• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Heeft het haast?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden



    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht:
    × Bezig met Concept
    × Concept klaar
    × Mee bezig
    × Wachten op antwoord
    × Aanpassen
    × Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    01.ParvaRubraHood
    02/Catmint
    03.Remiinds
    04.


    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4

    In Archive


    Topic 5

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina

    Afgerond

    240. SamuelDrake
    241. Atrox
    242. Sempre
    243. Harry_Potter007
    244. Framboise
    245. Inktwit
    246. Daisy_Evans
    247. DreamerN
    248. DreamerN
    249. Founder
    250. Dreadful
    251. Agent
    252. Middernacht
    253. Aurea
    254. Poshlost
    255. Middernacht
    256. Nishinoya
    257. Douceur
    258. Verloren>><<
    259. Virtues
    260. LittleBrego
    261. Aleshanee
    262. Faelain
    263. DreamerN
    264. Gentil
    265. Raja
    266. JohannaMason
    267. Mabel
    268. Heir
    269. Coverwedstrijd 1
    270. Plato
    271. Coverwedstrijd 2
    272. Coverwedstrijd 3
    273. Navigator
    274. Frodo
    275. MAGICALBEASTS
    276. Chirrut
    277. Myxterious
    278. Hermownninny
    279. Baudelaire
    280. CARAS
    281. DreamerN
    282. DreamerN
    283. DreamerN
    284. DreamerN
    285. Catmint
    286. Sterrenregen
    287. M0NA
    288. Tragically
    289. WrittenWords
    290. Herfst
    291. Liwanu
    292. PhiIophobia
    293. Frodo
    294. Frodo
    295. DreamerN
    296. Bartok
    297. Necessity
    298. Oakheart
    299. Saluja
    300. Xaeope
    301. Frodo

    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 0:06 ]


    Credendo Vides

    Titel (op de cover): De laatste reis
    Uitleg over de story

    Sinds de koning en koningin, 20 jaar geleden, omkwamen in een strijd om de troon leeft het koninkrijk in duisternis. De koning en koningin zijn namelijk vermoord door een man die alleen op macht uit was. Een man die er alles voor over had om die macht te krijgen.
    Het enige wat die man niet gelukt was, was om de kroonprinses te doden. Iets wat weleens zijn ondergang zou kunnen betekenen. Echter wist niemand waar de kroonprinses was.
    De kroonprinses werd opgevoed door de ridder die haar uit het kasteel heeft gered. Echter hield hij geheim dat ze de kroonprinses was en dacht het meisje zelf dat de ridder haar oom was, die haar lang geleden uit een brandend huis had gered, de plek waar haar ouders waren omgekomen.
    Nooit had ze geweten dat ze de kroonprinses was, tot dat ene moment. Dat moment waarop de ridder haar vertelde wie ze werkelijk was. Dat moment waarop hij haar vertelde zich klaar te maken voor de laatste reis van hun leven; de reis die ze naar de troon zou leiden.
    Het verhaal speelt zich voor het grootste gedeelte af tijdens de laatste reis die de ridder en de prinses samen maken.
    Mogelijke afbeeldingen:
    Kijk hier voor inspiratie
    Sfeer: Historisch, avontuurlijk, fantasy
    Horizontaal of verticaal: Het liefst zou ik, als dat kan, zowel een verticale als horizontale cover hebben, zodat ik er eentje heb voor de coverpagina en eentje voor bij elk hoofdstuk.
    Heeft het haast? Wel een klein beetje, maar een echt mooie cover vind ik belangrijker dan snelheid

    Ja! Eindelijk heb ik de perfecte coverstore gevonden :) Natuurlijk ga ik een aanvraagje doen voor een verhaal waarmee ik mee ga doen aan de wedstrijd op Q Terug in de tijd. Trouwens, maak je de covers gratis?

