• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Heeft het haast?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden



    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht:
    × Bezig met Concept
    × Concept klaar
    × Mee bezig
    × Wachten op antwoord
    × Aanpassen
    × Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    01.ParvaRubraHood
    02/Catmint
    03.Remiinds
    04.


    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4

    In Archive


    Topic 5

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina

    Afgerond

    240. SamuelDrake
    241. Atrox
    242. Sempre
    243. Harry_Potter007
    244. Framboise
    245. Inktwit
    246. Daisy_Evans
    247. DreamerN
    248. DreamerN
    249. Founder
    250. Dreadful
    251. Agent
    252. Middernacht
    253. Aurea
    254. Poshlost
    255. Middernacht
    256. Nishinoya
    257. Douceur
    258. Verloren>><<
    259. Virtues
    260. LittleBrego
    261. Aleshanee
    262. Faelain
    263. DreamerN
    264. Gentil
    265. Raja
    266. JohannaMason
    267. Mabel
    268. Heir
    269. Coverwedstrijd 1
    270. Plato
    271. Coverwedstrijd 2
    272. Coverwedstrijd 3
    273. Navigator
    274. Frodo
    275. MAGICALBEASTS
    276. Chirrut
    277. Myxterious
    278. Hermownninny
    279. Baudelaire
    280. CARAS
    281. DreamerN
    282. DreamerN
    283. DreamerN
    284. DreamerN
    285. Catmint
    286. Sterrenregen
    287. M0NA
    288. Tragically
    289. WrittenWords
    290. Herfst
    291. Liwanu
    292. PhiIophobia
    293. Frodo
    294. Frodo
    295. DreamerN
    296. Bartok
    297. Necessity
    298. Oakheart
    299. Saluja
    300. Xaeope
    301. Frodo

    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 0:06 ]


    Credendo Vides




    Herfst schreef:
    (...)
    Allereerst sorry voor de late reactie, maar ik vind de cover heel erg mooi geworden maar het was inderdaad niet precies wat ik in gedachte had en ik heb nog steeds niet een duidelijk beeld, al vind ik het wel echt vet met de kleuren die elkaar zo versterken, hierdoor lijkt het al heel wat minder lief.
    Ik vind dat hoofd van Tyler ook niet zo, als je een beetje snapt wat ik bedoel, het is net iets teveel dus deze hoeft er ook niet perse op.
    (Dan ik weet niet of dit mogelijk is al helemaal niet met je hand op het moment maar daarna, ik heb ook een iets passendere vrouwelijke faceclaim gevonden. Toch kan Holland Roden ook hoor, maar stel het gemakkelijk in een keer door zou ik het wel fijn vinden als die veranderd kon worden in Emma Liard).
    Heel erg bedankt!


    Ik heb er uiteindelijk dit van gemaakt. Ik had het nog weer geprobeerd met andere personages, maar het werd dan voor mijn gevoel toch veel te druk.
    Ben benieuwd wat je van deze versie vind. ^^


    Credendo Vides



    Titel
    We still have time

    * Korte Samenvatting
    Wanneer zijn zus wordt getrokken kan hij niet achter blijven en steekt onbewust zijn hand op. Mason en zijn zuster, Diana Grace moeten hun leven op zijn kop zetten en alles te doen om niet dood te gaan. Echter klinkt dit moeilijker dan het lijkt, want ze doen alles om je te vermoorden. Wat moet je doen als beroeps achter je aan zitten, leugens over je worden verspreid en je iedereen waar je van houdt dreigt te verliezen, behalve degene aan je zijde.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt

    * Sfeer die het weer moet geven
    Jongen, klok en het meisje zwart wit, de vogel misschien nog in zijn eigen kleur?

    * Horizontaal of verticaal?
    Horizontaal

    * Heeft het haast?
    Nee.

    * Eventuele Exta's
    Nee.



    Ik had deze nog gemaakt, maar ik zien u dat de user waarvoor ik hem gemaakt hebt niet meer actief is.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:




    (...)

