenlijk had gedacht en achter een gruwelijke waarheid komt?
    Sfeer: Het moet eenzaamheid uitstralen maar tegelijkertijd ook hoop en vreugde (omdat hij vrijgelaten wordt ykyk)
    Eventuele plaatjes: Ik heb geen plaatjes maar ik zou het leuk vinden als er mogelijk een hek in het midden zou zijn en ook nog vaagjes een kamp op de achtergrond. Trouwens, (weet niet of je hier wat mee kan) maar een notitieboek/dagboek is ook wel best toepasselijk.
    Verticaal/horizontaal: Verticaal
    Extra: Liever geen personen op de cover tenzij ze echt BOMBSHELL AF ZIJN snapje?[/grey]


    Heaven is a place that we all have







    Catmint schreef:
    (...)

    Oh haha, ik wil em wel zien dan hoor! Ik ben altijd fan van je covers!


    Tadaa! xD


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:







    (...)

    Tadaa! xD



    Ik vind em wel echt heel gaaf! Ik ga eens afwachten, want ik had de coveraanvraag geplaatst, omdat degene die een eerste variant had gemaakt ineens inactief was, maar ik heb daar weer contact mee gemaakt, dus ik ga kijken wat die persoon nog kan aanpassen ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    * Titel Paper Hats [SOTM
    * Korte Samenvatting Stel je eens voor. Je bent in een land hier ver vandaan, waar alles mogelijk is! Je kan zijn wie je bent of wat je wil zijn, wanneer of waar je ook bent! Tot dat plots, alles in duigen valt... En dan, plots... Heb je niets meer.

    Het is circus in de stad, één die niemand wil missen! Ook de vriendengroep die bestaat uit Emma, Vincent, Joyce en Luke niet. Ze kochten een maand van te voren al kaartjes, en kunnen bijna niet wachten! En op de dag zelf kunnen ze al niet wachten, maar bij één van hen lijken er andere spanningen te zijn... Heel anders. Iedereen is erg onder de indruk van de trucs, behalve Joyce... Daarom wordt ook zei naar voren geroepen bij zijn ''speciale'' truc. De jongedame, die vol spanningen de kist instapte, zou verdwijnen. De goochelaar garandeerde op haar terugkeer, maar nee. Ze kwam niet terug. Ze verdween. Emma, Vincent en Luke besloten op onderzoek uit te gaan, en proberen erachter te komen wat er een paar dagen van te voren heeft afgespeeld... Maar komt Joyce daarmee wel terug?

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Joyce
    kaarten
    Another
    Another

    * Sfeer die het weer moet geven Zwart wit, ik denk dat alleen Joyce kleur moet hebben.
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Heeft het haast? Ik doe mee aan Story of the Month, binnen een paar week eigenlijk.
    * Eventuele Extra's Nope.


    ''With all due respect, which is none...''

    Sterrenregen schreef:
    * Titel Paper Hats [SOTM
    * Korte Samenvatting Stel je eens voor. Je bent in een land hier ver vandaan, waar alles mogelijk is! Je kan zijn wie je bent of wat je wil zijn, wanneer of waar je ook bent! Tot dat plots, alles in duigen valt... En dan, plots... Heb je niets meer.

    Het is circus in de stad, één die niemand wil missen! Ook de vriendengroep die bestaat uit Emma, Vincent, Joyce en Luke niet. Ze kochten een maand van te voren al kaartjes, en kunnen bijna niet wachten! En op de dag zelf kunnen ze al niet wachten, maar bij één van hen lijken er andere spanningen te zijn... Heel anders. Iedereen is erg onder de indruk van de trucs, behalve Joyce... Daarom wordt ook zei naar voren geroepen bij zijn ''speciale'' truc. De jongedame, die vol spanningen de kist instapte, zou verdwijnen. De goochelaar garandeerde op haar terugkeer, maar nee. Ze kwam niet terug. Ze verdween. Emma, Vincent en Luke besloten op onderzoek uit te gaan, en proberen erachter te komen wat er een paar dagen van te voren heeft afgespeeld... Maar komt Joyce daarmee wel terug?

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Joyce
    kaarten
    Another
    Another

    * Sfeer die het weer moet geven Zwart wit, ik denk dat alleen Joyce kleur moet hebben.
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Heeft het haast? Ik doe mee aan Story of the Month, binnen een paar week eigenlijk.
    * Eventuele Extra's Nope.


    Ik zal je erbij zetten.
    Maakt het trouwens nog uit welke kaarten het zijn? En is het goed als ik er ook iets van het circus erin verwerk?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 19:26 ]


    Credendo Vides