• Welkom bij het praattopic!

    Een groep jongeren wordt via de belofte van een hoog geldbedrag in ruil voor wat experimenten naar De Fabriek gelokt. Deze Fabriek blijkt op een nogal onopvallende plek te staan waar niemand achterkomt. Op het eerste oog lijkt alles normaal en in orde, maar als ze er eenmaal zijn kunnen ze niet meer weg. Ze worden opgesloten en gedwongen te werken aan computerprogramma's. Niet alleen de fysieke, maar ook de mentale omstandigheden zijn niet gezond. De 'bazin' treitert en mishandeld als ze vindt dat de jongeren niet hard genoeg werken. Tussen de jongeren ontstaan ook relaties (vriendschap, liefde, haat)




    Beste lezer,

    Als u deze brief in handen hebt, bent u bij deze uitgenodigd mee te werken aan één van onze experimenten. Wij doen op dit moment onderzoek naar het verband tussen nachtrust en werkgerichte productiviteit. Het experiment zal minimaal een week duren, alle dagen die erbij komen zullen extra worden vergoed. Dit alles hoeft u vanzelfsprekend niet voor niets te doen. U ontvangt aan het begin €1500,- en hetzelfde bedrag aan het einde van het experiment. Natuurlijk wordt ook voor de nodige levensmiddelen gezorgd. Bent u bereid mee te werken aan dit experiment, mail mij dan via: ClementineChevalier@XMail.com.

    Met vriendelijke groeten
    Clementine Chevalier
    Hoofd Chevalier Experimenten


    chaos makes the muse

    Ik ben Jens en woon in Mortsel, in Antwerpen. Ik zit op Sint-Gabriëlcollege in Boechout. Ik ben 12 jaar, mijn 6 vissen en vogel zijn dood. Ik heb een zus van 15 jaar. Nog meer weten?

    Hallo en goedemorgen,

    Aangezien ikzelf vandaag niet veel zal kunnen schrijven wilde ik jullie vragen Anna niet teveel willen gebruiken. En zouden jullie ook niet verder dan de avond en nacht willen gaan? Het is nu ong. 7 uur in de RPG en omdat bedtijd pas om 11 uur is hebben jullie nog tijd zat de omgeving te verkennen. Ook zal ik zo even laten weten weten wat er in kamer vijf is, waar niemand in komt tenzij Clementine dat zegt?


    chaos makes the muse

    Kamer vijf staat NIET vol met allerlei martelwerktuigen! Het is een kleine volledig witte kamer waar, als er iemand in zit, constant een hoge toon te horen is. Beland je hier? Dan zit je er 24 of 48 uur opgesloten en je raadt het vast al... je wordt knettergek.


    chaos makes the muse

    Ik ben Elisa, ik ben 13 jaar. Ik woon in Boxtel, Nederland. Ik ga ook naar school in Boxtel, naar het JRL. Daar doe ik VWO1 en volgend jaar ga ik naar het Gymnasium. Ik heb een broertje van 11 en dat was het denk ik z'n beetje

    Wordt geregeld Anne-Fleur. Ik ben er zelf ook niet veel tot een uur of 2, en vanavond ook niet want dan komt mijn vriend langs, maar na een uur of elf ben ik er dan weer (wel erg laat haha). Ik zal nu even een stukje schrijven


    tya

    Er is niet veel gebeurd sinds je weg was Sans, maar heb je de regels al gezien? Staan een paar pagina's terug, zou ik zeker even doen (: Verder zitten we gewoon aan eht avondeten en is er niks aan het handje. Morgen hebben we nog een ‘‘vrije dag’’ en dan begint 'tpas.


    tya

    Poshlost schreef:
    Wordt geregeld Anne-Fleur. Ik ben er zelf ook niet veel tot een uur of 2, en vanavond ook niet want dan komt mijn vriend langs, maar na een uur of elf ben ik er dan weer (wel erg laat haha). Ik zal nu even een stukje schrijven


    Haha ja. Ik ben nu op school en heb daarna nog een afspraak. Als ik eenmaal thuis ben heb ik nog wat verslagen af te maken een stuk uit camera obscura te lezen..joepie!....

    @Sans. Omdat we een soort tweede start hebben gemaakt hoef je niet veel te zoeken?


    chaos makes the muse

    Harry_Potter007 schreef:
    Jonas Lynch

    Iel. Dat eten moest ik echt niet hebben. Ik nam een beetje tomaten en liep dan naar mijn kamer. Ik kleedde me om en zag dat Sil sliep. Ik at mijn verfrommelde boterhammen op en begon te lezen. Zou Henk het overleven?


    Wil je je alsjeblieft aan 100 houden? (zip)


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Haha ja. Ik ben nu op school en heb daarna nog een afspraak. Als ik eenmaal thuis ben heb ik nog wat verslagen af te maken een stuk uit camera obscura te lezen..joepie!....

    @Sans. Omdat we een soort tweede start hebben gemaakt hoef je niet veel te zoeken?

    Je bent er maar druk mee zeg!


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Ik zie dat iedereen zich aan het voorstellen is, maar om heel eerlijk te zijn ga ik dat niet doen. Met flink wat stalkwerk is er ongetwijfeld wel wat over mijn naam/leeftijd te vinden hier op q, maar ik heb dat toch liever niet overal in random topics vermeld staan (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ben Nica en ben 13 jaar, ik woon in Haarlem en zit in de 2e klas van Havo.


    Just be yourself

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Wil je je alsjeblieft aan 100 houden? (zip)
    oke sorry

    shairell schreef:
    Cinderella Marieanne de Boer

    'Ik Ga slapen.' Zeg ik tegen Julia en Lynn. Ik loop naar boven
    en open per ongeluk de verkeerde deur. 'O sorry', zeg ik.


    100 woorden graag!! Dit is nog niet eens 30, onder het veld waar je schrijft kun je heel makkelijk bijhouden hoeveel woorden je hebt, doe dat dan ook...


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    100 woorden graag!! Dit is nog niet eens 30, onder het veld waar je schrijft kun je heel makkelijk bijhouden hoeveel woorden je hebt, doe dat dan ook...
    In probeer me er vanaf nu aan te houden. Maar als je nu eens een keer 80 woorden hebt, mag dit dan af en toe?

    Harry_Potter007 schreef:
    (...) In probeer me er vanaf nu aan te houden. Maar als je nu eens een keer 80 woorden hebt, mag dit dan af en toe?


    Liever 100. Zoveel is dat niet vergelijken met sommige rpg s


    chaos makes the muse