    Ik heb er uiteindelijk dit van gemaakt. Ik had het nog weer geprobeerd met andere personages, maar het werd dan voor mijn gevoel toch veel te druk.
    Ben benieuwd wat je van deze versie vind. ^^



    Oehh dit vind ik wel al beter, dankjewel!!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    DreamerN schreef:





    (...)[/spoiler]

    Hier mijn eerste bedenksel voor jouw cover ^^ Deze cover heeft een transparant stukje (Het gebroken glas) Hier onder staat onder de spoilerknop de niet transparante versie. Ik hoor graag wat je ervan vind, zeker als ik iets aan moet passen / veranderen. (;


    Ik vind hem heel mooi, maar ik vind dat hij een beetje te veel fantasy achtig overkomt, terwijl het een sci-fi verhaal is. (Dat transparante is wel leuk gedaan.)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb altijd van jouw covers gehouden. They sooo pwetty!

    * Titel: Haar laatste dans
    * Korte Samenvatting:

    Op de nacht van 31 november 1998 gebeuren er twee dingen. Rosalind Valance, 's werelds befaamdste ballet-danseres, zakt dood neer op het podium. Nog geen tien seconden later wordt er een prachtig babymeisje geboren, die de naam Freyde zal dragen.
    Freyde groeit op tot een sprankelende jonge vrouw, die niets liever doet dan dansen.
    Maar vanaf haar achttiende verjaardag staat haar perfecte kleine wereld op zijn kop. 's Nachts krijgt Freyde ineens bizarre dromen, vol onbekende plaatsen en gezichten. Wanneer ze danst, voelt ze hoe ze de controle verliest... en hoe iemand anders die overneemt.
    Hoe stopt ze de stem in haar hoofd, die haar aan wil zetten tot gruwelijke daden? En wat heeft Rosalind Valance er allemaal mee te maken?
    Wanhopig gaat Freyde op zoek naar de antwoorden die zich steeds voor haar lijken te verbergen. Maar de tijd dringt; vooral wanneer de duistere dreiging met de dag groter lijkt te worden.

    Het gaat dus eigenlijk over een ballerina die bezeten wordt door de geest van een andere danseres
    Link haar het verhaal: klik

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt: ik laat jou graag helemaal vrij hierin
    * Sfeer die het weer moet geven: mysterieus maar ook licht en romantisch. Het is moeilijk, omdat mijn ene personage (het meisje dat bezeten wordt) heel lief en vrolijk is, maar de geest totaal niet. Maar ik wil niet zo'n duidelijke scheiding in de cover, van licht vs donker. Ik weet dat ik vaag ben haha, maar hopelijk begrijp je me een beetje?
    * Horizontaal of verticaal? Horizontaal
    * Heeft het haast? Nee, op jouw covers kan ik lang wachten.
    * Eventuele Exta's: als ik hem beter vind dan mijn huidige cover, wil ik je credits sturen, aangezien ik dat bij mijn huidige cover-maker ook heb gedaan en ik weet hoeveel tijd/moeite je erin steekt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien



    Frodo schreef:
    Ik heb altijd van jouw covers gehouden. They sooo pwetty!

    * Titel: Haar laatste dans
    * Korte Samenvatting:
    Op de nacht van 31 november 1998 gebeuren er twee dingen. Rosalind Valance, 's werelds befaamdste ballet-danseres, zakt dood neer op het podium. Nog geen tien seconden later wordt er een prachtig babymeisje geboren, die de naam Freyde zal dragen.
    Freyde groeit op tot een sprankelende jonge vrouw, die niets liever doet dan dansen.
    Maar vanaf haar achttiende verjaardag staat haar perfecte kleine wereld op zijn kop. 's Nachts krijgt Freyde ineens bizarre dromen, vol onbekende plaatsen en gezichten. Wanneer ze danst, voelt ze hoe ze de controle verliest... en hoe iemand anders die overneemt.
    Hoe stopt ze de stem in haar hoofd, die haar aan wil zetten tot gruwelijke daden? En wat heeft Rosalind Valance er allemaal mee te maken?
    Wanhopig gaat Freyde op zoek naar de antwoorden die zich steeds voor haar lijken te verbergen. Maar de tijd dringt; vooral wanneer de duistere dreiging met de dag groter lijkt te worden.