    * Titel
    Keep on knocking
    * Korte Samenvatting
    het hoofdpersonage belandt, met dank aan de sneeuwbol, per ongeluk in België in het jaar 1536. zodra ze in het verleden belandt, wordt ze gesnapt als spionne. alsof dat nog niet genoeg is, wordt ze vlak daarna ontvoerd door de vijand te paard.
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    - Een geblende creatie van het kasteel van Vilvoorde (klik hier voor voorbeeld, of hier) in combinatie met een sneeuwbol (zo'n glazen souvenir. Even schudden en je krijgt sneeuw!). Het zou helemaal mooi zijn als je het kasteel ín de bol kunt plaatsen, alsof het er realistisch als miniatuurtje in staat.
    - En mocht je helemaal in een creatieve bui zijn, dan zou ik blij worden als er een meisje van een jaar of twintig is die de sneeuwbol vasthoudt. maar het moet er wel bij passen..
    * Sfeer die het weer moet geven
    subtiel middeleeuws. mag evt. uit voornamelijk grijstinten bestaan, maar niet alleen maar zwart-wit
    * Horizontaal of verticaal?
    lichte voorkeur is verticaal.
    * Heeft het haast?
    het zou leuk zijn als het rond het begin van februari klaar zou zijn :)
    * Eventuele Exta's
    als het er mooi bij past en er genoeg ruimte is, mag er nog een (eenkleurig) paard op. maar ik wil niet dat de cover te druk wordt... bovendien wil ik niet dat de cover er te goedkoop en in elkaar geplakt uitziet, maar ik heb je werken gezien en ben ervan overtuigd dat je wat moois kunt maken!

    ik ben heeel benieuwd!

    MAGICALBEASTS -> Middernacht


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Semantiek schreef:
    Ja! Eindelijk heb ik de perfecte coverstore gevonden :) Natuurlijk ga ik een aanvraagje doen voor een verhaal waarmee ik mee ga doen aan de wedstrijd op Q Terug in de tijd. Trouwens, maak je de covers gratis?

    Titel
    Keep on knocking
    * Korte Samenvatting
    het hoofdpersonage belandt, met dank aan de sneeuwbol, per ongeluk in België in het jaar 1536. zodra ze in het verleden belandt, wordt ze gesnapt als spionne. alsof dat nog niet genoeg is, wordt ze vlak daarna ontvoerd door de vijand te paard.
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    - Een geblende creatie van het kasteel van Vilvoorde (klik hier voor voorbeeld, of hier) in combinatie met een sneeuwbol (zo'n glazen souvenir. Even schudden en je krijgt sneeuw!). Het zou helemaal mooi zijn als je het kasteel ín de bol kunt plaatsen, alsof het er realistisch als miniatuurtje in staat.
    - En mocht je helemaal in een creatieve bui zijn, dan zou ik blij worden als er een meisje van een jaar of twintig is die de sneeuwbol vasthoudt. maar het moet er wel bij passen..
    * Sfeer die het weer moet geven
    subtiel middeleeuws. mag evt. uit voornamelijk grijstinten bestaan, maar niet alleen maar zwart-wit
    * Horizontaal of verticaal?
    lichte voorkeur is verticaal.
    * Heeft het haast?
    het zou leuk zijn als het rond het begin van februari klaar zou zijn :)
    * Eventuele Exta's
    als het er mooi bij past en er genoeg ruimte is, mag er nog een (eenkleurig) paard op. maar ik wil niet dat de cover te druk wordt... bovendien wil ik niet dat de cover er te goedkoop en in elkaar geplakt uitziet, maar ik heb je werken gezien en ben ervan overtuigd dat je wat moois kunt maken!

    ik ben heeel benieuwd!


    Mijn covers zijn gratis, maar natuurlijk zijn donaties meer dan welkom (;


    Credendo Vides


    Titel: Pappilon
    Ondertitel: -
    Auteur: Isa van Zwam
    Samenvatting:


    Bethany Saint is samen met twee andere engelen (Xavier en Ariël) naar de aarde gestuurd. Het is haar missie om de aarde te beschermen tegen de duistere machten, nu lijkt er niks met het stadje aan de hand te zijn, maar wat als er blauw/zwarte (ik ben er nog niet helemaal uit) vlinders komen die een spoor van vernieling en moord achterlaten. Zouden de drie engelen dan toch wel nodig zijn? En welk van de drie engelen kan de aarde dan tegen deze moordende duistere vlinders beschermen?

