• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Heeft het haast?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden



    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht:
    × Bezig met Concept
    × Concept klaar
    × Mee bezig
    × Wachten op antwoord
    × Aanpassen
    × Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    01.ParvaRubraHood
    02/Catmint
    03.Remiinds
    04.


    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4

    In Archive


    Topic 5

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina

    Afgerond

    240. SamuelDrake
    241. Atrox
    242. Sempre
    243. Harry_Potter007
    244. Framboise
    245. Inktwit
    246. Daisy_Evans
    247. DreamerN
    248. DreamerN
    249. Founder
    250. Dreadful
    251. Agent
    252. Middernacht
    253. Aurea
    254. Poshlost
    255. Middernacht
    256. Nishinoya
    257. Douceur
    258. Verloren>><<
    259. Virtues
    260. LittleBrego
    261. Aleshanee
    262. Faelain
    263. DreamerN
    264. Gentil
    265. Raja
    266. JohannaMason
    267. Mabel
    268. Heir
    269. Coverwedstrijd 1
    270. Plato
    271. Coverwedstrijd 2
    272. Coverwedstrijd 3
    273. Navigator
    274. Frodo
    275. MAGICALBEASTS
    276. Chirrut
    277. Myxterious
    278. Hermownninny
    279. Baudelaire
    280. CARAS
    281. DreamerN
    282. DreamerN
    283. DreamerN
    284. DreamerN
    285. Catmint
    286. Sterrenregen
    287. M0NA
    288. Tragically
    289. WrittenWords
    290. Herfst
    291. Liwanu
    292. PhiIophobia
    293. Frodo
    294. Frodo
    295. DreamerN
    296. Bartok
    297. Necessity
    298. Oakheart
    299. Saluja
    300. Xaeope
    301. Frodo

    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 0:06 ]


    Credendo Vides

    Cesaro schreef:
    Ik ga mijn aanvraag annuleren. Het is niet dat ik geen cover meer van je wil, maar ik ben er net achter gekomen dat ik al bijna een jaar wacht. Het is niet dat ik geen respect heb voor je drukte of hoe jij te werk gaat, maar het is een beetje jammer dat ik al zo lang wacht, ondanks ik wel altijd geduld heb. Sorry en toch nog bedankt.


    Jammer maar begrijpelijk, ik voel me dan ook altijd kut als ik er zo lang over doe wegens omstandigheden.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:







    Kon niet slapen en had mijn laptop nog aanstaan, dus ik dacht: Waarom niet even een cover maken? xD
    Het was even een snelle dus ik hoor graag wat je ervan vind ^^ Misschien is die iets te kleurrijk. Heb je trouwens al een titel voor het verhaal?




    Hij is inderdaad iets te kleurrijk, maar het concept is heel gaaf, de bovenkant is heel gaaf en heel strak,alleen vind ik de onderkant iets te druk, maar dat komt doordat er te veel plaatjes door elkaar heen staan denk ik. Je zou de hack gebasseerd plaatjewel weg mogen halen. En misschien het lint aan de onderkant, maar dat weet ik eig neit zo zeker? Ik weet niet of je hem nog kan aanpassen?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 22:13 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    DreamerN schreef:
    (...)

    Jammer maar begrijpelijk, ik voel me dan ook altijd kut als ik er zo lang over doe wegens omstandigheden.


    Voel je vooral niet kut, het is een eigen keuze.


    16 - 09 - '17

    Middernacht schreef:
    (...)



    Hij is inderdaad iets te kleurrijk, maar het concept is heel gaaf, de bovenkant is heel gaaf en heel strak,alleen vind ik de onderkant iets te druk, maar dat komt doordat er te veel plaatjes door elkaar heen staan denk ik. Je zou de hack gebasseerd plaatjewel weg mogen halen. En misschien het lint aan de onderkant, maar dat weet ik eig neit zo zeker? Ik weet niet of je hem nog kan aanpassen?



    Bedoel je dan zoiets?



    Detail info :
    7 afbeeldingen, 11 lagen, 700 x 1000.




    En @Cesaro, Als cover maker wil ik mijn 'klanten' niet teleurstellen, maar als ik daar niet aan kan voldoen geeft dat nou eenmaal een kut gevoel.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 15:39 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)


    Bedoel je dan zoiets?





    En @Cesaro, Als cover maker wil ik mijn 'klanten' niet teleurstellen, maar als ik daar niet aan kan voldoen geeft dat nou eenmaal een kut gevoel.


    Ja ! alleen vind ik de linker van de drie ondreste nu niet zo mooi. Daar zit zemaar die texture nog erover heen terwijl die andere twee zwarte schaduwen zijn

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 0:51 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Middernacht schreef:
    (...)

    Ja zoiets alleen vind ik de linker van de drie ondreste nu niet zo mooi. Daar zit zemaar die texture nog erover heen terwijl die andere twee zwarte schaduwen zijn


    Haha ja, in de originele foto is die ook veel lichter dan de andere door de stralen licht die nou net iets anders op hem vallen. Ik zal kijken wat ik eraan kan doen..


