• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Heeft het haast?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden



    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht:
    × Bezig met Concept
    × Concept klaar
    × Mee bezig
    × Wachten op antwoord
    × Aanpassen
    × Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    01.ParvaRubraHood
    02/Catmint
    03.Remiinds
    04.


    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4

    In Archive


    Topic 5

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina

    Afgerond

    240. SamuelDrake
    241. Atrox
    242. Sempre
    243. Harry_Potter007
    244. Framboise
    245. Inktwit
    246. Daisy_Evans
    247. DreamerN
    248. DreamerN
    249. Founder
    250. Dreadful
    251. Agent
    252. Middernacht
    253. Aurea
    254. Poshlost
    255. Middernacht
    256. Nishinoya
    257. Douceur
    258. Verloren>><<
    259. Virtues
    260. LittleBrego
    261. Aleshanee
    262. Faelain
    263. DreamerN
    264. Gentil
    265. Raja
    266. JohannaMason
    267. Mabel
    268. Heir
    269. Coverwedstrijd 1
    270. Plato
    271. Coverwedstrijd 2
    272. Coverwedstrijd 3
    273. Navigator
    274. Frodo
    275. MAGICALBEASTS
    276. Chirrut
    277. Myxterious
    278. Hermownninny
    279. Baudelaire
    280. CARAS
    281. DreamerN
    282. DreamerN
    283. DreamerN
    284. DreamerN
    285. Catmint
    286. Sterrenregen
    287. M0NA
    288. Tragically
    289. WrittenWords
    290. Herfst
    291. Liwanu
    292. PhiIophobia
    293. Frodo
    294. Frodo
    295. DreamerN
    296. Bartok
    297. Necessity
    298. Oakheart
    299. Saluja
    300. Xaeope
    301. Frodo

    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 0:06 ]


    Credendo Vides




    WrittenWords schreef:
    Titel (op de cover): De laatste reis
    Uitleg over de story
    Sinds de koning en koningin, 20 jaar geleden, omkwamen in een strijd om de troon leeft het koninkrijk in duisternis. De koning en koningin zijn namelijk vermoord door een man die alleen op macht uit was. Een man die er alles voor over had om die macht te krijgen.
    Het enige wat die man niet gelukt was, was om de kroonprinses te doden. Iets wat weleens zijn ondergang zou kunnen betekenen. Echter wist niemand waar de kroonprinses was.
    De kroonprinses werd opgevoed door de ridder die haar uit het kasteel heeft gered. Echter hield hij geheim dat ze de kroonprinses was en dacht het meisje zelf dat de ridder haar oom was, die haar lang geleden uit een brandend huis had gered, de plek waar haar ouders waren omgekomen.
    Nooit had ze geweten dat ze de kroonprinses was, tot dat ene moment. Dat moment waarop de ridder haar vertelde wie ze werkelijk was. Dat moment waarop hij haar vertelde zich klaar te maken voor de laatste reis van hun leven; de reis die ze naar de troon zou leiden.
    Het verhaal speelt zich voor het grootste gedeelte af tijdens de laatste reis die de ridder en de prinses samen maken.
    Mogelijke afbeeldingen:
    Kijk hier voor inspiratie
    Sfeer: Historisch, avontuurlijk, fantasy
    Horizontaal of verticaal: Het liefst zou ik, als dat kan, zowel een verticale als horizontale cover hebben, zodat ik er eentje heb voor de coverpagina en eentje voor bij elk hoofdstuk.
    Heeft het haast? Wel een klein beetje, maar een echt mooie cover vind ik belangrijker dan snelheid



    Ik weet niet of je hem nog nodig had, maar ik heb hem toch voor je gemaakt. Ik heb twee afbeeldingen uit de Weheartit collectie gebruikt en twee van mijn eigen collecties. ^^ Ik hoor graag wat je ervan vind en of ik nog iets aan moet passen. Ik ben ook al aan het puzzelen met de horizontale... Maar zoals ik al eerder gemeld heb... Horizontale covers zijn niet echt mijn sterkste punt xD.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2017 - 4:03 ]


    Credendo Vides



    Tragically schreef:
    Titel Crying angels, gigantic mooses & toys
    Korte Samenvatting
    Wanneer een grap uit de hand loopt, veranderen de vier engelen(Gabriel, Balthazar, Castiel en Alfie), die in de bunker zijn in kleuters en peuters. Sam en Dean moeten (als enige volwassen) op ze passen, maar dat blijkt niet zo makkelijk te zijn als de broers eerst gedacht hadden, zeker niet omdat de kinderen hun "supernatural" powers nog hebben.

