• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Heeft het haast?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden



    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht:
    × Bezig met Concept
    × Concept klaar
    × Mee bezig
    × Wachten op antwoord
    × Aanpassen
    × Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    01.ParvaRubraHood
    02/Catmint
    03.Remiinds
    04.


    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4

    In Archive


    Topic 5

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina

    Afgerond

    240. SamuelDrake
    241. Atrox
    242. Sempre
    243. Harry_Potter007
    244. Framboise
    245. Inktwit
    246. Daisy_Evans
    247. DreamerN
    248. DreamerN
    249. Founder
    250. Dreadful
    251. Agent
    252. Middernacht
    253. Aurea
    254. Poshlost
    255. Middernacht
    256. Nishinoya
    257. Douceur
    258. Verloren>><<
    259. Virtues
    260. LittleBrego
    261. Aleshanee
    262. Faelain
    263. DreamerN
    264. Gentil
    265. Raja
    266. JohannaMason
    267. Mabel
    268. Heir
    269. Coverwedstrijd 1
    270. Plato
    271. Coverwedstrijd 2
    272. Coverwedstrijd 3
    273. Navigator
    274. Frodo
    275. MAGICALBEASTS
    276. Chirrut
    277. Myxterious
    278. Hermownninny
    279. Baudelaire
    280. CARAS
    281. DreamerN
    282. DreamerN
    283. DreamerN
    284. DreamerN
    285. Catmint
    286. Sterrenregen
    287. M0NA
    288. Tragically
    289. WrittenWords
    290. Herfst
    291. Liwanu
    292. PhiIophobia
    293. Frodo
    294. Frodo
    295. DreamerN
    296. Bartok
    297. Necessity
    298. Oakheart
    299. Saluja
    300. Xaeope
    301. Frodo

    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 0:06 ]


    Credendo Vides

    Ik ga gek doen en nog een cover aanvragen! Edits voor het boek van de cover die ik al heb aangevraagd gaan deze of volgende week beginnen en m'n nieuwe boek heb ik vandaag binnen een uur ge-outlined! Dit is eigenlijk best een simpele cover (:

    Titel: Zwemmen met lood
    Korte Samenvatting: Ik heb nog geen echte samenvatting. Het heeft in ieder geval te maken met de struggles die wij tieners hebben rond deze leeftijd, de seizoenen, winter depressie, zwemmen als hobby en vriendschappen!
    Eventueel plaatjes die je er in wilt: Nummer een en twee en drie maar dit is niet verplicht! (Als je nummer twee gebruikt, dan het liefst alleen het meisje en in de linkse hoek onder en bij drie, de illustratie)
    Sfeer die het weer moet geven: Koud, winterachtig, een luchtige sfeer maar niet al te fel in kleur. Maar ik zat ook te denken aan iets zwaars wat met lood te maken heeft, maar ik vind het lastig om dit te bedenken...
    Horizontaal of verticaal? Het liefst verticaal, maar wat jij het beste vindt passen!
    Heeft het haast? Niet per se
    Eventuele Exta's Mag mijn naam Femke Meijboom er ook onder?

    [ bericht aangepast op 14 maart 2017 - 20:33 ]


    ' Nyctophilia '

    Wist je dat vele van de coverlinks in de beginpost t niet doen? c:
    Ik dacht, ik zeg het toch maar even voor als je t niet weet.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    -

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 21:51 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rohrer schreef:
    Wist je dat vele van de coverlinks in de beginpost t niet doen? c:
    Ik dacht, ik zeg het toch maar even voor als je t niet weet.


    Ik wist er inderdaad al wel van, maar toch bedankt voor de care. (:
    Waarschijnlijk heeft het te maken met mijn Tumblr onderhoud en heb ik er per ongeluk mogelijk een aantal verwijderd / verplaatst.


    Credendo Vides

    * Titel
    We still have time

    * Korte Samenvatting
    Wanneer zijn zus wordt getrokken kan hij niet achter blijven en steekt onbewust zijn hand op. Mason en zijn zuster, Diana Grace moeten hun leven op zijn kop zetten en alles te doen om niet dood te gaan. Echter klinkt dit moeilijker dan het lijkt, want ze doen alles om je te vermoorden. Wat moet je doen als beroeps achter je aan zitten, leugens over je worden verspreid en je iedereen waar je van houdt dreigt te verliezen, behalve degene aan je zijde.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt






    * Sfeer die het weer moet geven
    Jongen, klok en het meisje zwart wit, de vogel misschien nog in zijn eigen kleur?

    * Horizontaal of verticaal?
    Horizontaal

    * Heeft het haast?
    Nee.

    * Eventuele Exta's
    Nee.