    Het gaat dus eigenlijk over een ballerina die bezeten wordt door de geest van een andere danseres
    Link haar het verhaal: klik

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt: ik laat jou graag helemaal vrij hierin
    * Sfeer die het weer moet geven: mysterieus maar ook licht en romantisch. Het is moeilijk, omdat mijn ene personage (het meisje dat bezeten wordt) heel lief en vrolijk is, maar de geest totaal niet. Maar ik wil niet zo'n duidelijke scheiding in de cover, van licht vs donker. Ik weet dat ik vaag ben haha, maar hopelijk begrijp je me een beetje?
    * Horizontaal of verticaal? Horizontaal
    * Heeft het haast? Nee, op jouw covers kan ik lang wachten.
    * Eventuele Exta's: als ik hem beter vind dan mijn huidige cover, wil ik je credits sturen, aangezien ik dat bij mijn huidige cover-maker ook heb gedaan en ik weet hoeveel tijd/moeite je erin steekt.



    Oké, notitie naar mezelf.... Luister niet zo vaak meer naar Efteling muziek tijdens het cover maken. Vooral niet een bende droomvlucht soundtracks achter elkaar, want dan krijg je dit. (': Uiteindelijk ong. 1 uur en nog wat minuten naar Efteling muziek geluisterd..

    Mijn eerste poging voor je cover is uiteindelijk dit geworden. Ik was totaal iets anders van plan, maar de muziek die ik aan het luisteren was duwde me duseen andere kant op. Ik ben benieuwd wat je van deze vind, ik zal nog iets voor je proberen. (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:



    (...)


    Oké, notitie naar mezelf.... Luister niet zo vaak meer naar Efteling muziek tijdens het cover maken. Vooral niet een bende droomvlucht soundtracks achter elkaar, want dan krijg je dit. (': Uiteindelijk ong. 1 uur en nog wat minuten naar Efteling muziek geluisterd..

    Mijn eerste poging voor je cover is uiteindelijk dit geworden. Ik was totaal iets anders van plan, maar de muziek die ik aan het luisteren was duwde me duseen andere kant op. Ik ben benieuwd wat je van deze vind, ik zal nog iets voor je proberen. (:


    Haha, ik vind hem super mooi maar inderdaad een beetje te 'elfig' :'D hij mag gerust een beetje donkerder. Maar het is al een hele mooie eerste poging!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Okay, ik ga ook maar weer eens iets aanvragen, want mijn probeersels gaan nergens heen voor dit geval

    Titel Nefarious (Dit is een tijdelijke titel, dus zou je ook een versie zonder titel kunnen maken?)
    Korte Samenvatting Het is nog geen officiële samenvatting of iets, maar goed, ik zou ik niet weten hoe ik een verprutste versie van Griekse mythologie moet neerzetten, haha.

    Holly-Thea is een deel van een koppige nomadenstam die in de tijd van de oude Grieken nog altijd weigert om een vaste woonplek uit te zoeken. Of tja, tot haar twaalfde dan. Eenmaal die leeftijd bereikt, is ze toch in een dorp gaan wonen. Een beetje een onhandige plek alleen om uit te kiezen, als blijkt dat eens in de zoveel tijd veertien kinderen (zeven jongens, zeven meisjes), op hun eiland, het labyrint van de bloeddorstige minotaurus in moeten. Wanneer Holly's stiefbroer als één van hen uitgekozen wordt, breekt de hel los en besluit Holly te gaan in zijn plaats. Een probleempje is dat ze zich als jongen moet verkleden. Een ander probleempje is dat ene Pan besluit zich ermee te bemoeien, en alles nog ingewikkelder te maken.