    *dit is een Supernatural fanfic.

    Eventueel plaatjes die je er in wilt Ik zie de cover nog niet echt voor me, ik heb dus ook geen flauw idee wat ik precies wil. Ik wil best naar afbeeldingen zoeken, maar ik zou niet weten wat er precies in moet.
    Sfeer die het weer moet geven Ik had humor in gedachten, maar ik heb er ook wat donkere tintjes aangegeven. Dus hier mag je je in uitleven
    Horizontaal of verticaal? Wat het beste uitkomt.
    Heeft het haast? Niet echt.
    Eventuele Exta's Ik zou graag mijn username Tragically er op willen.

    Sorry als het lastig is, ik weet dat het niet zo gemakkelijk is aangezien ik zelf niet eens wat voor cover ik wil.




    Dit is wat ik tot nu toe heb, waarschijnlijk veel te kleurrijk... xD Daarom wilde ik even weten wat je ervan vind. Dan weet ik tenminste of ik op het juiste spoor ben of niet.

    Hier ook de versie met transparante rand:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:



    (...)


    Dit is wat ik tot nu toe heb, waarschijnlijk veel te kleurrijk... xD Daarom wilde ik even weten wat je ervan vind. Dan weet ik tenminste of ik op het juiste spoor ben of niet.

    Hier ook de versie met transparante rand:



    Wauw! Ik vind hem eigenlijk super zo! Echt super bedankt! ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.




    Atarangie schreef:
    heb de verhaallijn iets veranderd dus als het geen probleem is vul ik het lijstje nog een keer in want ik weet niet of je daar wat aan hebt ^^

    • Titel (erop? ja/nee)
    Papillon, als het kan eentje met en zonder titel. Als het ergens kan zou ik er ook graag bij hebben staan dat het het eerste 'deel' is.
    • Username (erop? ja/nee)
    Isa van Zwam, waar de titel erbij staat graag erbij op de andere niet.
    • Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden)
    Bethany Saint is een doodnormale tiener, heeft twee bezorgde ouders en een 3 jaar jonger zusje. Een beste vriendin die Jane Cooper heet en een relatie met een van de knapste jongens van de school, Xavier Whistle. Op haar 13e verjaardag vertellen haar ouders haar dat ze haar als vondeling hebben gevonden en dus niet daadwerkelijk hun kind is. Na die dag is Bethany op zoek naar haar echte afkomst en geschiedenis. Niets lijkt te kloppen totdat een bepaalde jongen Aiden Firewood genaamd op school verschijnt. Bethany ontdekt dat ze een engel is gestuurd om de aarde te beschermen tegen de duistere krachten. Bethany valt echter voor de duistere Aiden die haar helemaal van haar doel afhoudt, maar wat kan Bethany doen als engel als ze niet eens haar eigen krachten weet. Aiden die een hooggeplaatste demon is maakt de liefde tussen de twee werelden onmogelijk. Bethany zet alles op alles om hun liefde te redden, maar wanneer ze moet kiezen tussen haar liefde voor Aiden en het redden van de wereld maakt ze de verkeerde keuze, de wereld stort in, in puinhoop en oorlog. Xavier de jongen die ondanks alles nog steeds gevoelens voor haar heeft verdwijnt tussen de wereld van oorlog en puin. Zou Bethany hem daadwerkelijk kunnen verlaten?

    Sorry als het een beetje vaag is...

    • Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?)
    Ik zoek niet persé iets maar als je graag wat wilt hebben heb ik hieronder wel enkele faceclaims.
    Holland Roden als Bethany Saint --> 1 & 2
    Adelaide Kane als Jane Cooper --> 1 & 2
    Xavier Whistle als Colton Haynes --> 1 & 2
    Tyler Hoechlin als Aiden Firewood --> 1 & 2
    Als het kan ook een vlinder of meerdere ^^

    Nogmaals deze afbeeldingen hoef je niet te gebruiken, liever niet zelfs! Want ik vind altijd dat covermakers zelf altijd hele goede ideeën hebben!
    • Evt. extra tekst/lettertype
    De titel graag in een sierlijk lettertype rest maakt vrij weinig uit.
    • Algemene sfeer
    Dit gaat vreemd klinken maar een beetje magisch maar toch realistisch want het speelt zich gewoon op de aarde af, al zijn er welke enkele bovennatuurlijke dingen.
    • Extra
    Ik hoop dat je er iets moois van kan maken! Het liefste zou ik wel graag een vlinder/vlinders erop willen want daarmee wordt de wereld een soort van vernietigd (dit klinkt zo vaag maar ja vlinders!)