    Sfeer: Fantasie en Avontuur
    Afmetingen: horizontaal, liefst 512x800 dat zijn namelijk de wattpad afmetingen waar hij ook op komt te staan ^^
    Foto's:
    Engel: 1), 2), 3) en 4).
    Bethany Saint:[/b] Holland Roden 1), 2) en 3)
    Vlinders: 1), 2) en 3).
    Handen: 1), 2)

    Alvast bedankt! Ik weet niet of ik de moet laten weten maar ik stuur dit naar meerdere covershops en het staat in een topic.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik heb de verhaallijn iets veranderd dus als het geen probleem is vul ik het lijstje nog een keer in want ik weet niet of je daar wat aan hebt ^^

    • Titel (erop? ja/nee)
    Papillon, als het kan eentje met en zonder titel. Als het ergens kan zou ik er ook graag bij hebben staan dat het het eerste 'deel' is.
    • Username (erop? ja/nee)
    Isa van Zwam, waar de titel erbij staat graag erbij op de andere niet.
    • Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden)

    Bethany Saint is een doodnormale tiener, heeft twee bezorgde ouders en een 3 jaar jonger zusje. Een beste vriendin die Jane Cooper heet en een relatie met een van de knapste jongens van de school, Xavier Whistle. Op haar 13e verjaardag vertellen haar ouders haar dat ze haar als vondeling hebben gevonden en dus niet daadwerkelijk hun kind is. Na die dag is Bethany op zoek naar haar echte afkomst en geschiedenis. Niets lijkt te kloppen totdat een bepaalde jongen Aiden Firewood genaamd op school verschijnt. Bethany ontdekt dat ze een engel is gestuurd om de aarde te beschermen tegen de duistere krachten. Bethany valt echter voor de duistere Aiden die haar helemaal van haar doel afhoudt, maar wat kan Bethany doen als engel als ze niet eens haar eigen krachten weet. Aiden die een hooggeplaatste demon is maakt de liefde tussen de twee werelden onmogelijk. Bethany zet alles op alles om hun liefde te redden, maar wanneer ze moet kiezen tussen haar liefde voor Aiden en het redden van de wereld maakt ze de verkeerde keuze, de wereld stort in, in puinhoop en oorlog. Xavier de jongen die ondanks alles nog steeds gevoelens voor haar heeft verdwijnt tussen de wereld van oorlog en puin. Zou Bethany hem daadwerkelijk kunnen verlaten?

    Sorry als het een beetje vaag is...

    • Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?)
    Ik zoek niet persé iets maar als je graag wat wilt hebben heb ik hieronder wel enkele faceclaims.
    Holland Roden als Bethany Saint --> 1 & 2
    Adelaide Kane als Jane Cooper --> 1 & 2
    Xavier Whistle als Colton Haynes --> 1 & 2
    Tyler Hoechlin als Aiden Firewood --> 1 & 2
    Als het kan ook een vlinder of meerdere ^^

    Nogmaals deze afbeeldingen hoef je niet te gebruiken, liever niet zelfs! Want ik vind altijd dat covermakers zelf altijd hele goede ideeën hebben!
    • Evt. extra tekst/lettertype
    De titel graag in een sierlijk lettertype rest maakt vrij weinig uit.
    • Algemene sfeer
    Dit gaat vreemd klinken maar een beetje magisch maar toch realistisch want het speelt zich gewoon op de aarde af, al zijn er welke enkele bovennatuurlijke dingen.
    • Extra
    Ik hoop dat je er iets moois van kan maken! Het liefste zou ik wel graag een vlinder/vlinders erop willen want daarmee wordt de wereld een soort van vernietigd (dit klinkt zo vaag maar ja vlinders!)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 18:49 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    * Titel
    Unforgivable