    Credendo Vides

    @Middernacht, UGH. Wat ik ook maar probeer, het lukt me maar niet om het mooi duidelijk te krijgen. Ja... Ik heb hem wel duidelijk gekregen, alleen dan lijkt het niet echt meer op een echt persoon, maar eerder op een overgetrokken schaduw wat ooit een persoon was xD


    Credendo Vides

    Dit komt misschien heel erg out of the blue (en tegelijk is dit een mijn topics berichtje) maar, mocht het eindelijk zo ver komen dan zou ik graag aan jou willen denken om de cover van mijn allereerste boek te ontwerpen want jouw covers zijn prachtig!


    ' Nyctophilia '

    Vikings > Lothar trouwens (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    CARAS schreef:
    Dit komt misschien heel erg out of the blue (en tegelijk is dit een mijn topics berichtje) maar, mocht het eindelijk zo ver komen dan zou ik graag aan jou willen denken om de cover van mijn allereerste boek te ontwerpen want jouw covers zijn prachtig!


    Oeh, dat zou een hele eer zijn! (:

    @Lothar, ik zal het aanpassen!


    Credendo Vides








    Lothar schreef:
    * Titel Uitgeroeid
    * Korte Samenvatting Elijah en Toby worden op een dag wakker in de toekomst. De mensheid blijkt uitgeroeid, maar een onderzoeksteam uit het verleden probeert de oorzaak te achterhalen en tegelijkertijd dieren opnieuw uit te zetten. De twee jongens kunnen niet meer terug, zullen hun familie nooit meer terugzien en moeten aan de nieuwe bevehebbers uitleggen wat ze hier doen, terwijl hun geheugen hun in de steek laat. En waarom wordt er zoveel aandacht besteed aan een nieuwe manier van oorlogvoering? Welke vijand hebben ze hier, op een uitgestorven aarde?
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Een van deze drie, het liefst waar het tot stof vergaan het beste naar voren komt

    Ik heb verder een aantal sfeerplaatjes die er zeker niet allemaal in moeten, maar dan kun je zelf kijken. (:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9 - de bovenste

    Ik dacht zelf nog aan een cover met bijvoorbeeld linksboven een futuristisch gebouw (bijv. 9) en rechtsonder een die verwoesting laat staan, die door een soort gekleurde bliksemschicht van elkaar gescheiden zijn. Maar gebruik vooral je eigen vrijheid. Daar vertrouw ik helemaal op. ^^

    * Sfeer die het weer moet geven: mysterieus
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Eventuele Exta's


    Hier mijn eerste cover voor je story uitgeroeid. Het was even puzzelen met de vele aspecten, maar uiteindelijk is er bij deze poging dit uit gekomen.
    Ben benieuwd wat je ervan vind en als ik iets moet veranderen hoor ik het graag! (:

    Detail info :
    9 afbeeldingen, 12 lagen. 700x992.


    zonder tekst

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 15:37 ]


    Credendo Vides

    Ooh wauw Nath, ik vind hem echt gruwelijk vet! Bedankt!! :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothar schreef:
    Ooh wauw Nath, ik vind hem echt gruwelijk vet! Bedankt!! :)


    Ben blij dat je hem mooi vind! (:


    Credendo Vides

    Yup, ik ga er toch een aanvragen. Deze is voor de story die ik nu schrijf voor Camp NaNoWriMo. Het liefste twee, een banner en een verticale cover.
    Edit; ik heb de aanvragen even gesplitst - dat is makkelijker haha.

    COVER EEN
    * Titel Ik heb nog geen officiële titel.
    * Korte Samenvatting Even gekopieerd van m'n Camp account

    Mine is about a girl who has one foot in one world, and the other in a completely different one and is caught between them. As she learns to accept herself, Rylan walks in and demands some of her parents' important papers and pulls her into his world. Carré, the main character, balances between the worlds and learns more about both when she discovers many gross secrets her family holds. - Not sure if this describes the whole story haha, a lot of mythological creatures will appear as I've loved them ever since Buckbeak in HP ;] But when she asks Rylan for help, she asks the help of Alec, Jemma and Shenae without knowing. There's a thing between Alec and Carré but it's mostly annoy itchy kinda feeling.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt:
    Een eigenlijk zoals deze maar dan maar 1 en recht.
    Twee als achtergrond van het mes van foto
    Drie graag wazig aan de bovenkant van het mes.
    Vier ergens in het midden, omdat het ook over de mythe van Pandora gaat. Het liefst alleen het doosje en lichter.
    * Sfeer die het weer moet geven Mysterieus, wit.
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal - Hierbij wil ik het liefst het mes als hoogtepunt. Verder graag wit houden.
    * Eventuele Extra's Het moet een beetje lijken op de movie cover van Upside Down - hier dan iets met de skyline van NYC (dit hoeft alleen in de horizontale cover).
    Kan je iets maken zoals je in HP5 ziet hoe de patronus een soort blauwe streep achterlaat als die beweegt? DIT GRAAG ZOALS COVER 248.
    Kan mijn naam ' Femke Meijboom' ook ergens komen te staan, dit dan niet te groot. Duidelijk lettertype.
    Dit zie ik graag: Omdat het over de Moirai gaat, kan je misschien een soort draadjes maken zoals op de volgende foto? En dit dan iets laten vervagen? Kleine draadjes, met kleine stipjes, en dan een soort spindel zoals bij de rechtse. Deze groter dan bij de banner.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 18:14 ]


    ' Nyctophilia '

    nvm

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 22:12 ]


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”