    Eh tja dat is basically mijn nu nogal Hunger Games alike samenvatting :'D

    Eventueel plaatjes die je er in wilt Het hoeft niet dit plaatje te zijn, maar als het je zou lukken, zou ik Lydia Graham er wel op willen. (Het liefste ook dat je niet heel goed ziet dat ze uit deze tijd komt, haha, je hoeft haar niet op ouderwetse kledij te photoshoppen natuurlijk, maar een knaloranje shirt is ook niet echt ideaal)
    Als het je lukt, zijn andere vrij belangrijke elementen van het verhaal een panfluit, een fakkel, een draad, een labyrint, en een zwaard. Ze hoeven er zeker niet allemaal op, maar het is voor het idee.
    Sfeer die het weer moet geven Duister, maar wel dat tja, "fantasy-fairy" achtige gevoel? Als in, dat het niet puur darkness is, maar dat snap je zelf vermoed ik ook wel.
    Horizontaal of verticaal? Verticaal, het liefste 512x800
    Heeft het haast? Niet perse
    * Eventuele Exta's


    obsessive rage

    Oeh MT ^^


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Wel even weer een disclaimer, ik ben nu net vandaag met mijn stage begonnen, dus het maken van de covers gaan weer iets minder snel. Ook omdat ik dus voor mijn stage de gehele dag al bezig ben met ontwerpen en opmaken van dingen dat ik niet weer of ik daar vaak 's avonds ook nog trek in heb. Natuurlijk ga ik het gewoon proberen zo goed mogelijk door te zetten en als het rustig is zou ik desnoods op stage eraan kunnen werken. Maar voor dit moment geldt deze mededeling even. (; (Ik doe de opleiding grafische (media) vormgeving.)


    Credendo Vides

    RefIection schreef:
    Oeh MT ^^


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    * Titel
    Engelen Kasteel

    * Korte Samenvatting
    Olympia, Ellerijn, Else en Novan zijn vier dood normale kinderen uit het magische rijk der Vleugels. Ze kennen elkaar niet en hebben ook met zijn vieren niets gemeen, maar toch komen ze met zijn vieren terecht in een onvoorstelbaar avontuur wanneer ze door een voorspelling te horen krijgen de gevangen Engelen uit het Engelen kasteel te bevrijden. En ook al mogen ze elkaar misschien niet, hun missie heeft haast. Vooral als de engelen de enige zijn die het rijk kunnen redden als het duister aanvalt.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Ik zou de vier erin willen
    Olympia
    Ellerijn
    Else
    Novan


    En een kasteel met wat een paar vleugels.

    * Sfeer die het weer moet geven
    Mysterieus, magisch en tegelijkertijd beetje donker.

    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal.

    * Heeft het haast?
    Nee hoor.

    * Eventuele Extra's
    Nee


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    ParvaRubraHood schreef:
    * Titel
    Engelen Kasteel

    * Korte Samenvatting
    Olympia, Ellerijn, Else en Novan zijn vier dood normale kinderen uit het magische rijk der Vleugels. Ze kennen elkaar niet en hebben ook met zijn vieren niets gemeen, maar toch komen ze met zijn vieren terecht in een onvoorstelbaar avontuur wanneer ze door een voorspelling te horen krijgen de gevangen Engelen uit het Engelen kasteel te bevrijden. En ook al mogen ze elkaar misschien niet, hun missie heeft haast. Vooral als de engelen de enige zijn die het rijk kunnen redden als het duister aanvalt.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Ik zou de vier erin willen
    Olympia
    Ellerijn
    Else
    Novan


    En een kasteel met wat een paar vleugels.

    * Sfeer die het weer moet geven
    Mysterieus, magisch en tegelijkertijd beetje donker.

    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal.

    * Heeft het haast?
    Nee hoor.

    * Eventuele Extra's
    Nee


    Ik ga ermee bezig. (: Al zie ik dat ik de foto van Novan niet makkelijk kan gebruiken. Heb je misschien nog een foto van hem als persoon van wat verder af? Net zoals de anderen?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2018 - 9:27 ]


    Credendo Vides

Catmint schreef:
Titel Ik heb momenteel twee titels waartussen ik twijfel:
- Onverwoestbaar bloed
- Het onverwoestbare bloed