    If they can't catch me, they can't kill me. So don't count me out! [Rue- The Hunger Games]





    CARAS schreef:
    Ik ga gek doen en nog een cover aanvragen! Edits voor het boek van de cover die ik al heb aangevraagd gaan deze of volgende week beginnen en m'n nieuwe boek heb ik vandaag binnen een uur ge-outlined! Dit is eigenlijk best een simpele cover (:
    Titel: Zwemmen met lood
    Korte Samenvatting: Ik heb nog geen echte samenvatting. Het heeft in ieder geval te maken met de struggles die wij tieners hebben rond deze leeftijd, de seizoenen, winter depressie, zwemmen als hobby en vriendschappen!
    Eventueel plaatjes die je er in wilt: Nummer een en twee en drie maar dit is niet verplicht! (Als je nummer twee gebruikt, dan het liefst alleen het meisje en in de linkse hoek onder en bij drie, de illustratie)
    Sfeer die het weer moet geven: Koud, winterachtig, een luchtige sfeer maar niet al te fel in kleur. Maar ik zat ook te denken aan iets zwaars wat met lood te maken heeft, maar ik vind het lastig om dit te bedenken...
    Horizontaal of verticaal? Het liefst verticaal, maar wat jij het beste vindt passen!
    Heeft het haast? Niet per se
    Eventuele Exta's Mag mijn naam Femke Meijboom er ook onder?




    Het is me eindelijk weer gelukt om iets van een cover te maken. Ondanks dat ik een hele waslijst heb die ik zeker voor jullie allen wil aan maken heb ik toch gekozen voor een wat latere cover. Mede ook omdat ik zo goed als direct een duidelijk plaatje in mijn hoofd had van hoe ik hem wilde doen en omdat deze cover ook relatief simpel is.

    Met dat gezegd.... Ben ik benieuwd wat je ervan vind Femke! (: Als ik er iets aan moet veranderen hoor ik het graag.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:





    (...)


    Het is me eindelijk weer gelukt om iets van een cover te maken. Ondanks dat ik een hele waslijst heb die ik zeker voor jullie allen wil aan maken heb ik toch gekozen voor een wat latere cover. Mede ook omdat ik zo goed als direct een duidelijk plaatje in mijn hoofd had van hoe ik hem wilde doen en omdat deze cover ook relatief simpel is.

    Met dat gezegd.... Ben ik benieuwd wat je ervan vind Femke! (: Als ik er iets aan moet veranderen hoor ik het graag.


    Je bent benieuwd naar wat ik er van vind? NOU MIJN MOND VIEL ECHT OPEN! Ik vind hem zo ongelofelijk te gek, zo erg bedankt <3
    (Drie kleine dingetjes hihi: Is dit de hoogste resolutie dat je 'm kan hebben? Bij het anker zit een kleurverschil, het valt bijna niet op maar weet je of je dat kan aanpassen? En het blauwe, kan je dat water wat donkerder maken? Hier twijfel ik zelf ook over maar het het boek heeft een donker randje van depressie, dus ik wil gewoon even kijken hoe het er uit ziet hihi) <3 <3 <3 Ik ben zo verschrikkelijk blij hiermee, bedankt Nathalie!

    En omg, ik kom er nu pas achter dat het een jongen is in het water......... en mijn hoofdpersoon is een meisje maar wel echt te gek!

    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 14:50 ]


    ' Nyctophilia '

    CARAS schreef:
    (...)

    Je bent benieuwd naar wat ik er van vind? NOU MIJN MOND VIEL ECHT OPEN! Ik vind hem zo ongelofelijk te gek, zo erg bedankt <3
    (Drie kleine dingetjes hihi: Is dit de hoogste resolutie dat je 'm kan hebben? Bij het anker zit een kleurverschil, het valt bijna niet op maar weet je of je dat kan aanpassen? En het blauwe, kan je dat water wat donkerder maken? Hier twijfel ik zelf ook over maar het het boek heeft een donker randje van depressie, dus ik wil gewoon even kijken hoe het er uit ziet hihi) <3 <3 <3 Ik ben zo verschrikkelijk blij hiermee, bedankt Nathalie!

    En omg, ik kom er nu pas achter dat het een jongen is in het water......... en mijn hoofdpersoon is een meisje maar wel echt te gek!


    Ik ben blij dat je hem mooi vind! Ik zal kijken of ik het makkelijk aan kan passen en op je andere zal ik even de titel plaatsen zoals ik denk dat die het beste past.. xD


    Credendo Vides

    Oeh ik heb weer een idee voor een verhaal, dus bij dezen!!

    * Titel:
    Ik weet het nog niet zeker, dus ik zou er graag ook eentje zonder willen: Lieve Harry (dik hoeft niet, maar wel in een schuin of handschrift lettertype)
    * Korte Samenvatting
    Redacteur Anna had een korte relatie met de beroemdheid Harry Styles. Als hij niets meer van zich laat weten, terwijl hij haar hart heeft gestolen, publiceert ze een brief die ze aan hem had geschreven. Social media ontploft, evenals de roddelbladen en het wakkert een stroom van woede aan. Zal Harry dan eindelijk reageren, of zal ze het moeten doen met de herinnering aan hem?
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Dit zijn voorbeelden, als je zoiets gebruikt hoeft er in principe alleen de titel op.