    Hier mijn eerste probeersel (: Het zou me niets verbazen als je dit te veel richting de magische kant vind vallen..xD Waarschijnlijk had je ook heel iets anders verwacht. Als ik iets aan moet passen hoor ik het graag. Misschien dat ik sowieso nog een poging ga wagen op een tweede versie


Credendo Vides

DreamerN schreef:




(...)

Ik had opeens een soort van ingeving voor je cover, dus ben ik eraan begonnen.
Hier je cover, ben benieuwd wat je ervan vind! Als ik iets aan moet passen hoor ik het graag. ^^


Oeehh hij is mooi. Ik vind alleen het roze wat afsteken tegen de rest. Kunnen er misschien rode/bruine bloemen op? Of roomwitte?


Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

Damn... Nu kom ik weer een beetje tot stilstand. Ik heb vandaag hete spetters olie op mijn hand gekregen bij het maken van mijn avondeten, dit resulteerde in 2 brandblaren die nog behoorlijk pijn doen. Typen en de muis bewegen is dus niet iets wat ik op dit moment graag doe. Typen met één hand kan wel maar duurt langer, maar het maken van covers heb ik grotendeels beide handen voor nodig...

Ik heb geen idee hoe lang dit duurt, maar ik hoop dat ik op een gegeven moment gewoon door de pijn heen kan werken.


Credendo Vides

DreamerN schreef:




(...)

Hier mijn eerste probeersel (: Het zou me niets verbazen als je dit te veel richting de magische kant vind vallen..xD Waarschijnlijk had je ook heel iets anders verwacht. Als ik iets aan moet passen hoor ik het graag. Misschien dat ik sowieso nog een poging ga wagen op een tweede versie


Allereerst sorry voor de late reactie, maar ik vind de cover heel erg mooi geworden maar het was inderdaad niet precies wat ik in gedachte had en ik heb nog steeds niet een duidelijk beeld, al vind ik het wel echt vet met de kleuren die elkaar zo versterken, hierdoor lijkt het al heel wat minder lief.
Ik vind dat hoofd van Tyler ook niet zo, als je een beetje snapt wat ik bedoel, het is net iets teveel dus deze hoeft er ook niet perse op.
(Dan ik weet niet of dit mogelijk is al helemaal niet met je hand op het moment maar daarna, ik heb ook een iets passendere vrouwelijke faceclaim gevonden. Toch kan Holland Roden ook hoor, maar stel het gemakkelijk in een keer door zou ik het wel fijn vinden als die veranderd kon worden in Emma Liard).
Heel erg bedankt!


"The stars replaced the emptiness of my heart."

Oké, ik ga nog eens een aanvraagje doen!

Titel: Horens
Korte Samenvatting: Aanschouw mijn net in elkaar geflandste samenvatting:

In een lab waar voortdurend geprutst wordt met genetisch materiaal, ontstaat Q7. Afgezien van zijn horens lijkt hij enorm veel op een mens, maar hij is zoveel meer dan dat. Hij is ontworpen om zichzelf en anderen in extreme situaties te kunnen genezen. Alles lijkt goed te gaan en het ziet er naar uit dat Q7 een serieuze doorbraak kan betekenen in de medische wereld, maar dan knapt één van de andere experimenten en vermoordt hij zijn twee begeleiders. Het leger neemt zware maatregelen en Q7 staat op het punt om weggestopt te worden in een cel, waar hij de rest van zijn leven zal wegrotten. De onderhandelingen van zijn begeleider met het hoofd van de geheime dienst zorgen er echter voor dat ze de testen op hem kunnen voortzetten. Langzaam maar zeker begint Q7 een beter beeld te krijgen van de achterliggende motieven van de geheime dienst en hij weet slechts één ding zeker: hij moet hier weg.