    * Korte Samenvatting
    Rosemary Olivia Williams was een van de weinigen die de aandacht trok van Harold Edward Styles, voordat hij met de X Factor meedeed en voordat One Direction ontstond. Ze waren een aantal maanden gelukkig samen, tot Harry moest kiezen tussen 1D of Rose. Toen Harry koos voor beroemdheid brak Roses hart, terwijl ze Harry in die periode van haar leven meer dan ooit nodig had. Rose besloot dat ze nooit meer iets te maken wilde hebben met Harry Styles.
    Vier jaar na de break-up van One Direction in 2016, zijn ze beide bezig in de acteerwereld. Die blijkt kleiner dan ze denken als ze samen de hoofdrollen in een film komen te spelen.
    Plotseling gebeuren er meerdere dingen tegelijk. Harry probeert Rose weer voor zich te winnen, terwijl een van Harry's oude vlammen een geheim bewaart dat allang vertelt had moeten worden.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Mijn faceclaims zijn Harry Styles en Kristina Bazan. Het liefst van Harry een foto met kort haar (zijn haircut in 2016) maar daar zijn erg moeilijk plaatjes van te vinden, dus dan mag het ook van voor de haircut zijn (lang haar). Deze fanedit van zijn haar vond ik wel mooi. Van Kristina Bazan een plaatje met blond haar en zonder pony.

    * Sfeer die het weer moet geven
    Liefdevol

    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal

    * Heeft het haast?
    Nee

    * Eventuele Extra's
    Zou er onder de titel in het klein A Dutch HS Fanfic kunnen komen te staan?
    Ik ga deze cover gebruiken op Wattpad, dus waarschijnlijk niet op Quizlet. Als je daar bezwaren tegen hebt moet je het even laten weten.


    " Every story has an ending, even if it is not written yet "

    Ik wil mijn broertje graag een trilogie cadeau doen voor zijn verjaardag die we ooit samen hebben geschreven. Het worden dus drie cover-aanvragen, die wel een beetje bij elkaar moeten passen. Ik zou het leuk vinden als alle titels een soort achtergrond/kader hebben. Zoiets als hier. Deze hoeft dan niet, maar om te illustreren wat ik bedoel.

    Ik zou graag willen dat iedere cover een van de hoofdpersonen op de voorkant heeft. Liefst ook in deze volgorde, al mogen 2 en 3 wel verwisseld worden.
    Hoofdpersoon 1. Een ander plaatje van Avril Lavigne mag ook, maar wel een oude foto waar ze nog steeds haar skaterlook heeft. Graag bij boek 1 of 2, bij boek 3 mist ze namelijk een oog.
    Hoofdpersoon 2
    Hoofdpersoon 3. Een ander plaatje van Zac Efron mag ook, want ik kan me voorstellen dat hij niet zo past bij de sfeer van het verhaal. Maar dan wel eentje waar hij op deze knul lijkt, met wat langer haar, en niet zo'n Highschool Musical foto.

    Deze drie hebben ook nog allemaal een mannelijke of een vrouwelijke tegenspeler. Als dat past, kan ik dat nog geven, maar ik vraag me af of het dan niet te druk wordt. Maar als het wel mooi zou zijn, dan voeg ik ze nog even toe.

    Er hóeven trouwens niet per se personen op. Maar als er op één cover een van bovengenoemde mensen komt, wil ik dat graag op allemaal. ^^

    BOEK #1
    * Titel
    Orks
    * Korte Samenvatting
    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    - Het speelt zich af in de jungle.
    - Deze boomhut speelt een belangrijke rol. Mag uiteraard ook een andere zijn, maar graag een zonder trap (want er is een trouwladder, maar die hoef je niet te zien).
    - Orks spelen een belangrijke rol. Maar dan wel de 'verminkte-mensen-orks' zoals in LOTR, en geen trolachtige wezens.

    BOEK #2
    Titel:
    Angst
    Korte samenvatting
    Midden in de jungle van een gebied dat door moordlustige kannibalen wordt bewoond, strandt een groep tieners. De inboorlingen worden al snel tot Orks omgedoopt en ze doen hun uiterste best zich tegen deze vijanden te wapenen.
    Hun inspanningen mogen niet baten: ze worden uit hun woonplaats verjaagd en een groot deel wordt in koele bloede in stukken gehakt. Door angst en afschuw overmand vluchten ze weg en zoeken beschutting in een uitgebrand dorp, waar nog enkele overlevenden zijn.
    Hier proberen ze een nieuw bestaan op te bouwen, terwijl ze niet alleen geplaagd worden door hun wonden en neerslachtige herinneringen, maar ook door verhitte ruzies en ontluikende verliefdheden. Net wanneer de jongeren weer een beetje aan hun omgeving zijn gewend geraakt, spoedden verontrustende berichten hen tegemoet.