Graag zou ik dus twee covers hebben, maar dan met een verschillende titel. Het liefst ook eentje zonder titel, maar dat hoeft niet per se.
* Korte Samenvatting Axelle Blaze komt uit een familie met uitsluitend Gryffindors. Als zij dan eindelijk naar Hogwarts mag, wordt ze zonder enige reden van de hoed in Slytherin ingedeeld. Dit levert haar thuis problemen op, maar ook met de vrienden die ze al had. Haar leven gaat gewoon verder en in haar laatste jaar vindt ze per toeval een boek met een legende in, een legende die haar te bekend voorkomt. (legende onder de spoiler + extra info)

Een jonge vrouw die haar familie verlaat
Draagt een geheim mee verweven in haat
In de eeuwigheid verloren
Werd zij, de nieuwe hoop, geboren
Zij zal het duister bespelen
Maar let op, zij die haar willen bestelen
Al die proberen zullen falen
De mysterieuze kracht bij haar weg te halen
Men zal verliezen en sterven
Voor zij de kracht kunnen verwerven
Dus denk goed na voordat men zoekt
Het onverwoestbare bloed...

Axelle is de afstammeling van een nog niet bekende, sterke tovenaar die een groot geheim heeft. Dit geheim wordt doorgegeven van generatie op generatie door middel van een ring. Axelle is nu in bezit van die ring. De ring is eigenlijk een extra stuk ader. Hier stroomt het bloed van de persoon die het draagt door, maar omdat de ring dus magisch is, worden de magische krachten van de gebruiker versterkt en worden ze zeer machtig. Zodra de ring wordt gestolen of af gaat, sterft de persoon, omdat er een stuk ader verdwijnt en het bloed niet meer door kan stromen. Het is niet dat ze doodbloeden, de aders worden gewoon dichtgebrand door de ring als deze af gaat, zodat de aders ergens stoppen en de bloedcirculatie dus stopt.

* Eventueel plaatjes die je er in wilt
Het liefst rechtenvrij, mocht ik dit verhaal ook als boek in mijn kast willen hebben.
Wat ik er absoluut niet op wil zijn gezichten van mensen. Misschien iets met bloed, maar geen bloedspetters, iets wat magie en macht aanduidt, gewoon iets simpels, niet te veel plaatjes.
Sorry voor deze cryptische omschrijving, ik weet niet precies wat ik er op wil hebben eigenlijk. Ik vind het alleen te duidelijk als ik de ring (zie spoiler voor wat de ring betekent) op de cover laat zetten. Nu mag dit wel, maar dan geen trouwring of moderne ring. Gewoon een sierlijke ring, met zilver en rood of met zwart en rood.
Voorbeelden ring: Nummer 1, Nummer 2, Nummer 3
Absoluut niet als ring: Nummer 1, Nummer 2. Zoals je ziet wil ik absoluut geen grote, dikke ringen met grote stenen.
* Sfeer die het weer moet geven Harry Potter-ig, magisch, maar wel duister, gezien het niet zo'n happy verhaaltje gaat worden
* Horizontaal of verticaal? Verticaal, misschien ook met een soort van flap voor de achterkant van het boek.
Afmetingen totale kaft:
- Minimaal 3mm afloop rondom het bestand.
- 10mm overslag rondom het bestand
- 142mm achter/voorzijde (145mm - 3mm)
- 8mm kneep achter/voorzijde
- 13.1mm rugdikte
- 216mm hoogte (3mm + 210mm + 3mm)

Brutoformaat (zoals aan te leveren, inclusief afloop)
339.1mm breed X 242 mm hoog.

Nettoformaat
333.1mm breed X 236mm hoog
* Eventuele Extra's Niet te veel poespas, geen oversierlijke letters, gewoon mooi, niet te extravagant. Ik hou vooral van de simpele covers.
Het liefst zou ik er wel mijn naam op willen, Maxime de Crook of M. de Crook, wat je het best bij de cover vinden passen. Twee versies mag natuurlijk altijd.


Mijn aanvraag staat nog steeds overigens ^^


It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Catmint schreef:
(...)

Mijn aanvraag staat nog steeds overigens ^^


Oké, dan pak ik die ook op. (: Ik hoop de komende tijd weer eens wat te kunnen maken. Het is op dit moment relatief rustig op stage, dus kan ik stiekem de MAC gebruiken voor eigen gebruik.


Credendo Vides