Eventueel plaatjes die je er in wilt: Horens :p De horens zien er een beetje uit als die van het hoofdpersonage van de film Horns, maar ik heb hem liever niet als faceclaim. (Liever geen bekende gezichten als faceclaim)
Sfeer die het weer moet geven: Genetische manipulatie achtig? XD Een beetje sad mag ook wel.
Horizontaal of verticaal: Verticaal.
Heeft het haast: Op zich niet echt. De cover is gewoon om mezelf te motiveren en een leuk prentje te hebben bij NaNo.


If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

DreamerN schreef:
Damn... Nu kom ik weer een beetje tot stilstand. Ik heb vandaag hete spetters olie op mijn hand gekregen bij het maken van mijn avondeten, dit resulteerde in 2 brandblaren die nog behoorlijk pijn doen. Typen en de muis bewegen is dus niet iets wat ik op dit moment graag doe. Typen met één hand kan wel maar duurt langer, maar het maken van covers heb ik grotendeels beide handen voor nodig...

Ik heb geen idee hoe lang dit duurt, maar ik hoop dat ik op een gegeven moment gewoon door de pijn heen kan werken.


Wow, Beterschap!


Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

Hee kan ik een aanvraag doen? (flower)

* Titel
Schaduwwereld

* Korte Samenvatting
Wanneer de dagen op hun kortst zijn, wordt het lichaam van een vermiste jongen gevonden. Hij is bruut mishandeld, verminkt en daarna genadeloos vermoord. De daders worden nooit veroordeeld.

Zes jaar later ontwaakt de wereld na een koude, strenge winter. De fanatieke advocate Grace Bergman is gewend aan de vele doodsbedreigingen en gooit ze tegenwoordig ongelezen bij het afval. Het wordt de grootste fout in haar leven.

* Eventueel plaatjes die je er in wilt
Iets met mist, of een hert (omdat Grace een opgejaagd hert wordt als het ware), een schaduw of iets

* Sfeer die het weer moet geven
Duister, geheimzinnig

* Horizontaal of verticaal?
Verticaal

* Heeft het haast?
Neuh, maar kan het in enkele dagen af zijn?

* Eventuele Exta's
Liefst geen herkenbare personen op de cover
Zou je ook (omdat ik mijn auteursnaam nog niet bekend wil maken) zoiets als "naam hier" erop kunnen zetten in een lettertype dat er volgens jou bij past?


oi, suzy

Shouto schreef:

Oké, ik ga nog eens een aanvraagje doen!

Titel: Horens
Korte Samenvatting: Aanschouw mijn net in elkaar geflandste samenvatting:
In een lab waar voortdurend geprutst wordt met genetisch materiaal, ontstaat Q7. Afgezien van zijn horens lijkt hij enorm veel op een mens, maar hij is zoveel meer dan dat. Hij is ontworpen om zichzelf en anderen in extreme situaties te kunnen genezen. Alles lijkt goed te gaan en het ziet er naar uit dat Q7 een serieuze doorbraak kan betekenen in de medische wereld, maar dan knapt één van de andere experimenten en vermoordt hij zijn twee begeleiders. Het leger neemt zware maatregelen en Q7 staat op het punt om weggestopt te worden in een cel, waar hij de rest van zijn leven zal wegrotten. De onderhandelingen van zijn begeleider met het hoofd van de geheime dienst zorgen er echter voor dat ze de testen op hem kunnen voortzetten. Langzaam maar zeker begint Q7 een beter beeld te krijgen van de achterliggende motieven van de geheime dienst en hij weet slechts één ding zeker: hij moet hier weg.

Eventueel plaatjes die je er in wilt: Horens :p De horens zien er een beetje uit als die van het hoofdpersonage van de film Horns, maar ik heb hem liever niet als faceclaim. (Liever geen bekende gezichten als faceclaim)
Sfeer die het weer moet geven: Genetische manipulatie achtig? XD Een beetje sad mag ook wel.
Horizontaal of verticaal: Verticaal.
Heeft het haast: Op zich niet echt. De cover is gewoon om mezelf te motiveren en een leuk prentje te hebben bij NaNo.