    Twee van hen zijn in nieuwsgierigheid de grens overgestoken en hun buurland zint op wraak. Een wraak die opnieuw menig man het leven kost en anderen voor altijd verminkt. Deze keer nemen ze het niet op tegen agressieve, doch hersenloze creaturen, maar trachten ze zich te verdedigen tegen een volk dat niet hun dood voor ogen heeft, maar hun lijden…

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    - Voor een sfeer indicatie, dit was de vorige cover.
    - Er komen veel vernietigde dorpen in voor, zoals deze.

    BOEK #3
    Titel:
    Littekens

    Korte samenvatting
    Maanden zijn verstreken sinds de groep aanspoelde op het onbekende grondgebied waar kannibalen en meedogenloze koninkrijken strijd met elkaar leveren, waar zij onwillig bij betrokken raken.

    De kleine groep overlevenden zoekt hun heil op een nabij gelegen eiland, allen getekend door littekens – zowel fysiek als psychisch. Hier treffen ze echter opnieuw een groep jongeren aan, die al een half jaar overleven sinds een vliegtuig crash.

    Langzaam maar zeker beginnen ze te beseffen dat dit geen toeval meer kan zijn. Een vreemde kracht brengt hen naar deze afgelegen plaats. Maar waarom?
    De tieners moeten de krachten bundelen om de mysterieën te ontrafelen, maar botsende karakters en een groot wantrouwen maken dit moeilijk, terwijl alle geesten geleid lijken worden door angst, pijn en verdriet.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Maanden zijn verstreken sinds de groep aanspoelde op het onbekende grondgebied waar kannibalen en meedogenloze koninkrijken strijd met elkaar leveren, waar zij onwillig bij betrokken raken.

    De kleine groep overlevenden zoekt hun heil op een nabij gelegen eiland, allen getekend door littekens – zowel fysiek als psychisch. Hier treffen ze echter opnieuw een groep jongeren aan, die al een half jaar overleven sinds een vliegtuig crash.

    Langzaam maar zeker beginnen ze te beseffen dat dit geen toeval meer kan zijn. Een vreemde kracht brengt hen naar deze afgelegen plaats. Maar waarom?
    De tieners moeten de krachten bundelen om de mysterieën te ontrafelen, maar botsende karakters en een groot wantrouwen maken dit moeilijk, terwijl alle geesten geleid lijken worden door angst, pijn en verdriet.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Een ijskasteel speelt een grote rol, dus wellicht iets als dit of dit

    #ALGEMEEN
    * Sfeer die het weer moet geven
    Wanhopig. Avontuurlijk. Liever wel in de thrillerhoek en niet in de horrorhoek, er is geen rondspattend bloed nodig o.i.d.
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal
    * Heeft het haast?
    Rond mei moeten ze eigenlijk wel af zijn, maar het liefst eerder, haha.
    * Eventuele Exta's De resolutie moet minstens, 300 dpi zijn. Hij moet dus gedrukt worden, dus volgens mij zit het dan anders met de kleuren, maar ik denk dat je er meer van weet dan ik. (: Ik ga ze dus alleen voor eigen gebruik printen, dus de afbeeldingen hoeven niet rechtenvrij te zijn. (:
    Oh en de auteursnamen: Lars van Limpt & Natascha van Limpt erbij (:

    In short: je hebt al superveel mooie covers gemaakt, dus eigenlijk vertrouw ik wel gewoon op jouw inzicht. ^^

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 11:33 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Framboise schreef:
    * Titel
    Unforgivable