    * Sfeer die het weer moet geven
    Romantiek, verdriet, gemis.
    * Horizontaal of verticaal?
    Liever verticaal
    * Heeft het haast?
    Nee
    * Eventuele Extra's
    Ik wil graag een simpele cover en liever geen herkenbare gezichten erop (dus Harry hoeft niet op de cover) Krullen kan wel, maar dat hoeft niet. Iets met schrijven/kranten mag. Bloemen, zee/strand (zonder zon) of lakens/bed.

    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 16:22 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik ben blij dat je hem mooi vind! Ik zal kijken of ik het makkelijk aan kan passen en op je andere zal ik even de titel plaatsen zoals ik denk dat die het beste past.. xD


    Super fijn, dankjewel! De titel daarvan is trouwens niet hetzelfde, misschien dat ik daar nu te laat mee ben? Maar dat is Achter Hemel en Aarde. Zou mijn naam op die andere cover dan ook in hetzelfde lettertype kunnen als op deze?


    ' Nyctophilia '

    Oké, ik ben eindelijk weer begonnen met het maken van covers. Ik had het eerder al wel weer geprobeerd, maar door mijn persoonlijke psyche van de afgelopen tijd lukte me dat toch niet echt. Nu heb ik weer een aantal voor de proef gemaakt en voel ik me weer iets zelfverzekerder in het maken van covers.

    Ik zal de aanvragen dus snel weer proberen op te pakken.


    Credendo Vides

    Wauw, zo vergroot zijn ze nog mooier dan in de app!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oooh die zijn echt heel mooi! (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    * Titel Dé Lay-out Store
    * Korte Samenvatting Nou ik ga binnenkort mijn Lay-out store weer heropenen en ik wil hiervoor graag een cover.
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt Nou hier heb ik niet echt specifieke eisen voor.
    * Sfeer die het weer moet geven Vrolijk en kleurrijk.
    * Horizontaal of verticaal? Horizontaal als dat kan.
    * Heeft het haast? Nou ik wil je niet opfokken (ook omdat je wachtlijst zo enorm is) maar ik zou toch wel willen dat het op een gegeven moment toch echt wel klaar is. Dus het heeft een beetje haast.
    * Eventuele Exta's Zou er een ondertitel bij gezet kunnen worden? Dat moet dan dit worden: Van Lilly. Zou dat in sierlijke letters kunnen? Verder zou ik graag een zo simpel mogelijke cover willen.
    Oh en zou je er ook een zonder tekst willen maken?

    [ bericht aangepast op 16 juni 2017 - 16:36 ]


    Titel: Toen ik wegging
    Andere tekst: Geeen.
    Korte inhoud: (Het verhaal speelt zich af omstreeks de jaren 2500. Kinda lovestory maar het is ook sad.) Het is het jaar 2471 en er heerst enorme paniek. Er was een ziekte. Deze ziekte was niet zoals de anderen, hij leek onverwoestbaar en had de halve wereldbevolking uitgeroeid. Het andere deel dat kon overleven moest zich in grote kampen opslaan, aangezien er nog steeds "geïnfecteerden" rondliepen. Er waren twee delen aan het kamp. Gezonden en mogelijk geïnfecteerden, MI's genoemd. In dit verhaal volgen wij Ralph, een jongen van 15 dat kon ontsnappen van alle chaos. Hij en zijn familie werden afgevoerd naar de kampen waar hem werd gezegd dat hij bij de MI's hoorden en gesplitst ging worden van zijn familieleden. Na een tijdje werden de gezonden ergens anders heengebracht en zo bleef Ralph achter. // 4 jaar later // Volgens de medici is Ralph weer op de been. En zo ook de wereld. Ralph en alle andere MI's worden vrijgelaten waarna hij op zoek gaat naar zijn familie. Maar wat als hij meer vindt dan hij eigenlijk had gedacht en achter een gruwelijke waarheid komt?
    Sfeer: Het moet eenzaamheid uitstralen maar tegelijkertijd ook hoop en vreugde (omdat hij vrijgelaten wordt ykyk)
    Eventuele plaatjes: Ik heb geen plaatjes maar ik zou het leuk vinden als er mogelijk een hek in het midden zou zijn en ook nog vaagjes een kamp op de achtergrond. Trouwens, (weet niet of je hier wat mee kan) maar een notitieboek/dagboek is ook wel best toepasselijk.
    Verticaal/horizontaal: Verticaal
    Extra: Liever geen personen op de cover tenzij ze echt BOMBSHELL AF ZIJN snapje?[/grey]


    Heaven is a place that we all have