Jure schreef:

Hee kan ik een aanvraag doen? (flower)

* Titel
Schaduwwereld

* Korte Samenvatting
Wanneer de dagen op hun kortst zijn, wordt het lichaam van een vermiste jongen gevonden. Hij is bruut mishandeld, verminkt en daarna genadeloos vermoord. De daders worden nooit veroordeeld.

Zes jaar later ontwaakt de wereld na een koude, strenge winter. De fanatieke advocate Grace Bergman is gewend aan de vele doodsbedreigingen en gooit ze tegenwoordig ongelezen bij het afval. Het wordt de grootste fout in haar leven.

* Eventueel plaatjes die je er in wilt
Iets met mist, of een hert (omdat Grace een opgejaagd hert wordt als het ware), een schaduw of iets

* Sfeer die het weer moet geven
Duister, geheimzinnig

* Horizontaal of verticaal?
Verticaal

* Heeft het haast?
Neuh, maar kan het in enkele dagen af zijn?

* Eventuele Exta's
Liefst geen herkenbare personen op de cover
Zou je ook (omdat ik mijn auteursnaam nog niet bekend wil maken) zoiets als "naam hier" erop kunnen zetten in een lettertype dat er volgens jou bij past?


Ik zal jullie erbij zetten.
@Jure , Maar enkele dagen is wel snel. (': Dan zou ik nu ongeveer aan die van jou moeten beginnen.

[ bericht aangepast op 18 juli 2017 - 14:30 ]


Credendo Vides

DreamerN schreef:
(...)

Ik zal jullie erbij zetten.
@Jure , Maar enkele dagen is wel snel. (': Dan zou ik nu ongeveer aan die van jou moeten beginnen.

Oh, nou ja, het heeft geen haast (: maakt niet uit


oi, suzy



M0NA schreef:
(...)

Oeehh hij is mooi. Ik vind alleen het roze wat afsteken tegen de rest. Kunnen er misschien rode/bruine bloemen op? Of roomwitte?


Een andere versie, ik heb de kleuren van de bloemen wat veranderd. ^^


Credendo Vides

Ik ben weer met een aantal bezig, ik hoop ze voor maandag klaar te hebben. Sorry dat het allemaal weer zo lang duurt, maar ik had me goed verkeken op hoe goed ik uiteindelijk in mijn vel zat op het gebied van inspiratie vinden. ):


Credendo Vides





Tarly schreef:
Oké, ik ga nog eens een aanvraagje doen!

Titel: Horens
Korte Samenvatting: Aanschouw mijn net in elkaar geflandste samenvatting:
In een lab waar voortdurend geprutst wordt met genetisch materiaal, ontstaat Q7. Afgezien van zijn horens lijkt hij enorm veel op een mens, maar hij is zoveel meer dan dat. Hij is ontworpen om zichzelf en anderen in extreme situaties te kunnen genezen. Alles lijkt goed te gaan en het ziet er naar uit dat Q7 een serieuze doorbraak kan betekenen in de medische wereld, maar dan knapt één van de andere experimenten en vermoordt hij zijn twee begeleiders. Het leger neemt zware maatregelen en Q7 staat op het punt om weggestopt te worden in een cel, waar hij de rest van zijn leven zal wegrotten. De onderhandelingen van zijn begeleider met het hoofd van de geheime dienst zorgen er echter voor dat ze de testen op hem kunnen voortzetten. Langzaam maar zeker begint Q7 een beter beeld te krijgen van de achterliggende motieven van de geheime dienst en hij weet slechts één ding zeker: hij moet hier weg.

Eventueel plaatjes die je er in wilt: Horens :p De horens zien er een beetje uit als die van het hoofdpersonage van de film Horns, maar ik heb hem liever niet als faceclaim. (Liever geen bekende gezichten als faceclaim)
Sfeer die het weer moet geven: Genetische manipulatie achtig? XD Een beetje sad mag ook wel.
Horizontaal of verticaal: Verticaal.
Heeft het haast: Op zich niet echt. De cover is gewoon om mezelf te motiveren en een leuk prentje te hebben bij NaNo.


Hier mijn eerste bedenksel voor jouw cover ^^ Deze cover heeft een transparant stukje (Het gebroken glas) Hier onder staat onder de spoilerknop de niet transparante versie. Ik hoor graag wat je ervan vind, zeker als ik iets aan moet passen / veranderen. (;


Credendo Vides