    * Korte Samenvatting
    Rosemary Olivia Williams was een van de weinigen die de aandacht trok van Harold Edward Styles, voordat hij met de X Factor meedeed en voordat One Direction ontstond. Ze waren een aantal maanden gelukkig samen, tot Harry moest kiezen tussen 1D of Rose. Toen Harry koos voor beroemdheid brak Roses hart, terwijl ze Harry in die periode van haar leven meer dan ooit nodig had. Rose besloot dat ze nooit meer iets te maken wilde hebben met Harry Styles.
    Vier jaar na de break-up van One Direction in 2016, zijn ze beide bezig in de acteerwereld. Die blijkt kleiner dan ze denken als ze samen de hoofdrollen in een film komen te spelen.
    Plotseling gebeuren er meerdere dingen tegelijk. Harry probeert Rose weer voor zich te winnen, terwijl een van Harry's oude vlammen een geheim bewaart dat allang vertelt had moeten worden.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Mijn faceclaims zijn Harry Styles en Kristina Bazan. Het liefst van Harry een foto met kort haar (zijn haircut in 2016) maar daar zijn erg moeilijk plaatjes van te vinden, dus dan mag het ook van voor de haircut zijn (lang haar). Deze fanedit van zijn haar vond ik wel mooi. Van Kristina Bazan een plaatje met blond haar en zonder pony.

    * Sfeer die het weer moet geven
    Liefdevol

    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal

    * Heeft het haast?
    Nee

    * Eventuele Extra's
    Zou er onder de titel in het klein A Dutch HS Fanfic kunnen komen te staan?
    Ik ga deze cover gebruiken op Wattpad, dus waarschijnlijk niet op Quizlet. Als je daar bezwaren tegen hebt moet je het even laten weten.



    Ik wil nog even iets veranderen: ipv Kristina Bazan als faceclaim voor Rosemary vindt ik Bridget Satterlee beter.


    " Every story has an ending, even if it is not written yet "

    AH,ik moet dringend mijn beginpost weer aanpassen.

    Mijn excuses dat het zo lang stil is geweest, maar ik zit momenteel een beetje in een moeilijke periode waarbij ik weinig tot geen inspiratie heb voor zowel schrijven als het maken van covers. Ik hoop het nu weer een beetje op te kunnen pakken om de positiviteit voor erin te houden.

    Waarschijnlijk worden jullie er stront ziek van inmiddels, maar de mensen die al een langere tijd geleden een aanvraag hebben gedaan, zouden jullie nogmaals willen melden of jullie het nog nodig hebt of niet.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 1:40 ]


    Credendo Vides



    Caracal schreef:
    Titel: Schemering
    Verticaal het liefst
    Samenvatting:
    De 22-jarige Neveah (Ne-vee-a) wandelt graag met en zonder haar hond door het bos. Op een avond laat ze daar de hond uit en hoort vreemde geluiden. Wanneer ze besluit naar huis te gaan neemt Dawn, de Shiba Inu pup, het voortouw en Neveah volgt. De pup brengt haar naar een open plek en ze ziet een man liggen met gescheurde kleding en diepe wonden en sneeën. Op het journaal zeggen ze dat er al een tijdje mensen gedood worden door wilde dieren en dan vooral wolven. Maar als ze thuis is staat de man ineens in haar kamer en al snel komt ze achter de waarheid. Een ontdekking die haar hele leven op zijn kop zet. En ook niet zo'n klein beetje.

    Deze afbeelding zat verwerkt in mijn oude cover die niet meer werkt. Misschien kan je daar iets mee, al is het geen vereiste. Mocht je hem gebruiken, dan graag alleen het gedeelte boven het glas bloed gebruiken, en de afbeelding het liefst liggend, zodat het lijkt alsof de vrouw op de grond ligt. De arm aan de kant van de man mag zichtbaar zijn.
    Sfeer: graag heel mysterieus en duister. Of iets met een schemering/mooie zonsondergang.




    Tried something! Ben benieuwd wat je ervan vind. Het is een wat simpelere cover geworden uiteindelijk. xD


    Het is een tijdje geleden dat ik bezig ben geweest met het maken van een cover. Ik zit de afgelopen tijd niet echt lekker in mijn vel en dat uit zich ook doordat ik voor veel dingen niet echt inspiratie heb tenzij ze bij mijn stemming aansluiten. Grauw en futloos.
    Daarom probeer ik het maken van Covers en het schrijven nu dus weer op te pakken in een wat positievere noot.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2017 - 4:24 ]


    Credendo Vides

    Atarau schreef:
    Ik heb de verhaallijn iets veranderd dus als het geen probleem is vul ik het lijstje nog een keer in want ik weet niet of je daar wat aan hebt ^^

    • Titel (erop? ja/nee)
    Papillon, als het kan eentje met en zonder titel. Als het ergens kan zou ik er ook graag bij hebben staan dat het het eerste 'deel' is.
    • Username (erop? ja/nee)
    Isa van Zwam, waar de titel erbij staat graag erbij op de andere niet.
    • Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden)
    Bethany Saint is een doodnormale tiener, heeft twee bezorgde ouders en een 3 jaar jonger zusje. Een beste vriendin die Jane Cooper heet en een relatie met een van de knapste jongens van de school, Xavier Whistle. Op haar 13e verjaardag vertellen haar ouders haar dat ze haar als vondeling hebben gevonden en dus niet daadwerkelijk hun kind is. Na die dag is Bethany op zoek naar haar echte afkomst en geschiedenis. Niets lijkt te kloppen totdat een bepaalde jongen Aiden Firewood genaamd op school verschijnt. Bethany ontdekt dat ze een engel is gestuurd om de aarde te beschermen tegen de duistere krachten. Bethany valt echter voor de duistere Aiden die haar helemaal van haar doel afhoudt, maar wat kan Bethany doen als engel als ze niet eens haar eigen krachten weet. Aiden die een hooggeplaatste demon is maakt de liefde tussen de twee werelden onmogelijk. Bethany zet alles op alles om hun liefde te redden, maar wanneer ze moet kiezen tussen haar liefde voor Aiden en het redden van de wereld maakt ze de verkeerde keuze, de wereld stort in, in puinhoop en oorlog. Xavier de jongen die ondanks alles nog steeds gevoelens voor haar heeft verdwijnt tussen de wereld van oorlog en puin. Zou Bethany hem daadwerkelijk kunnen verlaten?

    Sorry als het een beetje vaag is...

    • Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?)
    Ik zoek niet persé iets maar als je graag wat wilt hebben heb ik hieronder wel enkele faceclaims.
    Holland Roden als Bethany Saint --> 1 & 2
    Adelaide Kane als Jane Cooper --> 1 & 2
    Xavier Whistle als Colton Haynes --> 1 & 2
    Tyler Hoechlin als Aiden Firewood --> 1 & 2
    Als het kan ook een vlinder of meerdere ^^

    Nogmaals deze afbeeldingen hoef je niet te gebruiken, liever niet zelfs! Want ik vind altijd dat covermakers zelf altijd hele goede ideeën hebben!
    • Evt. extra tekst/lettertype
    De titel graag in een sierlijk lettertype rest maakt vrij weinig uit.
    • Algemene sfeer
    Dit gaat vreemd klinken maar een beetje magisch maar toch realistisch want het speelt zich gewoon op de aarde af, al zijn er welke enkele bovennatuurlijke dingen.
    • Extra
    Ik hoop dat je er iets moois van kan maken! Het liefste zou ik wel graag een vlinder/vlinders erop willen want daarmee wordt de wereld een soort van vernietigd (dit klinkt zo vaag maar ja vlinders!)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik wil nog wel steeds graag, mijn aangepaste versie staat tussen pagina 13! (:


    ' Nyctophilia '





    CARAS schreef:
    Ik wil nog wel steeds graag, mijn aangepaste versie staat tussen pagina 13! (:



    Ik was ermee aan het frutselen en toen kwam ik opeens hierop uit en ik dacht, laat ik even om een mening vragen met deze. (:


    Credendo Vides

DreamerN schreef:





(...)[/spoiler]


Ik was ermee aan het frutselen en toen kwam ik opeens hierop uit en ik dacht, laat ik even om een mening vragen met deze. (:


Ik vind hem wel echt heel erg mooi! Dit had ik sowieso niet verwacht, dus dat is echt tof! Als je deze cover zelf zo ziet, waar zou je dan een titel plaatsen?

Het is dan wel niet wat ik in mijn hoofd had, ik vind het wel erg goed! En waar zou je dan mijn naam plaatsen? (Ik vind mezelf nu echt kritisch haha)[/i]

[ bericht aangepast op 21 feb 2017 - 18:11 ]


' Nyctophilia '